Enda en håndholdt konsoll

#1
Jepp, et selskap ved navn Gizmondo, skal gi ut en ny håndholdt spill konsoll.
Dette er kanskje ikke en nyhet for mange, men jeg har i hvert fall aldri hørt om tingen før.



Denne snertne saken har ikke akkurat fått store prioriteten i media nå, med PSP og DS rett rundt hjørnet.

Kilde
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Skjønner ikke hvorfor alle disse oppstarterne plutselig dukka opp etter at Sony kom på banen. Ville det ikke vært mer logisk å innse at de ikke har noen sjangse mot de to store?

Men lekker å se til var den i hvertfall.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#6
Tviler på denne har så mye å stille opp med i forhold til Sony og Nintendo, det er jo tross alt Tiger Electronics vi snakker om her.
Med GSM-modul og lite/ingen spill begynner denne å lukte ørlite som NGage.
Uansett, den har greie specs og GPSen er jo MEGET snasen. Kanskje de overasker alle og får til noe sinnsvakt vanvittig bra, eller kanskje ikke...
 

epp

firm and correct
#8
Spill betyr alfa & omega om en konsoll skal ha suksess eller ikke. Hjelper ikke om den har best spec's hvis det ikke finnes spill til den (Noen som husker Amiga32, 3-DO, Atari Jaguar?). Vi får se hvor mange som signer til denne her (les: de store), men den ser unektelig fanzy ut :) Den ga et bedre første inntrykk en Sony's PSP. I wish'em luck, but my money's on GBA DS.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#11
Kanskje det blir fett, men jeg skal i alle fall ha NDS!!! det er jo Niunntendo, har hatt alle Gameboyene hittil, vanlig GB, GBP, GBC, GBA o GBA SP!!! Digger det så tett :p
 
#12
syns faktisk ikke den var noe fin å se på. ganske grell.

Jeg har foreløpig potten inne på DS, blir nok ikke kjøpe flere en en håndholdt regner jeg med. Men på andre siden må jeg inrømme at den GPS funskjonen hadde vært ganske kult + at jeg jobber som pizzabud :D


Men vi får se, skal aldri si aldri.
Noen som vet når den skal utstilles på en eller annen messe?