Fikk starta meg en char. Tror jeg valgte den mest krigerske rasen, gjorde litt dårlige valg av attributes eller noe, aner ikke hvilken av de som er pro osv. Tenkte jeg skulle kjøre litt mercenary\pirat-greie og skyte ting (hello rogue i wow fra ca. alltid siden). Kaster meg på trainingsaken, søt liten ai-stemme, men så skal jeg warpe til et eller annet sted men siden jeg var for nærme stasjonen elns så kaster det skipet mitt inn i en loop av å kjøre rundt og rundt og rundt og jeg sitter der i en halvannen time og er frustrert. Leser litt og finner ut at man ikke kan være nære stasjoner før man warper, fortsetter på tutorialen og skal visst drepe noen pirat-treningsgreier for en nøkkel eller noe for å komme videre til noe annen trening? Gir ingen mening, enten er disse fiendene jeg skal stjele nøkler fra ekstremt campa i starten og det er umulig å finne en uten å sitte der i timesvis ellers så finnes de bare ikke og dette er enda en diffus quest jeg ikke skjønner litt av en gang.
Kort sagt? Det er en MMO. :elsk:
Dog jævlig stilig face generator, og jeg elsker å fly. Mulig jeg skraper sammen noen penger for å spille det litt i en måneds tid etter litt mer tid med det.
Heter Kniv ingame. Anntar det er bare en server? Var bare en jeg kunne velge iallfall. Spiller sikkert noen timer i kveld\natt om noen vil komme og kaste fornærmelser og "haha nabben" på meg.
Kort sagt? Det er en MMO. :elsk:
Dog jævlig stilig face generator, og jeg elsker å fly. Mulig jeg skraper sammen noen penger for å spille det litt i en måneds tid etter litt mer tid med det.
Heter Kniv ingame. Anntar det er bare en server? Var bare en jeg kunne velge iallfall. Spiller sikkert noen timer i kveld\natt om noen vil komme og kaste fornærmelser og "haha nabben" på meg.