Excite Truck

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ingenting som å ta et turbo jump og få tre stjerner med Air, og fly forbi fire trær og treffe det femte mens du er i lufta og miste alle poengene. :(

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(Thinaran @ 25.05.07, 20.54) 67612
Altså, føkk disse Challenge-greiene. Føkk dem langt oppi rassen. Er det noen som har klart å vinne disse? Hva er eventuelt belønninga, annet en Super-vanskelighetsgraden?

Klarte å ta S på alle brettene på vanlig Excite Mode idag. :) Canada på Platinum kan forresten drite og dra. :)
[/b]
Canada på Super Excite kan virkelig ta seg et hardt tak. Den banen er grunnen til at jeg ikke har unlocka Mirror Mode. :argh:

Challenge ga jeg fort opp etter å ha prøvd å ta den greia der man kjører mellom porter.

Challenge er fantastiske greier.

Hemmeligheten ligger i at man må kontrollere farten sin, og følgelig IKKE holde klampen i bånn til en hver tid. Når man kommer et stykke ut i det får man faktisk så god fart bare av de konstante plan-landing-boostene at man ofte er best tjent med å slippe opp gassen og beholde kontrollen. Å bomme på en port er alltid verre enn å tape en tidel eller to.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
:argh: Damn you I say! På tide å røske spillet ut av klypene til naboen igjen, da. Det er for dumt at jeg bare skal mangle to (en? husker ikke om jeg tok det funky månebrettet) S-ranks på Super Excite.