Engelsk-Norsk

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Kan dere ikke fikse på den engelsk-norsken? Når det foreksempel kommer en feil kommer den engeske siden opp om at det er en feil! å ikke bare der men andre plasser også!
 
#2
Hæ? hvorfor? hvis du ikke kan engelsk så kan jeg fortelle deg at det ikke står noe interessant på feilmeldingene...
 
#4
Opprinnelig skrevet av Rindae@02.10.2004, 17.39
Kan dere ikke fikse på den engelsk-norsken? Når det foreksempel kommer en feil kommer den engeske siden opp om at det er en feil! å ikke bare der men andre plasser også!
111329​
Står bare driten på feilmeldingene uansett.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Revan+02.10.2004, 16.55-->
<!--QuoteBegin-Rindae
@02.10.2004, 17.39
Kan dere ikke fikse på den engelsk-norsken? Når det foreksempel kommer en feil kommer den engeske siden opp om at det er en feil! å ikke bare der men andre plasser også!
111329​
Står bare driten på feilmeldingene uansett.
111341​
[/b]
Det har vel ikke så mye med saken å gjøre.

Legger osså merke til at de er på engelsk, men det plager meg ikke stort.
Kunne vært en ide å fixe det, bare får å få alt riktig.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Vel det er sikkert ikke farlig, men når det først ska så på Norsk, så er det vel også greit at alt står på norsk, ikke en blanding av engelsk norsk.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Crizpy@02.10.2004, 16.53
Rindae: I afrika sulter barn.
111340​
Og de har ikke PC. Kanskje alle i Spillegal skal ødelegge sine PC-er å leve livet uten dem siden de i Afrika gjør det. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Neida, det holder å spise opp maten din. Da ordner alt seg.
 
#10
Kunnet vært en idè å gjøre det. Men ærlig talt, hvem bryr seg? Rindea er den eneste...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Jeg bryr meg, veldig, og jeg jobber også med å oversette resten. Det kommer, men akkurat nå ligger hovedtyngden på korrekturlesing av forsiden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.