Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

• Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

• ( ) så mye bryr det meg

• Totalt antall stemmer
    0
Ingen spesielle regler, utenom vanlig folkevett. Vi blir ikke elitiste og arrogante før vi plinger level 60. Men hvem blir da ikke det? :ler:

Og, Kaligula, 80 stykker håper jeg ikke vi blir med det første. Jeg hater guilder som masse-rekrutterer og får mange idioter inn i guilden. Slikt gir alle dårlig rykte. Rekruttering foregår heller slik at om man spiller med noen man liker godt, og som faktisk ikke driter seg ut hele tiden, spør vi om han vil joine.

Ønsker ikke å få masse whisprer som "omg lol that guy from ur guild was like totally OMG!lolpatrol"

En bra atmosfære i guildchat og kule mennesker teller mye mer enn noen som grinde-powerlevler seg til level 60 på en uke. Bare så det er sagt!

At de skriver at guilden skal være seriøs, kan kanskje høres dritt ut hvis du aldri har spilt spillet før, og du er keen på en guild dere alle bare chatter og har det morro...ja, det gjorde jeg i begynnelsen og.
Men.
Fy faen så dritt det blir i lengden. Det er mye bedre med en guild der et par-tre personer bestemmer hva som skal skje, og det blir planlagt forskjellige instancer/raids.
Det er ikke noe som er så kjedelig som en dønn useriøs guild.

Redigert: Og sorry, jeg kommer ikke til å starte en ny character. Ikke fordi det er allaince, men jeg skal konsentrere meg om den warrioren jeg har nå, og den nye guilden vår. MC's within reach

Opprinnelig skrevet av Crosis+08.08.2005, 01.20-->
mekker en nelf rouge jeg da..
249101​
[/b]
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA Du klarer det ALDRI du..

<!--QuoteBegin-Toz
@08.08.2005, 01.38
ROGUE, Det heter Rogue. gjenta etter meg. r o g u e.
:(
249106​
Du veit ikke engang det utrolige antallet jeg har sagt det til han... Det er ikke få ganger jeg har rettet på han der...

Det står mellom Hunter og Paladin, selv om jeg tror jeg starter på den nye RP PvP istedenfor..

var litt klar for å lage en horde character
begynner å bli litt lei av å lvle opp alliance folk :p

HAr akkuratt prøvd en dwarf priest opp til lvl 7 eller 8, husker ikke helt. :usikker: Men jeg tror nok ikke jeg vil gå for det. Kanskje en gnome warrior. :eek:

Dukie

nice girl
Dette er dessverre uaktuelt for meg, har rett og slett ikke troa på dette etter sylvanas. MEN .. det hadde vært jæævlig fett. Saken at jeg enda sliter med å få lokket noen venner av meg til stormscale som jeg akkurat lokket til sylvanas fordi alle fra spillegal skulle game der, dem er idag lvl 60 der.

Og det er folk fra spillegal på Stormscale også. Men igjen, det hadde vært fett. En annen ting er at jeg elsker human rasen men spiller undead. :( Grunnen er rett og slett wotf.

NIck på de som spiller på sylvanas? Faction også.

et lite problem hvis det kommer flere servere, er hvilken av dem vi skal joine. jeg vil sitte og refreshe serverlista til jeg ser de, og starte med en gang på min warrior. det hadde da vært greit å vite hvilken server jeg skal starte på. som 2 fra toppen alfabetisk eller noe. hvis ikke blir det kanskje: "Jeg er lvl 4 på server gnomepower! kom over her!, nei, vi er to stk, lvl 2 her på burning lag!, kom!, :tommelned:

Enig med toz. Om det ikke blir lagt ut no serverliste tar vi den serveren som kommer først alfabetisk. Så vi slipper å tulle med det.

Men det er som Crizpy sier. Veldig mange guilder starter opp som en guild uten mål og er bare en guild for å være en guild. Det er ikke målet mitt ihvertfall. Jeg føler meg såpass erfaren i spillet at jeg kan sikte høyere, og det gjør jeg også. Og jeg bryr meg ikke spessielt om antall medlemmer etc før lvl 60, en guild kan bestå av 5 medlemmer til man begynner med end-game content.

jau men jeg vil være med :x :)

jaja server som kommer først alfabetisk, noen som vet når serveren kommer?

Serveren kommer nå neste uke. Er enda litt usikker på om jeg kommer til å dra dit alle andre drar. Meen vi får se.

joa kom med oss du :)

anyway tenkte å mekke mage igjen, eller kanskje noe annet, hmmm...

ny vote; hva skal cfg være? :D

Ny vote: Hvor mange bryr seg?

Våkent observert...

vel da kan jeg vel spør folk da :/

jeg liker pvp og jeg liker høy skade,

hva er best å være da?

bare lurer litt, vil ha noe som er VELDIG fokusert på pvp ;)