Føler jeg også må få sagt mine tre øre.
Nå har jeg vært registrert og aktiv siden 2004, det tilsvarer 14 år av livet mitt. Det er her jeg har vokst opp og lært å bli ett bedre overmenneske.
Dette er ikke livets harde skol'e, og hvis vi skal slippe inn drittfolk, da skal det være bra drittfolk.
Og heller kvalitet over kvantitet. Det burde være ledelsens jobb å finne ut hvordan man kan tiltrekke flere SG-ere til forumet for å produsere innhold med akseptabel kvalitet, dette blir som å kjøpe likes på Facebook og tro at man har fremmet produktet på noe som helst vis. Med andre ord så kommer dette til å feile før vi en gang har gitt det en sjanse, fordi man kan sammenligne det med å ta amfetamin for å gå ned i vekt.
Og det er helt fair å være lei av å styre skuta, da prater man med mannskapet som faktisk er de som står for livsgrunnlaget her og hører om noen vil ta over kommandoen, man selger ikke skuta til førstemann som vifter med sedlene i en eller annen fremmed havn. Det er så respektløst.
Jeg kan også umulig tro at driftskostnadene er så utrolig store, dette forumet kan umulig kreve så mye ressurser og hva som en er betalt for dette, noe som av en eller annen tilbakestående grunn er topp fuckings secret, driter jeg i, det er kjøper sitt problem og noe mann var fullstendig klar over, da dette forumet ikke genererer en eneste krone.
Og ja, jeg ser og leser at dere synes vi er utakknemmelige og bare burde være glade for at noen tok over etter Endre i det heletatt og at Fillip da er en slags helt, men sånn funker det ikke. Fordi det er VÅRS guttane og jentene som er verdien her.
Om det viser seg at ingen av forumets brukere er interessert i å kjøpe, så greit nok, da er det vår egen feil og dere kan selge det tomme døde skallet av hva som en gang var spillegal videre til Sylvi Listhaug om dere så ønsker.
Jeg er helt klart med på å bidra til å dekke de årlige driftskostnadene.