Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

• Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

• ( ) så mye bryr det meg

• Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@17.08.2005, 05.41
Maintenence er ferdig rundt tolv-tiden, vel? Får vel spilt litt når jeg kommer hjem. Om jeg ikke er for trøtt. Første skoledag ... starter ... om ikke så mange timene. :D
252203​
Haha da er vi to.. Derfor jeg egentlig regner med rundt 12 tiden :p

11 du skal være på skolen?

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+17.08.2005, 06.51-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@17.08.2005, 05.41
Maintenence er ferdig rundt tolv-tiden, vel? Får vel spilt litt når jeg kommer hjem. Om jeg ikke er for trøtt. Første skoledag ... starter ... om ikke så mange timene. :D
252203​

252211​
[/b]
Ni, jeg er der vel rundt kvart på halv ti. =D

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+17.08.2005, 05.52-->
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@17.08.2005, 06.51
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@17.08.2005, 05.41
252203​

252211​
Ni, jeg er der vel rundt kvart på halv ti. =D
252212​
[/b]
Heldige satans sopp!

Får ikke startet nedlastinga av eventuell patch før jeg drar på skolen! Så jeg må jeg se på DL når jeg kommer hjem fra skolen.. omg..

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Leste 2 sider tilbake og hoppa hit. Kan noen forklare meg hvorfor i alle helveter shammyer har skjold? og hvorfor har de instant heals?

Som hunter har jeg problemer med:
PvP geara mages, mye stam.
Shamans...
Druids, plx nefr beerform.
Warriors, med den raske bua jeg har er det umulig, de har 5k liv og mine arrows tar under 100 dmg.
Rogues hvis jeg ikke har satt opp traps og de kommer bakfra.
Locks, wannabe Drakedog.

Men så suger jeg da :) og hunter er waaaay underpowered!

Redigert: Når kommer serveren opp igjen? Vil starte charen min før jeg drar på skolen om 1 time :ler:

Talent treet dems blir fikset på i neste patch. Alle talent poenga får du igjen. Survival treet blir mer som en Marksman +
Vis du speccer riktig kan du få opptil +11% critt chance på humanoids =D

Dette blir veldig bra. :)

Opprinnelig skrevet av Seadog@17.08.2005, 09.17
Talent treet dems blir fikset på i neste patch. Alle talent poenga får du igjen. Survival treet blir mer som en Marksman +
Vis du speccer riktig kan du få opptil +11% critt chance på humanoids =D

Dette blir veldig bra. :)
252220​
Forklar, bare mot humanoids + 11%crit chance..

LOL eivind! Den historien ga meg en jææææææææææææævla god latter! hahahahahah! Å fy faen jeg lo!

PAH!

Skal du ha mage, igjen, Duke? Du må ikke ødelegge spillet ved å begynne på nytt med samme klasse hele tiden, da. 
Fordi jeg vil ha en lvl 60 mage. :) Tror jeg har 8 mage characters eller noe lignende, den jeg har hatt på stormscale siden slutten av juli eller no runder lvl 50 i disse dager. Men en vakker dag .. vurderer jeg en priest. :) En vakker dag.

Shammys bruker shield ofte fordi det ville vært suicide ellers. (warriors)
Men hunters skal jo være brukbare mot dem.

Jeg går for horde ja! Skal ha en UD 60 mage. Selv om jeg liker alliance myye mer. :(

ah, men pes da.. nå starter servern øyeblikk og jeg vet ikke hvilken faction jeg skal starte. hadde litt lyst å spille med eivind og kozeloz, men var litt oppsatt på å spille horde.

*vurdere*

Opprinnelig skrevet av Karl@17.08.2005, 10.14
Nå er det rundt 9-10 servere oppe, ingen av dem Huamarush (?). :(
252229​
9 men hvem teller..... :flau:

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
lager char imorgen, har vært oppe og jobbet i hele natt og, badabing, skal jobbe i hele dag. How I love my life, oh yeah. Vipper mellom mye forskjellig, får se hva det faller på.

Hva skjer liksom ? FAEN .. jeg vil ha Duke nicket for en gang skyld! Jeg refresha jo som faen jo til den kom. Hva blir det neste? 95% av serveren valgte horde?

One hour wait ? :confused:

Vet ikke, men dette er latterlig, folk begynner å bli 3-4000 i kø nå. Jeg er på 1418, og skal stikke og kjøpe meg frokost.

At blizzard ikke skjønte at det er EVIG mange som vil starte på en fresh server, det skjønner jeg ikke.

HF GL GZ. Håper jeg er inne når jeg har kjøpt mat, jeg vil ha nicket mitt :<