Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

• Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

• ( ) så mye bryr det meg

• Totalt antall stemmer
    0
Ja, priests kan gjøre akkurat det samme, men til hvilken nytte? priests kan ikke på noen måte passe seg for shamans. Om en shaman taper mot hvilken som helst cloth, ville jeg si at shamanen enten er en talentløs shockspammer (de det finnes alt for mange av), eller så er clothien en utrolig flink PvPer.

Selv har jeg prøvd en shaman på lvl 60 lenge, da en venn jeg kjenner spiller shaman. Selv hadde jeg ingen problemer med hverken rogue, priest, mage eller paladins etter jeg hadde lærrt meg hva alle knappene var.
Og kommentaren din om å si at rogue er lame på samme linje som shaman er ubrukelig. Som mage hadde jeg liten eller ingen problemer med rogues, og som druid går det også veldig bra. Alle klasser kan ta rogue om de tenker ut en fin taktikk.
Nå synes jeg virkelig du kan slutte å komme med kommentarer for å drite meg ut, og heller komme opp med en grunn til at shaman er perfekt som den er. Som jeg sa, mulig si hva du sliter med etc.
Selv er jeg ikke ute etter å lage uvenner, noe jeg ikke kan si for ditt tilfelle.

"I beg to differ"

En god shaman vil altid ha et overtak, såklart er det ikke umulig å ta en shaman, men det er større sjanse for at du ender opp foran spirit healer, for å si det slik.

Jeg har sett mange shadowpriests ta shamans jeg, og vil tro ihme klarer det fint?

Bare jeg som suger i pvp som priest, men det går forsåvidt greit, for jeg er for det meste pve med han.

Svare meg litt da? hehe

"Guilden" slik jeg har forstått, blir Horde.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@16.08.2005, 22.08
Ja, priests kan gjøre akkurat det samme, men til hvilken nytte? priests kan ikke på noen måte passe seg for shamans. Om en shaman taper mot hvilken som helst cloth, ville jeg si at shamanen enten er en talentløs shockspammer (de det finnes alt for mange av), eller så er clothien en utrolig flink PvPer.

Selv har jeg prøvd en shaman på lvl 60 lenge, da en venn jeg kjenner spiller shaman. Selv hadde jeg ingen problemer  med hverken rogue, priest, mage eller paladins etter jeg hadde lærrt meg hva alle knappene var.
Og kommentaren din om å si at rogue er lame på samme linje som shaman er ubrukelig. Som mage hadde jeg liten eller ingen problemer med rogues, og som druid går det også veldig bra. Alle klasser kan ta rogue om de tenker ut en fin taktikk.

252055​
Så det er ingen nytte for at priests kan dispelle bort innervate, arcane intellect, mark of the wild, arcane power og gud vet nå hva? Han kan også dispelle ghost wolf hvis jeg skulle prøve å flykte.
Cloth brukere kan så absolutt ta shamans, jeg har PvP`et mot en del mager, og det er lett å se hvem av de som forstår shamanklassen og hvem som ikke har den fjerneste anelse. Førstnevnte har en fair sjanse mot shaman, sistnevnte har ikke en sjanse, og det burde de heller ikke ha.
Warlocks som har IQ > skostørrelsen sin wander tremor totem og fearer/charmer oss og critter massivt med shadowbolts.
Jeg spiller selv priest, og har ikke noe mer problemer med shaman enn mot andre klasser. Oh noes! han dispellet skjoldet mitt, jeg har fortsatt 35% damage reduction med shadowform og inner fire. Riktig bruk av silence og psychic scream gir meg en god sjanse etter det.
Han roguen jeg kjenner hadde ikke noe mer problemer med shamans enn mot diverse andre klasser. Selvsagt hvis jeg angriper en rogue, så har han allerede mistet sin største fordel, da blir det selvsagt vanskelig for han. Motsatt så kan du trekke i fra 1500 på hp`en min.
The occasional super trippel crit med WF er overpowered, men sett at det har en sjanse på 0,16% så er det et tynt grunnlag for å kalle det overpowered. En rogue kan trippel critte med sinister strike for så og critte med eviscerate, de fleste lever ikke etter det heller.

Nå synes jeg virkelig du kan slutte å komme med kommentarer for å drite meg ut, og heller komme opp med en grunn til at shaman er perfekt som den er. Som jeg sa, mulig si hva du sliter med etc.lage uvenner, noe jeg ikke kan si for ditt tilfelle.
Du er lei av å bli eid hva?

Jeg tror alle som starter shaman enten suger skikkelig i wow, blir misshandlet hjemme, eller rett og slett er homo. Det kan umulig være no annen forklaring.
hva i granskauen er dette da?

Jeg trenger ikke å bevise en dritt jeg. Akkurat som i juridiske saker, så ligger bevisbyrden på anklageren. Det eneste jeg må kunne gjøre er å svare på dine anklager, det har jeg gjort. Grunnen til at jeg har gjort det så kort og brutalt er at jeg ikke gidder å ta meg bryet til å forklare det når argumentene dine ikke innholder en dritt som backer deg opp.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@16.08.2005, 22.18
"Guilden" slik jeg har forstått, blir Horde.
252062​
Det er det jeg har skjønt hittil hehe, det og at jeg skal være Tauren Hunter...
Bare jeg tenkte jeg skulle mase litt her istedenfor ingame.. om hvor jeg skal løpe :p Eneste jeg vet hittil er Barrens... Virker kjedelig med barrens, barrens, barrens men skal nok takle det..

Hva etter Barrens?

Først og fremst var shaman argumentet, for det første; myntet til Hakara, jeg føler ihvertfall at jeg kan spøke med han, da han gjør det samme mot meg, for det andre mente jeg det aldri helt seriøst.

Jeg har god grunn til å si at shamans er alt for kraftige, min begrunnelse står over, eneste du har klart å si er at "priest kan gjøre det samme" og du burde vite at purge er mye viktigere for en shaman enn en priest. Som sagt, shamans er en casual gamers mareritt (Og 80% er casual gamers, så man kan ikke bare avskrive dem som "noobs"), dette er det nok folk til å backe meg opp på også (Dog noen er mindre troverdige). Du kan gjerne si hva du mener er lite troverdige med mine (og rundt hundre tusen andre WoW-spillere) meninger.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@16.08.2005, 22.49
Først og fremst var shaman argumentet, for det første; myntet til Hakara, jeg føler ihvertfall at jeg kan spøke med han, da han gjør det samme mot meg, for det andre mente jeg det aldri helt seriøst.

Jeg har god grunn til å si at shamans er alt for kraftige, min begrunnelse står over, eneste du har klart å si er at "priest kan gjøre det samme" og du burde vite at purge er mye viktigere for en shaman enn en priest. Som sagt, shamans er en casual gamers mareritt (Og 80% er casual gamers, så man kan ikke bare avskrive dem som "noobs"), dette er det nok folk til å backe meg opp på også (Dog noen er mindre troverdige). Du kan gjerne si hva du mener er lite troverdige med mine (og rundt hundre tusen andre WoW-spillere) meninger.
252076​
Du er lei av å bli eid hva?

Jeg tror alle som starter shaman enten suger skikkelig i wow, blir misshandlet hjemme, eller rett og slett er homo. Det kan umulig være no annen forklaring.
Det er fler enn Hakara som har tenkt til å starte shaman, det er også flere som faktisk spiller shaman på det forumet her. Hvis den var til han personlig, hvorfor kunne du ikke sende den på MSN?

Det som er litt morsomt, er at jeg med god grunn i forhold til den logikken du bruker, til å påstå at evolusjonsteorien er bullshit. Flertallet tror ikke på evolusjon, men ingen av de klarer å bevise teorien feil. Sannheten er ikke avhengig av flertallet i det hele tatt. Spørsmålet er om du i det hele tatt har flertallet med deg, du sier 100 000, WoW har 4 millioner spillere.
Blizzard har selv sagt ørten ganger at klassen ikke er overpowered, det samme sier CM`ene som spiller klassen.
Hvorfor er purge viktigere for shaman enn dispel er for priest? Beklager, men at magen for 465 mana mindre er like bra for en priest som for en shaman, det samme gjelder spirit linken til warlock, SotC til paladin, mark of the wild til druid osv. Dispel kan kvitte seg med alle magic snares og debuffs i tillegg. Jeg spiller som sagt priest selv, dispel er überviktig.
Du har ikke kommet med et bevis, du har kommet med hva "flertallet" sier. Flertallet har sagt masse rart opp igjennom tidene. Røyking var ikke farlig, jorda var flat og "hekser" burde brennes. Ja, flertallet ftw!

Shaman er en horde only karakter, alliance kjenner derfor klassen generelt sett dårligere og det ropes derfor etter nerfs. Vi ser jo horde sier det samme om paladin, og jeg vil ikke akkurat kalle de overpowered.

En paladin er ikke på langt nær like kraftig som en paladin, det burde du vite selv, en paladin kan tas av alle klasser.

Dispell er viktigere for shaman enn priest i f. eks en kamp mot en druid, det er såklart nyttig, men om en druid klarer å overleve den første nuken, har ikke priesten mye sjanse, ihvertfall slik jeg opplevde det, mens med en shaman mot druid er trikset å overleve lengst, da er det såklart viktig å få bort en innervate så fort som mulig, selv bruker jeg så og si aldri innervate mot en priest, og prøver å la vær mot shamans.

Tørr du virkelig å påstå at du har rett, imot såpass mange andre? Er det noe som er ubalansert med wow, så er det shamans.
Og GMs som sier "Working as intended" har jeg... Mindre respekt for.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@16.08.2005, 23.46
En paladin er ikke på langt nær like kraftig som en paladin, det burde du vite selv, en paladin kan tas av alle klasser.

Dispell er viktigere for shaman enn priest i f. eks en kamp mot en druid, det er såklart nyttig, men om en druid klarer å overleve den første nuken, har ikke priesten mye sjanse, ihvertfall slik jeg opplevde det, mens med en shaman mot druid er trikset å overleve lengst, da er det såklart viktig å få bort en innervate så fort som mulig, selv bruker jeg så og si aldri innervate mot en priest, og prøver å la vær mot shamans.

Tørr du virkelig å påstå at du har rett, imot såpass mange andre? Er det noe som er ubalansert med wow, så er det shamans.
Og GMs som sier "Working as intended" har jeg... Mindre respekt for.
252100​
Så du hevder herved at du kan mer om spillet enn både utviklerene av spillet og class masterene?
Den første nuken til priest ja....den er jo helt fryktelig...mind blast som kan critte 1500 med det sykeste +shadow damage utstyret du finner og......ja hva faen mer? Resten er DoT`s som ikke kan critte. Hvis du ikke overlever den starten da må du virkelig få deg mer hp. Shadow priest er definitivt en kontrollkarakter som må kunne holde ut lenge. Priests er den dårligste burst damage karakteren etter druids. Selvfølgelig er dispelling av innervate bra da. Jeg kan også dispelle moonfire på meg selv.

Shaman er mye kraftigere ja....det er derfor alle duellene er jevne som helvete..

Unskyld? Om du ikke tror priests kan gjøre dmg i løp av de første sekundene i en kamp tar du feil, du kan ta deg en tur innom sylvanas og spørre enten Core på hordesiden om hva han gjør får å kverke warriors med 5k+ hp på mindre enn 10 sekunder. (Gjør det gjerne, for det vil jeg, og mange andre vite faktisk. Han er rank 13). Han er et levende bevis på at priests kan gjøre nok dmg, du kan jo spørre Hakara om det, jeg tror nok han vil si det samme.

Nei, jeg mener ikke jeg kan mer om spillet enn en gm, jeg mener at en GM har et annent syn på spillet enn meg, fult mulig en shaman er mindre nytting i mass pvp (jeg ungår dette mest mulig, da jeg synes det er utrolig kjedelig), men i 1vs1 og i group pvp har en shaman et naturlig overtak over så og si alle klasser.

Faktisk, så kan jeg ikke si noe på core, jeg har møtt han 2 ganger, og begge gangene var han healbot for kalim som spiste oss levende.

jaja, du kan uansett stå for at han er flink? Ihme er også kjent for å gjøre en god del skade over kort tid.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@08.08.2005, 16.28
NIck på de som spiller på sylvanas? Faction også.
249283​
Dem er alliance, Ashley (er i MC akkurat nå) .. spiller akkurat nå, gruesome, ragnvald og smighter.

Og angående denne diskusjonen så har jeg vel noe å si, men tar neste post.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@17.08.2005, 00.02
Unskyld? Om du ikke tror priests kan gjøre dmg i løp av de første sekundene i en kamp tar du feil, du kan ta deg en tur innom sylvanas og spørre enten Core på hordesiden om hva han gjør får å kverke warriors med 5k+ hp på mindre enn 10 sekunder. (Gjør det gjerne, for det vil jeg, og mange andre vite faktisk. Han er rank 13). Han er et levende bevis på at priests kan gjøre nok dmg, du kan jo spørre Hakara om det, jeg tror nok han vil si det samme.

Nei, jeg mener ikke jeg kan mer om spillet enn en gm, jeg mener at en GM har et annent syn på spillet enn meg, fult mulig en shaman er mindre nytting i mass pvp (jeg ungår dette mest mulig, da jeg synes det er utrolig kjedelig), men i 1vs1 og i group pvp har en shaman et naturlig overtak over så og si alle klasser.
252106​
så priesten gjør 500dps? Det tror jeg lite på. Mind blast har 5,5 sek cooldown med talents og er det eneste damagespellet som kan critte. Mind flay og SW: pain er DoT`s. SW: P har en dps på rundt 50, Mind flay på 150 og mind blast på rundt 100. Det blir 300 dps, men bare mind blasten kan gi en stor burst. Priest kan seff drepe alle klassene (med unntak av UD rogues), men vi gjør det ikke med enorm burst damage. Burst karakterene er warlock, mage, shaman og rogues.

Er shaman unyttig i mass PvP? Tja, chain lightning river rimelig bra i fiendens rekker spør du meg, jeg kan også heale rimelig brukbart.

Jeg synes det i hvertfall er rart at jeg gjør det jevnt mot shamans når du sier det er så å si umulig for en shadow priest å slå de.

Jeg spurte forresten han roguekompisen en gang til og fikk følgende:

Daniel [Lurtz] sier:
forresten, ville du kalt shaman overpowered?

RJ sier:
nææ

Hvis han klarer å deale med shamans uten noen særlige problemer, hvorfor skal det være så jævlig vanskelig for alle andre?