Fable 2

D

Deleted member 1518

Gjest
Forbanna irriterende bugs. Fikk ikke fullføre spillet engang, og jeg gidder pokker ikke å starte på ny.
 
Forbanna irriterende bugs. Fikk ikke fullføre spillet engang, og jeg gidder pokker ikke å starte på ny.
Helt utrolig. Samme med meg. Ga opp litt før jul, ventet på patchen som skulle komme og rette opp, men den rettet ikke opp noe for meg. 15 timer inn i spillet (gjort mye annet enn main quest...) og jeg gidder ikke spille meg frem dit igjen. Fullstendig ubrukelig vare som lionhead ikke gidder fikse ordentlig virker det som...
 

Lodin

Der Waaaah
Hva var buggsene? For meg var det en fyr jeg skulle snikmyrde som konstant respawna så det ble litt vanskelig. Var derimot ikke verre enn å slette kæsjen så døde han som han skulle.
 
Oppdraget "the rescue" tror jeg det het. Ungen min hadde forsvunnet og jeg måtte snakke med kvinnfolket (lady grey) for å starte kvisten. Bare synd at Lady Grey er sporløst forsvunnet og umulig å finne inne i castle fairfax.

Også er det irriterende ting som folk som følger etter deg konstant og blokkerer dører og veier fordi dem faenmeg er overalt. Det er tusen irriterende småting i Fable 2 men fortsatt vel verdt å spille.
 
Hva var buggsene? For meg var det en fyr jeg skulle snikmyrde som konstant respawna så det ble litt vanskelig. Var derimot ikke verre enn å slette kæsjen så døde han som han skulle.
Bloodstone, umulig å trekke våpen. Gamebreaker som ikke er rettet opp... :vegg:

Sørg for hele veien å ha nok xp points. Har du ikke det før oppdraget jeg skulle starte, vil alt skjære seg...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den våpengreia vil vel stort sett gå i orden når du starter spillet igjen? En god gammel restart mao.
 
Den våpengreia vil vel stort sett gå i orden når du starter spillet igjen? En god gammel restart mao.
Vet at det krever det, men det gidder jeg ikke. Er tosifret timer inn i spillet og helt uaktuelt å spille meg frem dit igjen, produktet skulle ikke vært sluppet med så mange uopprettelige gamebreakers folk har møtt på i følge ulike forum og nettsider...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tenkte på restart som i spill->dashboard->spill, ikke å starte forfra da.
 
Lite gjennomtenkt quest:
I wraithmarsh får man røde øyne hvis man velger ending som gir +50 good.. Ikke at det er vanskelig å få allignment i spillet, men fortsatt...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hett tips: Det er fordi
figuren din blir ekstremt gammal av det valget. Og når man er ekstremt gammal så får man røde øyne. Tydeligvis.
 
Hett tips: Det er fordi
figuren din blir ekstremt gammal av det valget. Og når man er ekstremt gammal så får man røde øyne. Tydeligvis.
Old er lett å kurere, bare å gi bort 50.000 til Temple of Light det.. Røde øyne er tøffe, men matcher neppe will lines og utseende en får fra å være god.

Og nå som jeg er her.. Hvorfor i helvete er det så lett å legge på seg, men umulig å slanke seg?! :sinna::sinna:
 
Kjøp den dyreste Celeryen som har -0,5% fett og spis mange av dem. Mange. Så ordner det seg, akkurat som i virkeligheten.
 
Detalj, startet spillet på nytt for å prøve litt forskjellig, men jeg finner ikke Assassins Garb. Yeye, skal være stereotypisk ond, så jeg trenger no tøft å ha på meg. Mener å huske at det var utrolig lett å finne tingen, men den har gått meg helt hus forbi, og jeg gidder ikke lete igjennom hele spillet for den heller.. (Internettet har feilet meg)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Husker ikke hvor jeg fant min (på begge gjennomspillinger), men netten vil ha det til at du lett kan kjøpe den i klesbutikken i Bloodstone.
 

Lodin

Der Waaaah
Neste ad-on kommer allerede om noen uker. Den heter See the Future og er vistnok litt mer historiedrevet. Får vi en orntlig avsluttning på eventyret eller kanskje en sniktitt på hva Fable 3 sin setting er?