Første PSP bilde.

Her er fakt og et nytt bilde
av PSP-

Sony's latest financial report has revealed some of the figures which will be involved in the launch of the company's handheld PSP device. Sony plans to have 3 million units in the market by March 2005. This figure covers supply from the, planned, mid-December Japan launch of the console till the end of Sony's financial year, March 31st 2005.

Although no official date has been confirmed for the U.S. and European launches of the PSP, even the Japanese one seems vague, it is strongly expected that the handheld will arrive early in 2005. It is now widely accepted that the global launch, first talked about by SCEE, will not go ahead.

Considering that the 3 million units figure will supply all markets during the first 3 months of the PSPs life, with the U.S. getting most of those while Europe and Japan are expected to settle with about 750K each, it is very likely that we will experience the, by now expected, Sony launch shortage. It has even been suggested that Sony may deliberately cause such, small scale, shortages in order to hype their product by continuous talk of long queues and eager gamers.

It may backfire for Sony this time however, since the PSP is not exactly what the PS2 was, upon its launch, and since its price is likely to test even the most enthusiastic of gamers.

wow, sexy... må nesten få tak i en sånn når jeg drar på ferie til sommern.

*hater de nye smiley'ene*

Novastrum

Feminist-elitist
Check your sources! Det der er åpenbart en fake.

:S

Opprinnelig skrevet av Novastrum@04.05.2004, 09.51

Hva mener du med det?
Hvorfor er det en fake?

;)

EagleJin

Bear Necessity
På bildet står det "Ony - PSP". ONY!!?? Dessuten har et lignende bilde vært ute lenge, men da bare ikke med vi'skjerm.

En annen sak:
Powerknappen er VELDIG dårlig plassert i forhold til d-paden. Skal ikke så mye til før "ned" plutslig blir "power". Ser for meg at det blir småkjipt å slå av maskina midt i en viktig boss-kamp..

Håper at PSP ikke blir sånn, den ser ut som fake, men jeg håper at Sony klarer å tilpasse PSP'en slik at den ikke blir sånn som den på bildet. :S

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Alucard+04.05.2004, 09.18-->
<!--QuoteBegin-Novastrum
@04.05.2004, 09.51

Hva mener du med det?
Hvorfor er det en fake?

;) [/b]
#1 - Se på bildet. Det er jo tydeligvis hjemmelaget. Fyren har ikke brydd seg om å sette på transparent på lagene en gang! Det er derfor Det står "ONY". S-en ligger under det uekte PSP-bildet. Bakgrunnen på "ONY" delen er grå. Den med bildet er lysere, nærmest hvit.

#2 - Hvis dette er offisiell informasjon fra Sony, hvorfor har de ikke hatt en pressemelding?

#3 - "PSP" logoen er veldig stygg, og ligner ikke på noe Sony vil bruke.

#4 - "Consept-arten" er ikke profesjonell.

Nei, du. De kommer nok ikke til å offentliggjøre noe før E3.

Hehe, helt klart fake, er ikke den minste tvil engang.
Men den så da bittelitt sexy ut :D (riktignok med altfor mange feil).

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Kamui@13.05.2004, 12.21
hehe... patetiske dyr. Hvordan føles det å ha dummet seg ut? :tommelned:
hvem har dummet seg ut?

Det der er en tidlig konseptmodell, men som ligner veldig på det endelige designet. Det endelige designet er likevel mye penere, og har en liten, analog stikkesak i tillegg til knapper som "går utover".

Fy f***, den der ser ikkje god ut.
Designet ser jo ubrukelig ut og sjøl om det er bra laga til å vere eit amatørverk er det ALTFOR mange feil til å klare å lure noen med det.

Den ser grusom ut å holde, og det ser ikkje ut som noe SONY kunne funnet på å lage.
Den har liksom ikkje den typiske SONY stilen.

Nei det der var no skikkelig makkverk.

Likte den "ONY" feilen!

*skratte*

Opprinnelig skrevet av Novastrum+15.05.2004, 17.16-->
hvem har dummet seg ut?[/b]
Ikkje tvil om at folk har dumma seg ut her da. Det biletet som er vist her, er akkurat det same som vart vist for første gong i November i fjor. Dei bileta var concept art som Sony President Ken Kutaragi sjølv viste fram under eit investor møte.

<!--QuoteBegin-Novastrum
@04.05.2004, 11.11
Sidan det er Sony designarar som har laga biletet, seier du eigentleg her at Sony designarane ikkje er profesjonelle. Det lyt då vel til ein viss grad vere å dumme seg ut? :blunk:

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@04.05.2004, 10.54
Powerknappen er VELDIG dårlig plassert i forhold til d-paden. Skal ikke så mye til før "ned" plutslig blir "power". Ser for meg at det blir småkjipt å slå av maskina midt i en viktig boss-kamp..
På den verkelege PSPen er power knappan flytta over på andre sida og ligg rett under knappane der. Burde kanskje vore plassert på sidene over eller under skjermen. Blir sikkert likevel ikkje noko problem.

Når det gjeld knappane på concept arten kunne ein ha tenkt seg at dei var touch sensitive, og på den måten ville fungert like godt som vanlege knappar. Hadde vel vorte litt dyrare teknologi da.

Uansett kunne sjølvsagt denne første concept arten her, like godt vorte utført av ein amatør. Det finst mange nok som er gode til å bruke photoshop. Blant anna synest eg mange av dei faka bileta som har vorte gjort av Nintendo DS ser betre ut enn den verkelege maskina. Som td denne.

Opprinnelig skrevet av Aesir+15.05.2004, 21.56-->
Opprinnelig skrevet av Novastrum@15.05.2004, 17.16
hvem har dummet seg ut?
Ikkje tvil om at folk har dumma seg ut her da. Det biletet som er vist her, er akkurat det same som vart vist for første gong i November i fjor. Dei bileta var concept art som Sony President Ken Kutaragi sjølv viste fram under eit investor møte.

<!--QuoteBegin-Novastrum
@04.05.2004, 11.11
Sidan det er Sony designarar som har laga biletet, seier du eigentleg her at Sony designarane ikkje er profesjonelle. Det lyt då vel til ein viss grad vere å dumme seg ut? :blunk:

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@04.05.2004, 10.54
På den verkelege PSPen er power knappan flytta over på andre sida og ligg rett under knappane der. Burde kanskje vore plassert på sidene over eller under skjermen. Blir sikkert likevel ikkje noko problem.

Når det gjeld knappane på concept arten kunne ein ha tenkt seg at dei var touch sensitive, og på den måten ville fungert like godt som vanlege knappar. Hadde vel vorte litt dyrare teknologi da.

Uansett kunne sjølvsagt denne første concept arten her, like godt vorte utført av ein amatør. Det finst mange nok som er gode til å bruke photoshop. Blant anna synest eg mange av dei faka bileta som har vorte gjort av Nintendo DS ser betre ut enn den verkelege maskina. Som td. denne:

[/b]
Bra den ikke ser ut sånn :svette:

Opprinnelig skrevet av Shadar@15.05.2004, 23.01
Du røpet iallefall at du selv har dummet deg ut og ikke fulgt med på skolen :p Nintendo DS-designet er heller ikke endelig, og dersom du mener det designet du poster der ser penere ut, tror jeg du bør ta en synstest.

Enkelte mente at Nintendo DSen så ut som en billig plast-leke ... hva ser den der ut som da? En gratis plastleke?
Nei, eg visste at DS-designet ikkje er endeleg. Har vist det frå eg las eit intervju med Perrin Kaplan tidlegare i veka. Det endelege designet vil likevel ikkje vere so veldig forskjelleg frå det designet det har no. Var iallefal slik det var naturleg å forstå Perrin i intervjuet. Kunne kanskje tenkje seg at det ho eigentleg sa, var at Nintendo hadde eit heilt anna design ved sida av det som vart vist fram, og at det designet snart var ferdig. Det designet som vart vist fram på E3 var da av reint praktiske grunnar.

Det designet som eg posta har ein meir moderne stil enn kva DSen har no. Baksida har to utvekster som skal gje eit betre gripetak. Grunnen til at det ser ut som ei plastleike er då at overflata ikkje har noko metallflimmer. Det er den grunnleggjande forma ein lyt sjå på. I oppslegen tilstand synest eg han ser betre ut enn DSen, minner meg litt om den handhaldte gamecuben som det var eit bilete av for ei tid sida. Derimot i ihopslegen form ser den noverande DSen mykje betre ut enn denne.

Slik DSen skal fungere er det ikkje altfor mange variantar du i praksis kan lage han i. Det designet her hadde uansett heller fungert dårleg i praksis. Designet slik det er no, tilpassar teknologien godt med den jamne forma.

Grunnen til at mange meiner DSen ser ut som ei billeg plastleike, kjem vel til ein viss grad av at dei ikkje har studert han godt nok. Sett frå sidene ser han skikkeleg bra ut.

Designet til Nintendo DS synest eg er betre enn det Sony har valt til PSP. Lyt uansett ha dei framfor seg for et ein fullt ut skal kunne uttale seg. Storleiken vil vere ein viktig faktor det er vanskeleg å seie noko om på eit bilete. PSPen verkar td for å vere altfor stor.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Aesir+15.05.2004, 20.56-->
Opprinnelig skrevet av Novastrum@15.05.2004, 17.16
hvem har dummet seg ut?

<!--QuoteBegin-Novastrum
@04.05.2004, 11.11
[/b]
Jeg har ikke driti meg ut et sekund. Bildet øverst i emnet er ikke offisielt!

Det er et annet bilde som er ganske likt, men det er altså ikke bildet i denne posten. Du kan bla. annet se det på "P S P"-logoen.

Den DS-saken du viste var jo helt grønnstygg! Er glad Nintendo ikke gikk den veien. Hvem ville kjøpt en slik frosk?

Då er det greit :tommelopp: , trudde du meinte at konseptet av PSPen på biletet var faka, ikkje berre sjølve biletet, som sikkert rett nok er ein fake. Konseptet av PSPen er uansett klin lik dei bileta Ken Kutaragi synte fram, ikkje noko ulikskap der.

Opprinnelig skrevet av Novastrum@18.05.2004, 15.18
Den DS-saken du viste var jo helt grønnstygg! Er glad Nintendo ikke gikk den veien. Hvem ville kjøpt en slik frosk?
Lideleg forutanbart at ein slik kommentar ville bli kresta fram som ei låk attaking, kunne mesta teke det som eit laust bevis på at det skuldast ein halvfull lyte. Kvifor ikkje gå på feilen eg gjorde i staden? [Retting: Power knappen ligg ikkje under knp. på høgre sida.] Hadde ikkje som plan å drive krenkjing, berre rimeleg at ein legg seg skepsis på eitkvart slik som dette. Ville vel vore det sjølv óg.