Enda en WOW emne (lite da)

#1
Hei lurte på en ting. det er den ting jeg ikke helt skjønner med world of wacraft, og det er det med servere?

Hvor mange servere og hva skal jeg velge?

JEG får spillet i morgen, og lurer på hvilken server jeg skal inn på, og hvem som er best.?

kan noen svare meg på det :flau: ?
 
#6
Opprinnelig skrevet av benny@18.04.2005, 14.54
Hei lurte på en ting. det er den ting jeg ikke helt skjønner med world of wacraft, og det er det med servere?

Hvor mange servere og hva skal jeg velge?

JEG får spillet i morgen, og lurer på hvilken server jeg skal inn på, og hvem som er best.?

kan noen svare meg på det :flau: ?
208222​
Alle serverne er i utgangspunktet helt like, med untak av hvor fulle de er, og hvor stabile de er.

Det eneste du bør tenke på er hvem du vil spille med, fordi du kan bare spille med de som spiller på samme server som deg selv.
Det finnes 3 typer servere:

Normal
PvP
Rpg

Normal servere er for pyser
PvP er den egentlige normale serveren (anbefales)
og Rpg er for deg som vil leve deg inn i spillet i ekte Rpg ånd

Les mer på www.wow-europe.com
 
#7
Hadde du brydd deg med å kikke litt nærmere har vi en tråd ved navn WoW servere...
 
#8
PvE servere er ikke for pyser. Det har seg faktisk sånn at folk liker å spille uten å se seg over skulderen hele tiden. Aldri hørt at folk whiner om ganking osv osv? Kjemisk fritt for dette på PvE servere.
 
#10
ååå=)

Så man kan plutselig bli drept?
anarchy online har noe med et flagg man må ha over hodet for og kunne bli drept i det hele tatt.

tror jeg skal spille på pve=)
er litt kean på og gå å utforske litt i førsten også da;)
funker fett på PVE det, eller?
 
#11
Jeg vil seriøst anbefale PvP
Opp til ca lvl 20 kan du ikke bli angrepet uansett (har med hvilke områder du befinner deg i)

og når du kommer opp i level, vil du ikke da reise og drepe andre? =D
 
#12
Skal ærligt innrømme at det kanskje kan være litt bedre å levle opp på PvE da du ikke vill bli forstyrret mens du quester (ikke at det skjer så mye på PvP heller da mange har såppas respekt for å la folk queste ifred), men når du blir høyere level og det blir arrangert raids både mot din faction eller mot din faction vil dette bli mye mer fun..

Mange folk som blir level 60 og senere whiner om at de vil bli transfered til PvP.

Skal du spille alliance råder jeg deg til å velge Sylvanas med oss men hvis du velger horde er stormscale det perfekt valg. Stormscale er vel en av de beste serverene der ute.. Er endel svenske på stormscale men de fleste er greie.
 
#13
Dragonmaw, jeg elsker å møte nye norske der.. foreløpig har jeg møtt: Totoro(lurtz) og en annen kar kalt jerv.
det er morro å være horde der hvis du liker pvp siden alliance er fler enn oss!
 
#14
Sorry at jeg maser noe j**** om detta spillet men får det på torsdag.

Skjønner ikke helt detta med PVE og PVP osv jeg. kunne noen forklare meg det?
Med litt orden :)

Hørt mye positivt om Burning Blade så?

Og jeg skal ikke spille horde.

Skal spille snill night elf jeg :tommelopp:

Så plz hjelp meg litt :D

I stedet for å lage en drit lang post så mekka jeg en liten til :D

Lurte da på om det var mulig og bytte Server etterhvert, når jeg allerde har spilt en stund.

Si at jeg da er på lvl 20, vis jeg da kunne bytta server, mister jeg da lvl mine, og alt jeg har jobba meg opp til?

Og er det mulig å bytte PVP, PVE (eller hva det nå heter og er :) )?
 
#15
Du kan lage en character på en server, f.eks nightelf hunter, så kan du lage en dwarf rogue på en annen server, og en Gnome Warrior på en tredje, og bytte mellom disse når du vil.

på PvP Servere kan Horde angripe Alliance når de vil (etter low level områder)
på Normal Servere kan ikke Alliance og Horde Krige mot hverandre (De kan, men da kjedelige dueller osv)
på RP Servere er det samme regler som på Normal servere, bare folk ikke springer rundt med navn som Gankzor og chatten spammes ned av folk som synes den nye paven lukter hønsemøkk (Skal være slik ihvertfall)
 
#16
Det er ikke DUEL!! på Pve servere..
Man aktiverer pvp, DA kan alle hordes angripe deg akuratt når faen de vil. Og samme med dem, vis de aktiverer pvp.
Er ikke no problem.. Bare.. PVP med muligheten til å spille fritt uten å måtte bli rævkjørt av en eller annen rogue.
 
#18
Så er ikke alle som er totalt avhengig av å snike seg in på andre og drepe dem heller da.
Btw: Drepte en lvl 50 horde warrior i går..Det var kos =D
(lvl 43 hunter)

Dessuten er det folk som ikke vil slåss pvp, men andre vil. Jeg er sånn...Midt i mellom :p
 
#19
Så du mener vis jeg skal spille PVP så kan jeg utforske verden hvor jeg vil. men så kan jeg aktivere noe å da kan hordene sloss med meg. så vis jeg ikke aktiverer noe så kan de ikke sloss. er det riktig:/?
 
#20
Opprinnelig skrevet av Daniel;)@20.04.2005, 15.11
Så du mener vis jeg skal spille PVP så kan jeg utforske verden hvor jeg vil. men så kan jeg aktivere noe å da kan hordene sloss med meg. så vis jeg ikke aktiverer noe så kan de ikke sloss. er det riktig:/?
209072​
nei