Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

  • Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

    Stemmer: 0 0,0%
  • ( ) så mye bryr det meg

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#2
Altså.

Dere skal få all del få lov til å stemme, men guilden SKAL være alliance, om dere vil spille med meg og Thomas må dere belage dere på å spille alliance, men når jeg tenker meg så skader det ikke å kjenner noen på horde siden, litt rivalisering etc er jo altid gøy :)
 
#3
Da kommer jeg også til å spille alliance.
Dwarf Warrior ftw? Nelf? Human?
Stoneform??? Shadowmeld????? Perception? alt suger jo :(
Dwarfs er tøffe.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#4
HORDE!

Horde har jeg ikke testa, og er litt keen på å se den lit "mørkere" delen av spillet. Uannsett, hva om alle spiller samme rase? Kommer jo litt ann på hvor mange det blir, men 20 Dverger, eller 10 Undead som stormer deg må se litt komiskt ut, men kanskje det bare er en novelty.

Men hold meg oppdatert, for jeg er rimelig dårlig til det.
 
#5
Lolpatrol. Alliance. Hva faen er dette da? Orker er grønne. Ikke særlig smarte heller.
 
#8
Down with the humans.
Jeg driter i hvilken faction. Jeg hopper på der mest mulig folk joiner og faktisk greier og lage en fungerende bli-høyere-enn-level-30 guild.
 
#9
Den slemme rasen i WoW er helt klart humans uten tvil, troll har også en ganske syk natur. Resten er snille som det. Nelfs her kjent for å være aggresive som faen ovenfor darnassus, men de holder seg ihvertfall der :)

Anngående guilden, dette blir min og thomas sin guild, det blir ikke en spillegalguild, men alle her er så og si på forhånd invitert om de vil være med. Det blir som sagt alliance.
 
#11
Jeg har tenkt på warlock selv, de er ganske lolomfgwtfbbq pwnage i pvp om man vet hva man driver med, skal teste en alliance warlock på test serverne og se hvordan det går (Wotf osv), MULIG jeg starter en, men alt peker mot en ny mage.
 
#12
De snilleste er Tauren.
De var nøytrale før, men ble med på horde siden etter at orcene reddet ræva dems da de ble angrepet av cactuar stammen, eller hva faen det heter, for lenge sida.
 
#14
Taurens er ganske pwn de og, jeg vil ha en, muligens female =\
Jeg vil ha en UD også.

Men ... Orgrimmar. Trolls. Jeg takler det bare ikke.

Jeg stemte foresste på feil alternativ, toz, neste gang er du ikke så homo med svaralternativene =D
 
#15
ALLIANCE!
Men, men, kommer sikker ikke å skape en ny karakter på serveren siden jeg er ganske opptatt med Human Magen, Dwarf Paladinen og Orc Warrioren.
 
#16
Skal du være warrior, er horde helt klart den beste siden.
 
#17
Vel kunne tenke meg å spille horde jeg da...
 
#20
For min del er det et fett. For å være ærlig så forstår jeg ikke hvorfor det skal være så big deal hvilken faction vi skal spille. Alliance suger og vica versa. Spillegal forumet unite!

PS: For noen drittaltarnativer på avstemminga. Enten Horde eller Alliance sier jeg. :p