Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

• Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

• ( ) så mye bryr det meg

• Totalt antall stemmer
    0
Du har jo Grønn Zebra... Han skal spille hunter. DET LUKTER KONKURANSE!

Blizzard tenker med ræva og slipper bare en Engelsk pvp server... Haumarush eller noe, og den kommer til å bli packed, det er jeg rimelig sikker på.

hva skal folket spille da? har Sg gruppa forandra mening sån at noen spiller Alliance mens noen spiller Hordiser?

Jeg ville uten tvil gått for druid, for sånn som det er nå, er det alt for mange roguer, og alt for få druider.
Kan være kjekt å få en plass i en instance eller to..

Druids er teh koz, men du må ha riktig utstyr, ellers er du ferdig.

Med druid så har du bear form (dire bear), som gir deg en armor økning fra alle items med 380%, i bear form må du nesten forvente 8000 armor ++ får å klare deg, i pvp selvsagt, skal du gå pve med en druid burde du egentlig rerolle priest ...

Selv spiller jeg Undead Mage på den nye serveren, men jeg gir ikke opp mainen min enda, blizzard burde komme opp med en slags plan snart, enten forbedre serverene drastisk, eller så blir den nye serveren uspillbar. Det forventes 10 000 spillere ved startup, med en stor økning uttover dagen(e)

Horde ser ut til å komme til å over-populate serveren noe vilt. Jeg tror jeg går alliance ...

Rart jeg har hørt akkurat det samme om alliance ...

al negr spilr hord. Uendelig homo.

Thomas: Hva med horde da?

Eivind: IKKE FAEN OM VI SKAL SPILEL HORDE! FAENS MØKKORGRIMMAR FAENS LOLOLLOL FAEN NEI IKKE FAEN ALDRI HORDE FAEN FAEN FAEN ALDRI JEG DØR FØR JEG SPILLER HORDE.

Thomas: Ok.

Eivind: Lollol jeg er homo, vennene mine vil spille horde likevel.

:(

lolol plx.

Jeg liker ikke horde, men ikke faen om du skal lure meg til å ikke spille med vennene mine IGJEN.

Poenget er at du skal få de udugelige vennene dine til å spille Alliance. Faens lurifaxoma. Er ikke du liksom sånn keeg og lolpatrolled da?

Joa, jeg er jo the pwnerer, skal se hva jeg får til ...

Men dere, fra nå av sier jeg opp all guildansvar her på SG. har hverken tid, eller er stabil nok, Kozeloz tar over.

Denga en 35 warrior med mon 34 rogue i går. ^_^ Han tok 29% hp av meg. HEIA!