[Viktig!] Error: no error

Status
Stengt for ytterligere svar.
#61
Halla

1) LOL
2) Vennligst slett brukeren min og alt innholdet jeg har postet (på ekte, slett alt, forventer at dette blir respektert)

Det var hyggelig, til tider. Kule gutter og jenter vet hvor dere kan finne meg om dere vil ta en prat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Heisann, skjedde det noe i går eller?

Nei altså, jeg synes det er litt rart at en utenfra skal ha noe slags forkjøpsrett. Spillegal kan ikke være bekjent av å være dårligere enn OBOS, så her får vi bruke ansienniteten for hva den er verdt. Hvor legger jeg inn bud? Seriøst.
 

demake

Seksuelt godteri
#63
Jeg har sovet på det nå, og synes fortsatt dette er en helt RÆVVA idé!

Kai: #IkkeMinForumSjef
 

Jante

privileged CIS shitlord
#64
Aktivitetsmessig kan det kanskje sammenlignes med at de som hoppet over på Discord kommer tilbake *vink vink nudge nudge*
Det der er en ganske billig unnskyldning. De som er aktive på Discorden er kanskje de som også har posta mest på SG det siste året. Det er ikke derfor forumet 'dauer', noe det har gjort sammenhengende de siste ti årene. Men det er selvfølgelig fint å skylde på eksterne faktorer i stedet for å se på ~ledelsens~ innsats for å snu skuta.
 
#65
Husk at spillegal er åpent for alle som vil registrere seg, så er jo ikke totalt lukket som en facebook gruppe for bare denne gjengen?
Ja, det er det. Og det er det ingen som protesterer mot. Poenget er at de som har kommet inn har måttet poste for å få tilgang til resten, og da vil aktive medlemmer faktisk få med seg at det dukker opp nye mennesker. Hvordan du kan ha fulgt med i et år og likt engasjementet og fortsatt bare ha 13 poster er jo interessant. Offisielt har du ikke hatt tilgang til hjertet.

Jeg vet ikke hvor mange medlemmer det er snakk om, men det er utelukket å slippe de inn på generelt slik det er nå. Vi har delt med mennesker vi kjenner og det kan være ting der, fra de fleste som ikke trenger være tilgjengelig til nye medlemmer uten videre.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.
 
#67
Føler jeg også må få sagt mine tre øre.

Nå har jeg vært registrert og aktiv siden 2004, det tilsvarer 14 år av livet mitt. Det er her jeg har vokst opp og lært å bli ett bedre overmenneske.

Dette er ikke livets harde skol'e, og hvis vi skal slippe inn drittfolk, da skal det være bra drittfolk.

Og heller kvalitet over kvantitet. Det burde være ledelsens jobb å finne ut hvordan man kan tiltrekke flere SG-ere til forumet for å produsere innhold med akseptabel kvalitet, dette blir som å kjøpe likes på Facebook og tro at man har fremmet produktet på noe som helst vis. Med andre ord så kommer dette til å feile før vi en gang har gitt det en sjanse, fordi man kan sammenligne det med å ta amfetamin for å gå ned i vekt.

Og det er helt fair å være lei av å styre skuta, da prater man med mannskapet som faktisk er de som står for livsgrunnlaget her og hører om noen vil ta over kommandoen, man selger ikke skuta til førstemann som vifter med sedlene i en eller annen fremmed havn. Det er så respektløst.

Jeg kan også umulig tro at driftskostnadene er så utrolig store, dette forumet kan umulig kreve så mye ressurser og hva som en er betalt for dette, noe som av en eller annen tilbakestående grunn er topp fuckings secret, driter jeg i, det er kjøper sitt problem og noe mann var fullstendig klar over, da dette forumet ikke genererer en eneste krone.

Og ja, jeg ser og leser at dere synes vi er utakknemmelige og bare burde være glade for at noen tok over etter Endre i det heletatt og at Fillip da er en slags helt, men sånn funker det ikke. Fordi det er VÅRS guttane og jentene som er verdien her.

Om det viser seg at ingen av forumets brukere er interessert i å kjøpe, så greit nok, da er det vår egen feil og dere kan selge det tomme døde skallet av hva som en gang var spillegal videre til Sylvi Listhaug om dere så ønsker.

Jeg er helt klart med på å bidra til å dekke de årlige driftskostnadene.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#69
man selger ikke skuta til førstemann som vifter med sedlene i en eller annen fremmed havn. Det er så respektløst.
Det her er så feil som det kan få blitt, men jeg skal oppklare det i kveld.

Jeg kan også umulig tro at driftskostnadene er så utrolig store
[...]
Jeg er helt klart med på å bidra til å dekke de årlige driftskostnadene.
Nei, det er overhodet ikke snakk om penga for min del. Jeg trenger de ikke, det er ikke dyrt i drift. Som sagt, jeg skal prøve å ta et solid steg tilbake og oppklare alt i en ny tråd i kveld. Dette ordner seg.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#73
Har ikke så mye å tilføye her annet enn at jeg støtter #Yetipants2018. Hvor kan jeg kjøpe klistremerker og plakater?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Lootcrates implementeres så fort blekket på kontrakten er tørt, ta det helt med ro.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Støtt Spillegal så vi fortsatt har råd til å bedrive viktig og tidkrevende promperomsjournalistikk.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.