F.E.A.R.

Jeg elsker avataren din, Novaster! :forelsket:

Angående F.E.A.R., det er vel kanskje det FPS-spillet jeg har kost meg mest med. Det er utrolig tilfredsstillende å fyre hagleskudd mot fiender i SlowMo, eller løpe bak en fiende og denge hardt med ett av de mange melee-angrepene man har. I tillegg liker jeg det at jeg må passe på at fiendene ikke sniker seg rundt og ... tar meg bakfra.

Eneste negative er at det ikke lengre er skummelt så fort man innser at «spøkelsene» man ser ikke skader deg.

K999

Keystone State Of Mind
Nå har jeg skaffet meg spillet og ska nå installere =)
Gleder meg veldig etter disse komentarene deres!

Det var ikke min hensikt å si at AIen i FEAR suger, for det gjør den aldeles ikke, men jeg synes at fiendene oppfører seg sikkelig teit altfor ofte og det ødelegger i hvertfall min opplevelse.

Jeg sammenlignet RP nettopp fordi jeg synes at dine lagkamerater i spillet gjør taktiske bevegelser....Hvordan du klarte omformulere argumente mitt til "AI er god hvis de klarer å treffe deg," skjønner jeg ikke.

Novastrum

Feminist-elitist
Nei, det har du vel ikke påstått, men det virker som om mange definerer god AI som det. Du er tydeligvis ikke en av dem. ^_^

Hva synes forresten folket om MP'en i F.E.A.R.?
Synes selv den er utrolig hektisk og deilig!
Du dreper og dør raskere enn noe spill jeg har spillt... ellers så er det bare jeg som suger og dør mye mer enn alle andre...

Uansett! Hva mener dere?!

Etter å ha spilt dette spillet i 4-5 timer nå er jeg dritt lei. Det er ikke skummelt lenger og det er samme kontorlandskapet som går igjen hele tiden. Vet ikke om jeg har tålmodighet til å runne dette spillet engang. Jeg er meget skuffet. :(

SHDR

Gullmedlem
You know, jeg er faktisk enig. Jeg orket det i et par timer, og så ble det faktisk kjedelig. Ikke noe galt med spillmekanikken, per se, men fy faen så dølle de omgivelsene er. Mørkt, mørkt, mørkt, catwalks and railings, lagerrom, kloakk *GJEEEEEEEEEESP*.

Skikkelig uambisiøst. Du kan godt påstå at Doom 3 var samme greia, men det er jeg faktisk helt uenig i. Leveldesignen der var kanskje ikke like funksjonell som i FEAR, men den var uendelig mye mer spennende å gå rundt og titte på. Romstasjonen føltes ekte. Den var tom fordi alle var døde. FEAR føles bare dødt i seg selv.