FÅ OPP SIDEN DA !

Status
Stengt for ytterligere svar.
Z

Zico

Gjest
#1
13.3 kom forumet opp og flere uker var det mellom forumet kom opp og sg ble lagt ned. La oss si 3. måneder ca. Synes du det har vært så mye at du ikke har blitt ferdig med en webside på 3 måneder. Jeg skal ha store forvetninger så lenge som dere har jobbet.

Du er notert...
 
#2
Det er jo ikke bare enkelt å lage en web side, og når man skall ha en web side med nyheter tar det lengre tid... (ting må skaffes osv.)

De som jobber med side har sikkert mye annet de driver med, dere må huske at spillegal ikke er alt her i live
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
Hvis dere visste at siden ikke kom til å bli ferdig, hvorfor utropes det da releasedatoer? Den siste datoen jeg hørte var i April en gang, og nå er det 17. Mai. Hvis dere sliter så forferdelig, hvorfor ikke tilkalle litt hjelp utenfra?
 

SHDR

Gullmedlem
#8
Kjempelurt. Hva med at vi bare begynner på nytt og gjør den lille røveren i ASP istedet? Så tar det tre måneder til?

Clixc: Visste du ikke det? Spillegal.no er et joint prosjekt mellom Valve og 3Drealms.

Mandark: Håp og drømmer ... og misvisende informasjon fra programmeringsleiren :p Yetipantsu trodde han skulle bli ferdig rundt 1. mai, men han nærmer seg først nå. Onsdag skal jeg, han og ILiuz ha et aldri så lite møte for finalization. Vent dere nye greier innen rimelig tid.

Zico: Hold kjeft.
 
#9
Synes det er bedre at de gjør det ordentlig en at det kommer en halvferdig side opp på nett...
 
C

Crizpy

Gjest
#10
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.05.2004, 12.46
....Yetipantsu .......
SKRIVEFEIL!
Haha, Shadar! in jer face! :p

Men hvem bryr seg? Alle er her for å spamme ned forumet alikevel.
 
#15
Vent litt. Istedenfor å klage på ventetiden på utgivelsen av siden, har jeg lyst å hjelpe til med utviklingen av siden. Er det greit, eller? Hvor signer jeg opp? Vis det får fart i sakene så, er jeg villig til å ta ett tak istedenfor å sutre som de folkene her..BAH!
 
#16
Nja, bedre enn de andre hvertfall :p

Men tenk da, folkens..Skjerp dere litt!
Jeg skulle gjerne likt å sett dere lage en bra webside! Akkurat nå er det vel Yetipants ansvaret står på, og han gjør faktisk en heidundrende god jobb med tanke på jobb og sosialt liv i tillegg. Dere forventer jo at alle som jobber med siden skal jobbe 20/7 (oi! vi fikk visst 4 timer tl å sove på <_<).

Derimot var det litt bom på disse lanseringsdatoene.
 
#18
Nei, men da er det vel bedre å holde kjeft angående datoer.
Da får vi falske håp.

Bare si: Det er ferdig når det er ferdig.
 
C

Crizpy

Gjest
#19
Men seriøst, er det så jævlig farlig? Det er en forbanna webside. Herregud, det er ikke sånn at dere teller dagene til lanseringsdatoen eller?
Vel, hvis det er tilfelle, synes jeg synd på dere :p
 
#20
Opprinnelig skrevet av Scarface@17.05.2004, 15.19
Hør på Jani!!

Han vet alt!!
Even.. Jeg er glad i deg. ^_^

Og ja, det var feil å sette en lanseringsdato. Men det er ikke snakk om liv (ja, jo, på en måte.. Siden blir jo så bra. :tommelopp: ), det er snakk om en webside.
Det er i testefasen nå, så den kommer innen et halvt år.
:p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.