F.E.A.R

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn helt malapropos så skal jeg lage min egen FPS ved navn "V.A.G.I.N.A." (Vatican Assault and Gathering of Intelligence concerning Negroes Agency), og det skal bli helt revolusjonerende.
Du er en topptrent elitenegeragent i en hemmelig militæravdeling som leter etter informasjon om negre, og du er midtveis i et negeroppdrag midt i tjukkeste neger-Afrika da hele troppen din - bortsett fra deg selv - blir drept i et lynangrep av usynlige negerfiender!
Forlatt som død av hvem det nå enn var som angrep deg (sikkert negre), må du finne din egen negervei ut av negerhelvetet og komme til bunns i hvem som negerdrepte negertroppen din. Du starter med negerkniv og negerpistol, men etterhvert får du tak i spesialnegervåpen som M-16, M-4, MP-5, håndgranater, negerhagle og det ultimate våpenet som bare går under navnet "Rakettkasteren" og kaster negersøkende raketter.
I en negerverden der ikke alt er hva det ser ut til å være (er han neger, eller bare mulatt?) er det DIN negerjobb å se negersannheten. En ond negerkonspirasjon som truer hele negerverdenen må stoppes - og bare DU kan gjøre det.
Er du en slem nok neger til å ta jobben?
Finn ut i 2006!

Opprinnelig skrevet av Aquila@10.07.2004, 00.41
Hvorfor klarer jeg ikke å se bilder på Gamespot? Har faen meg aldri funka.
72724​
Har nesten alltid det samme problemet (Litt synd sida Gamespot har så mye eksklusive bilder), men bare nesten. Eg trur dei tar penger for å sjå bilder av enkelte spel. F.eks når eg skulle sjå på bilder frå F.E.A.R. så funka det ikkje. Når eg skal sjå på bilder av eit heilt anna spel (Husker ikkje noen eksempler, men) så funka det igjen!

Trur det er som med demoer, patcher, mods osv.
Dei tar penger for det. Synes egentlig ikkje at det er noe sjakktrekk å ta penger for demoer og patcher for det fører jo bare til å folk tar turen innom Gamershell elns. sida dei er omtrent like raske, eller raskere med ALT.

Du kan jo selfølgelig registrere deg og betale litt penger i måneden så kan du laste ned alt du vil ha, men var eg deg ville eg heller tatt turen innom http://www.gamershell.com for der er det mye bedre! Dei er tidligst ute med omtrent alt (Spesielt demoer... f.eks Juiced :) ) og har også gode bilder som du fritt kan kikke på.
Og om du leiter etter patcher, trailere eller mods så er Gamershell tingen der også! :tommelopp:

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Aquila@10.07.2004, 00.41
Hvorfor klarer jeg ikke å se bilder på Gamespot? Har faen meg aldri funka.
72724​
Du kjører trolig KazaaLite eller en kraftig spamkiller som nekter å vise bilder fra gamespots bildeserver (com.com).