Er det noen som liker Skrekkspill?

SHDR

Gullmedlem
Jeg er utterly enig med de få som har spilt Forbidden Siren. Det er det aller minst trivelige spillet jeg noensinne har utsatt meg selv for. Jeg trengte ikke komme lenger enn tredje brett før jeg begynte å lure på om jeg klarte å spille gjennom resten.

Silent Hill var i sin tid skummelt. Veldig skummelt. Silent Hill 2 var litt mer spillbart, ettersom det faktisk led you on, og ikke bare straffet deg for å spille. Silent Hill 3 var ... pent. Ja. Og SH4 har jeg egentlig ikke noe lyst til å spille.

Det morsomme er at nesten alle her sier at skrekkgenren trenger å tenke nytt. Det skjedde i Forbidden Siren. Var det noen av dere som kjøpte det? Nei? Stikk og kjøp det!

Ble også positivt overraska av Project Zero.
Der dukka det opp spøkelser både her og der når du minst venta det (uten advarende loading eller cut scenes). Det geniale var at de ikke angrep deg, de bare viste seg; som når du åpna en dør og plutselig stirra inn i hvitøyet på en jævel som fadet bort like etterpå.
Synd det bare ble så forbanna vanskelig etterhvert.
Kjøpte 2'ern, men jommen ble ikke det nærmest umulig det også.
Har fremdeles til gode å runde disse to - samt Forbidden Siren.

D

Deleted member 365

Gjest
enig med shadar. Forbidden Siren var kanskje ikke veldig bra men det var definitivt nytenkende og originalt. og JÆVLIG SKUMMELT!!!

Er det neon som har spilt Dino Crises??? Det er jo bare så bra. Skvetter hver gang Rex kommer fram og den skumle musikken. Utrolig vansklig når du skal finne ut koden du ikke har sett og sån, men du finner ut av det etter hvert.

Er ikke noen fan av skrekk spill egentlig. Har ganske mange av dem, men skjønner jo i ikke hvorfor jeg har kjøpt dem, siden det eneste de gjør er å få meg til å kaldsvette og skvette. Har nesten alle RE spillene og et par av Silent hill serien, og hver og en av dem har vært en glede å spille.

Tror det er noe galt med meg. Jeg hater den slags spill og filmer, men jeg klarer ikke å unngå å spille dem.

Lodin

Der Waaaah
Noen som har prøvd Ghost Hunter til PS2? Veldig lite skummelt, men utrolig stilig story, pen grafikk og digg kontroll. Bare så synd at praktisk talt ingen kjøpte det.

Jeg så en anmeldelse på det og det så jo drit fett ut, men nå har ikke jeg PS2 så det var dumt.

vet dere om noen gromme skrekkspill til data??? Og hvorfor de er gromme hadde vert fint å vite.

gromme betyr Kule bare at det er dialekt.

Vet dere om noen kule skrekkspill til data??

Lodin

Der Waaaah
Undying er veldig bra ja. System Shock 2 og delvis 1 er også skitskumle, men vansklige å få tak i.
Thief spilla er det forøvrig også en god del folk som blir nervøse i buksene av.

Opprinnelig skrevet av Lodin@14.10.2004, 13.50
System Shock 2 og delvis 1 er også skitskumle, men vansklige å få tak i.
116674​
Vel, hvis man søker litt rundt i eBay, så kan man nok sikkert finne noen som er villig til å selge bort noen eksemplarer der.

btw, hvis du har lyst til å spille et skikkelig sykt og skummelt spill til dataen, så kan jeg anbefalle Bad Mojo. Det må våre en av tidenes mest føkka spill jeg har opplevd. Der spiller du som en ufyselig liten kakkerlakk som må kravle seg frem gjennom et jævla skitten leilighet som er fullt av svære døde rotter, dødelige kakkerlakk feller, og annet ekkelt faenskap. For å ikke nevne om den både kvalmende og elskverdige musikken.

Trust me, you won't find anything like it.

Lodin

Der Waaaah
Bad Mojo skal gis ut på nytt i en delvis modernisert utgave (høyere oppløsning, bedre kvalitet på filmene). :smarting:
Enig at det er sinnsykt stilig.

vet du når dette kommer ut???

er det noen som har spilt det nye spille til Silent Hill?? Har tenkt å kjøpe det.

Har veldig stor sansen for skrekkespill. Når dem er skumle vel og merke som for eksempel Silent Hill serien. Det er så mye stemning i den serien at av og til ikke klarer å spille de. Min desiderte favoritt av dem spilla er Silent Hill 2. Har ikke fullført verken eneren eller nr 3. Veldig gode spill dem også.
Ellers så ser jeg faktisk fram til Resident Evil 4 som faktisk ser veldig bra ut. Det ser ut som det faktisk kanskje kommer til å få litt stemning det også isteden å berre gå rundt å drepe zombier(noen som det ikke kommer til å vere i det spillet som jeg har forstått det).

takk for opplysningen. Jeg synes at noen av RE ikke har no serlig stemning, men eneren synes jeg har en bra historie og den er spenende.