Excite Truck

Har et minnekort liggende hos foreldrene mine, så det er ikke noe problem, foreløpig spiller jeg med musikk på null. Har aldri vært noe fan av bilspill, men har blitt ganske så hekta på dette. Tviler på at Motorstorm har noe å stille opp mot dette i ren underholdning ihvertfall.

Spinning suger da.. Både tungvindt og lite innovativt.

edit: leif

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Airspins er vanskelig inntil man finner "riktig" teknikk for det (dvs ja, den er litt kronglete laget).

#1. Mens du er i lufta, hold inne en retning på d-pad i tillegg til 1-tasten
#2. Drei wiimoten litt i en retning
#3. Drei wiimoten hardt i den andre retninga
#4. For å forberede en ny rotasjon: gå tilbake til #2 inntil trucken har rotert helt rundt

Nå burde det gå veldig greit å få femstjerners rotasjoner (tre ganger rundt) ved de fleste hoppene. Jeg har t.o.m. klart 2160 grader (seks ganger rundt) to ganger, men det gir deg ikke flere stjerner.

Øh....hvordan ser en SD kort-utgang på PC-en ut? :p Jeg vet ikke om PC-en har det og jeg er ikke så særlig lysten på å kjøpe Excite Truck når musikken er så forferdelig som folk skal ha det til.

Men så inni helvetes vanskelig Nebulabrettet var da! Og røft tøffeløft! Kurant bakgrunnsmusikk, største hoppet i manns minne, krystalltrær og meteorer og galakser...? I dig. Verri møtsj.

Er en liten morph-sak omtrent midt i brettet som forvandler et allerede stort hopp til et sinnsykt - om man legger retningen riktig. Har ikke funnet andre hopp der jeg på første forsøk klarte 7 - 8 snurrer i lufta.

Enten trenger du det Agahnim linka til + SD-kortet jeg linka til. Eller så vil du ha et slik SD-kort som kan TRANZFORMERZ til en USB-Minnepinne.

Lodin

Der Waaaah
Men følger de ren SD standard da? Problemet med alle sånne andre fancy kort er jo at Wiien plutselig ikke vil lese dem.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nei, ikke SD-kort over 2GB i størrelse. Det går vel i et annet format som Wii-en ikke kan lese.