Fable (Ute nå)

#1
Da er spillet ute! Det er nok mange som sitter på nettet å leter etter dette spillet nå.... :blunk:

Om dem bare hadde vært så smarte å sluppet det ut likt her i Europa også...men men.


Er vel flere en meg som har gledet seg VOLDSOMT til dette spillet går jeg utifra. :rulleøyne:

Når jeg mener ute, så mener jeg i butikken altså.
 
#4
øhh, ja?
Hadde det vert et par dager hadde det vert noe annet.
Selv så må jeg vente i enda lenger tid siden jeg må kjøpe X-Box først, og til det trengs det penger.
 
#10
41 dager til det kommer til Norge......huff!

Om dem bare hadde fått inn i hodet sitt å slippe spill som dette likt ut overalt så hadde dem muligens sluppet at endel laster det ned....

Men dem lærer ALDRI!
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Ahh takler ikke ventinga! Urettferdig at et spill som er laga i England dukker opp i statene først. :mad:

Blir nødt til å spille Burnout 3 og Sims 2 i mellomtida.
 

Endre

Ødela forumet
#13
Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@14.09.2004, 10.46
Spurte på spiderman i går. De skulle ikke ta inn noen. De tok det inn bare hvis noen forhåndsbestilte.
102469​
I Oslo? De har faktisk bestilt, men de får det nok ikke før neste uke, or so...
 

Endre

Ødela forumet
#15
Emne flyttet til førsteinntrykk, ettersom noen sikkert har noe å skrive om dette spillet snart. Meg selv inkludert. ^_^
 

Lodin

Der Waaaah
#16
The long awaited day came and went yesterday. I got to spend a good couple of hours with Fable, and so far, I wasn't dissapointed.

The first thing I noticed is load times, or lack of. I was very impressed with speedy load times. Even between regions the load time is less than 5-10 seconds.

At first glance I wasn't so sure about the graphics. Everything seemed to be "bright and white" so to speak. But the more I played, the more I noticed the little details. The foliage, flowers and trees are especially detailed looking. The character models look solid, and have great animation. The attacking animations, when chaining together combos especially looks good. Faces are detailed and fairly realistic looking.

The sound is average, though the music really shines. I really love the way the "Fable Theme" is constantly flowing, being slightly adjusted here and there. It kind of reminds me of the Star Wars theme in different areas of those movies. It's subtle, but noticable. The voice acting seems fairly solid, and I like the fact that your character doesn't have a voice, it makes it a bit more immersive.

I was also impressed with the controls. Everything seemed fairly responsive and the button layout was nice and straightforward. Combat works well, and the timing system for attacks is fairly decent. Almost reminds me of Vagrant Story, but not quite as involved.

Being only a few hours in, I didn't get to notice the "good" and "bad" aspects all that much. But it does appear people notice what's going on around them. For instance, kicking chickens usually evokes laughter from nearby crowds. Also, if you are "bad" the guards will tell you they are watching you, etc.

Overall so far I'm impressed and not dissapointed. I can't wait to sit down and really dive into this game. What are your impressions so far?
Tatt herfra. Ser jo rimelig gromt ut foreløpig.
 
#18
Fable hadde et sikkelig dårlig første inntrykk på meg. Et spill som har vært under utvikling så lenge og bli hypet i skyene av de som laget spillet burde blåst meg litt mer vekk enn dette. Så se når jeg får brukt noen extra timer på spillet... Men ganske skuffet forløpig... såklart.
 
#19
Er foresten jævla fornøyd med at de venter litt. Fordi jeg har brukt mine siste kroner på Burnout 3.

Vent litt, 41 dager? Haha, ikke faen. Da sitter jeg å spiller San Andreas 14 timer i døgnet pr. dag.

Vis den hotte hjernen min har regnet riktig..