Er kroppen din klar til Nintendo skal på klokka 18?

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Det virker litt som en slags "DS"-løsning ja... sleng på ekstra kameraer, skjermer og gyroskoper og se hva slags nye, smarte spill man kan lage med disse. Dette hørtes liksom bare ekstra komplisert ut, mange konsoller / semi-konsoller å sjonglere med lsm.

Som vi ikke vet en møkk om, annet en at den kan rendre dårlig grafikk og har uviss batteritid.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Viste de noengang ... øh, kroppen? Vet ikke om det var fordi streamen min var dårlig, men jeg tror ikke jeg skjønte så mye.

EDIT: Takk Patney

Ser for meg at Mario Party Wii U får mange kule minispill i hvert fall!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kroppen min var ikke klar for dette. Dessuten har jeg allerede en konsoll hvor alle spilla de viste fram kommer ut. Og vil vi vente til 2012 for å spille Arkham City på denne konsollen istedenfor de eksisterende?

Eneste var at de viste noen spille Skyward Sword med WiiU-kontrolleren. Vil spillet oppskalere hvis man putter det i en WiiU? Kommer det en Special Edition i HD til WiiU?

Hvor kraftig er maskinen? Vil det kunne pushe spill i full HD og 60 fps som er <720p og 30 fps på PS3 og 360?

Den likner på en kombinasjon av XBOX 360 og HDDVD-drevet den fikk.

Og specs på skjermen og konsollen? Noe info om konsollen?

Er kontrollen konsollen? Vet ikke helt hva jeg synes om dette. Skeptisk til hvor kraftig den er. Mulig dette blir en ny Wii som allered er utdatert innen den kommer på markedet.

Hva er det å klage på? Det blir bedre grafikk enn PS3 og Xbox 360, ser ut til at det meste av multiplattformspill vil finne veien, og den kontrolldingsen kan by på bra greier hvis utviklere gidder. Hvis de ikke gidder, så spiller man på gamlemåten. Bare med, ja, bedre grafikk \o/

Også vil jeg ha 3DS og det nye Mario-spillet. Selv om jeg hadde glemt at grafikken var SÅ mye mer ræva enn på Vita :penga:

Eneste var at de viste noen spille Skyward Sword med WiiU-kontrolleren. Vil spillet oppskalere hvis man putter det i en WiiU? Kommer det en Special Edition i HD til WiiU?
Jeg er ganske sikker på at det var en prerender av et ikke-eksisterende Zelda vi så der. Var ikke samme stilen til Skyward Sword.

Kilik

Lokal moderator
7/10
Fin presentasjon med orkesteret og Zelda-nostalgi. Kontrollen virker veldig interessant, men hva vil det koste? Savner spennende spillannonseringer fra Nintendos side. Eneste store var vel annonseringen av Smash Bros uten noen videre info. Third party var også veldig skuffende med stort sett bare PS3/360-porter, men selvsagt milevis bedre enn hva man ble vant til på Wii. Fortsatt mange spørsmål. Totalt sett rimelig bra. Nintendo hakket foran Sony i år med MS langt bak.

Synes maskinen var ganske snasen. Spørsmålet er hvor lenge thrid party gidder å støtte dem. Tipper det blir bye bye når ms og sony kommer med sine maskiner.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fra Wired:

«Giving Wired.com a sneak preview of Wii U, Nintendo […] ran through a variety of tech demos that showed how other new types of games might work. The one most likely to garner gamers’ attention offered a glimpse of what classic adventure game series The Legend of Zelda might look like on the high-def new console, which Nintendo says it will release sometime between April and December 2012.»

Klarer ikke vente så lenge gitt.

Kontrollen er ikke konsollen. Konsollen streamer bildet til kontrollen. I hveffal det Engadget skreiv i livestreamen sin.