En snart kommende fremtid for oss mmorpg playere

#21
Opprinnelig skrevet av ObscuroC@01.10.2004, 23.48
Mattman:
Morrowind minner om en MMORPG i offline modus.
Ja, det hoertes dumt ut, men dog.
Eneste som virker litt dumt er at du er den eneste som faktisk gjoer noe, derfor liker jeg aa spille online, der ikke _alle_ vandrer hvileleoest rundt i gatene 24/7.

Om du bruker en spirit healer i WoW, mister du noen % med exp. Om du tar et corpse run eller blir gjenopplivet, mister du ingenting eller veldig lite.
Tror jeg, da.
Det passer meg utmerket, da jeg hater tunge straffer for aa doe.
Heldgvis skjoente de det i RO, der mister du 1 % av opptjent exp paa den davaerende level hver gang du doer. Det kan bli en del paa hoeyere nivaaer, selvfoelgelig, men den perioden du doer mye er det ganske sympatisk. Saerlig siden en liten periode med lag kan drepe deg. At  Gravity sine servere ser ut til aa bestaa av to blikkbokser bundet sammen med staaltrad, hjelper ikke saa mye paa den fronten heller.
Opplevde det i gaar.
Sukk.
-Casting Firewall
-Stopp
-Doed
-Wtf?
111125​
Ok tok litt feil. men poenget var i hvert fall at det er mulig å miste en eller flere driter om du dauer lizzm. men takk for rettinga.

ANG. betaen, har noen fått mail? hørte de hadde probs me å få sendt dem ut igår, slik at ingen fikk. Idag skal vel det være endret. Åpnet mailboksen min idag og håååpte så inderlig den var fra blizzard. Men den var fra "ChRiStYcReAm" eller noe slikt, så jeg ble ganske skuffa. Med andre ord har det ikke blitt noe mail på meg ennå.
 
#22
Fler enn meg som spiller RO? =D GØY. Spiller aeRO, men det er vel omtrent det samme? :) (Ja, jeg er ny :blush;) :cool2:
 
#23
Hum...
Joda, jeg haaper da paa mail fra Blizzard.
Men jeg tviler paa at de inkluderer Norge i den foerste boelgen, saa jeg har ingen ekstreme forhaapninger akkurat naa.

Edit:
Den over meg:
Du er ikke alene.
Men jeg er paa en legal server eller hva det er, ph33r. iRO paa Loki.
 
#24
WoW er fantastisk. Satt oppe i natt og spilte det, og det ga såpass mersmak at dette blir en helg hvor rusen kommer til å være utelukkende digital.
 
#25
Opprinnelig skrevet av ObscuroC@02.10.2004, 00.22
Hum...
Joda, jeg haaper da paa mail fra Blizzard.
Men jeg tviler paa at de inkluderer Norge i den foerste boelgen, saa jeg har ingen ekstreme forhaapninger akkurat naa.

Edit:
Den over meg:
Du er ikke alene.
Men jeg er paa en legal server eller hva det er, ph33r. iRO paa Loki.
111148​
Ettersom jeg har hørt har alle i europa en like fair chance. Men det virker som du har greie på dette, så jeg skal ikke begynne å kverulere
:)
 
#26
Jeg mente ikke at vi har mindre sjanse for aa bli valgt ut.
Men det er flere faser av betaen, og de velger ikke ut alle som skal vaere med foerste uken.
Jeg bare antar at Norge ikke er topp-prioritert naar det kommer til naar de lar oss faa vaere med.
Hvis riktor naa er med i Eurobetaen, tar jeg feil.


EDIT:
Jepp, jeg tok feil.
Leste litt på euroforumene i går, det er spillere fra Oslo og Trondheim representert. Hvorfor bare Oslo og Trondheim? <_<
 
#28
Ser det faller endel ros på ffxi og endel kritikk på swg her.
Har spillt begge spillene i lengre tid og syns faktisk at ffxi var kjedeligere enn swg.
Swg har en god del muligheter som mange andre spill ikke kan by på, lage band, bygge opp sitt eget firma/kjøpesenter/butikker etc, pvp delen er ganske stor(som jo faktisk er litt ødelagt atm),interiør messige utfordringer i player husene og player cities m. mer.
Jeg syns swg har en god del sjarm, og den skiller seg ut på mange måter. Communitiet der er ganske sterkt, og gjør trivselsfaktorn ganske stor.

Anyhow, JTL er snart ute, er betatester der, kan ikke si mer enn an jeg syns det er lovende.
EQII har jeg betatesta en tid nå, syns det virka ganske kult også.
WOW frister men har hørt så mye dritt om det og, men man skal ikke tro alt man hører.
Middleearth online høres også litt fett ut.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Trivselsfaktoren i SWG ble vel ruinert da Sony's ingame-representanter slo ned på "cheatere" og demonstranter ved å teleportere dem til helt tilfeldige plasser, uten å engang høre på hva de hadde å si?
 
#30
Har spilt ffxi i snart et halvt år, noe jeg anbefaler på det sterkeste..
Men til dere som kanskje ikke har pengene eller tid til slike "krevende" spillene så vil jeg anbefale maplestory.

http://www.mapleglobal.com/
Her kan du laste ned spille på ca 170mb..
Perfekt for folk med enten for dårlig rå eller for dårlige pc'er >_<

Synes dette er et av de artigste gratise spillene jeg har spilt på lenge,
en rar blanding 2d platforspilling blandet med rpg som faktisk fungerer veldig bra!