Er det galt av meg å få WoW fra USA

#1
Er det fullt mulig og få WoW FRA USA uten problemer med betaling,server og osv.
Mange gjorde dettte med ff 11 for de gadd ikke å vente.
Er det noen som har tenkt og gjøre dette ?
 
#3
Jeg har hørt om problemer med betaling. Har noe med amerikansk payment-kødd. husker ikke helt hva som var problemet. Prøv å finn mer ut av det. Jeg håper det jeg har hørt er feil.
 
#4
Tror ikke Blizzard kommer til å gjøre det lett for de som vil importere nei, men jeg vet ikke hvordan de skal gjøre det. Er snakk om at de bare skal ta i mot kredittkort fra Nord-Amerika, Australia og New Zealand på US release. Men det blir sikkert noen veier rundt det for de som er desperate nok.

Selv driter jeg i det. Jeg bare venter på EU release, selv om den kommer noen måneder senere. Jeg har ventet såpass lenge nå så. Da får jeg spille på europeiske servere også. Er ikke interessert i US open beta heller, siden jeg sikkert må vente på spillet når den er ferdig uansett. Fuck it. Får satse på at Europa får en open beta også etterhvert.
 
#5
Vel, jeg signa opp i går og det gikk problemfritt, er nå ingame med en level 5 undead warrior... Gikk helt plettfritt for meg.. Og det er US Stress test.
 
#6
Da signa du vel opp på Fileplanet du da.

Er uansett ikke det det er snakk om for meg. Jeg kommer sannsynligvis til å vente på EU release uansett, og da har jeg ikke lyst til å spille det enda.
 
#7
Skal du spille med venner i EU, så vent på EU release. Man kan ikke flytte karakterer mellom US servere og EU servere. Er også i stress test, men bare for å få en sneak peak før jeg starter med eq2 denne uka.
 
#8
Du bare betaler via "Paypal".

Men jeg ville uansett ha venta på EU release pga tidssoner osv.
De har lovet at de ikke skal ha en delay på patchene sine sånn som
daoc har og at du får en eu beta acc dersom du forrhåndsbestiller ^^
Mest sannsynlig kommer de til å overføre chars fra eu open beta
til den offesielle eu versjonen.
 
#10
Er det ikke en nå da? Mener jeg så at de solgte WoW EU open beta i butikken idag :confused: Så det er vel en oppe.. selv bryr det ikke meg siden jeg spiller eq2, Testet US stress testen og var ikke imponert av spillet.. allt for lite å gjøre, sier sikkert noen andre om eq2 oxo så jeg skal holde kjeft :p
 
#11
Opprinnelig skrevet av JokkiZ@27.11.2004, 18.25
Er det ikke en nå da? Mener jeg så at de solgte WoW EU open beta i butikken idag
141962​
Dette er ikke open beta. Det er key til final beta test, og den er lukket.