Fable 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Barne... hvafforno? Fable 2 foregår fem hundre år etter eneren, så... øh. Ja. o_o
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Kanskje de lever lenge i det universet?
I løpet av Fable ble kisen min femti år eldre på elleve dager, så den magiske åtterkula sier "NOT LIKELY".

Og på Komplott.no står det da visselig "Ingen tilgjengelige i dag", og 24. 10. som antatt ankomstdato, samme som da jeg sjekka før i dag? Tenker forresten jeg klinker til på kredittkjøpstilbudet de har på det spillet, og ender opp med å betale latterlig lave 2.564 kroner totalt.
 
#48
Det var vel først og fremst en mislykket spøk. Det var kanskje noe som manglet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Du kom med en kommentar og så kom jeg med en kommentar, er det meninga det skal være så alvorlig? Tenkte bare å påpeke at det der med aldring var litt corny i eneren også. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Du godeste. Hmm. Her må det vurderes. Og ikke minst sjekkes saldo.

Edit: Nå er jeg blakk, men... jeg kommer til å få Fable II Collector's Edition snart. Er verdt det, satser jeg på. <_<
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Bare så dere vet så er Komplett noen sniker som skriver at de har spillet med en gang de får det inn, men alikevel sender det ut sånn at du Ca. får det på slippdatoen. Det er altså ikke noen større sjangse å få det tidlig fra dem enn andre nettsjapper.
Men det dukker nok opp på torsdagen stort sett. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Ja, ikke sant. Uansett så hadde jeg lyst på CE, så da sier vi det er greit. :)

Kan uansett ikke bli verre enn sist jeg forhåndsbestilte et storspill og ble sittende og vente på det, ettersom det var MGS4.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#54
CE forhåndsbestilt'd. Fra Spaceworld og greier, for det var en sånn jævla kø på EB Games.
 
#55
Du kom med en kommentar og så kom jeg med en kommentar, er det meninga det skal være så alvorlig? Tenkte bare å påpeke at det der med aldring var litt corny i eneren også. :p
Ah, takk takk, nå vet jeg var som manglet. Nemlig en :p.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
Har spilt det der dokketeateret en liten smule nå, for å skaffe sånne derre ekstra greier. Kan virke som om jeg har fått alt jeg kan: Tatovering og heltedokke, bok med ufine gester og lilla tøyfarge, og ikke minst en kyllingdrakt. Noen som har fått noe mer, eller?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#57
Ah, jeg hadde glemt av pubspilla. Jeg må vel starte forhåndspumpinga i kveld.
 

Lodin

Der Waaaah
#58
Og der var min bestilling av standardutgaven sendt, hihi.

EDIT: Oh Millionbux-chan! :rulleøyne:
"Now for me, as a designer, if I hear ’sixty or seventy hours’, then in my mind that is the equivalent of giving me a book that is twenty thousand pages long.
And if I said to you, here’s a fantastic book, go and read that… Are you likely to finish a twenty thousand page book? No.
So in Fable 2, the story lasts thirteen to fourteen hours and by the end of that story what you are like, what you look like and how the world treats you is completely up to you. If you want to be evil or good or kind or cruel, then that’s totally up to you. With Oblivion it was basically all about me killing things."
 
#59
Fikk tak i spillet i løpet av gårsdagen, og rakk å klokke inn et par-tre timer før jeg tok kvelden. Førsteinntrykket er at dette leverer etter alle ambisjoner. Det føles som et litt tettere regissert Oblivion, hvilket jeg vil si er en glimrende ting. Stor fan av de engelske stemmene som (i motsetning til 99.99% av resten av verdens spill, som ansetter vaskeekte yankees) i stor grad leverer med imponerende innlevelse.

Kampsystemet virker fast nok, og det er omtrent like lett og intuitivt som freerunning'en/parkour'en i Assassin's Creed. Men jeg undres litt på hvor flytende det går senere, når jeg får tilgang til flere komboer og nye typer magi.

Hunden din er et herlig tilskudd, og jeg har allerede rukket å bli fantastisk sjarmert av den energiske pelsballen. Alle som rører hunden din med noe annet enn klapp og klem i tankene går et brutalt endelikt i møte, har jeg funnet ut. Så sånn er det. Jeg håper bare herr Molyneux har holdt seg for god til å dra en Shadow of the Colossus på slutten av spillet, og heller lar oss bry oss om kjøteren jevnt og trutt.

Morsom oppdagelse: Det første man finner i inventaret til kjøpmannen for diverse krimskrams når man returnerer til Bowerstone (føde- og oppvekstbyen din) etter å ha blitt voksen, er kondomer. Glad jeg ventet med å hoppe til køys med den første og beste sigøynertøsa som tilbydde seg, gitt!
 
#60
Og jeg er faktisk helt enig med han. Jeg gadd aldri fullføre Oblivion og føler fremdeles ikke noe behov for å kjøre igjennom alt av quester og sånt tøv. Jeg har ikke engang spilt igjennom main quest. Jeg foretrekker heller spill som varer 13-14 timer og er prima hele veien foran spill som er 70-80 timer og har 13-14 timer som er prima.

Er spent på Fable 2, spilte aldri igjennom enern men jeg er ganske stoka på dette.