Fable (Ute nå)

#21
Har spilt spillet i ca 3++ timer nå. Og jeg synes spillet er veldig bra. Utrolig bra grafikk og lyd som skaper en veldig bra atmosfære.

Så langt så er det eneste jeg synes er litt dumt er at du har lissom ikke så mye frihet. Det burde være mulig å kunne gå litt mere rundt omkring som en vil.

Men alt i alt så synes jeg spillet leverer opp til mine forventninger ivertfall.
 
#22
synes spille er ok.. og at de kanskje burde gjort noe med grafikken på personene.. liker ikke helt den..
 
#23
Så dere to spiller da altså.. ntsc versjonen og ikke pal versjonen.. Stemmer det?
 
#26
Er NTSC versjonen ja, dere kan trygdt glede dere til det kommer i butikken!

Jeg kommer ivertfall til å kjøpe dette spillet!!! :tommelopp:
 
#27
Ble ikke dette spillet utviklet i england ?, og så kommer det i USA først ?
 

Endre

Ødela forumet
#28
Jeg digger spillet! Vurderer å skaffe meg enda en kone nå. :flau:

Jeg skriver nok litt mer utdypet etter hvert.
 
#29
Faen jeg gleder meg til spillet er ferdig nedlastet, regner med at jeg blir ferdig i løpet av dagen, kansje mens jeg er på skolen.

Har fått høre litt av brodern åssen det er og sånt og synes det høres utrolig gøy ut :)
 
#32
hvis dere er gift så kommer det ring over hodet hennes.
bare trykk A mot henne også sier hun sånn " i would like a wedding ring" ellerno også gir du den til henne
 
#34
Faen stopp å snakk om spillet, lukk emne!!!
I NEED THIS GAME, blir ferdig om sirka 7-8 timer :(
får i allefall spillt i NATT :D
 

Endre

Ødela forumet
#37
Hvis du er fornøyd burde du i alle fall kjøpe det, det er ikke kult å være pirat. Tenk om alle bare piratkopierte? Da blir det i alle fall ikke noe Fable 2.

Det var dagens moralske leksjon... videre kommer litt info om karakteren min:

- Er veldig, veldig snill (bortsett fra kone-greia? les videre), og har en glorie over hodet.
- Jeg er skalla og har masse arr i ansiktet og på resten av kroppen (muligens fordi jeg har tatt de fleste quests i underbuksa?).
- Satser mest på strenght, altså bruken av melee-våpen, spesielt en svær øks.
- Har to hus, som er helt dekorerte inni (man kan kjøpe oppgraderinger).
- Har to koner, én i hvert hus (i forskjellige byer, de må ikke finne ut om hverandre).
- Har brukt en del magi ved tilfeldige anledninger, og synes allerede at jeg har vokst opp litt fort (39 nå).

Jeg synes musikken, spesielt i Oakvale er helt fantastisk. Bygger opp en veldig bra stemning for resten av spillet.

Har også tenkt litt på hvordan dette med karakteren din egentlig fungerer. Før forstod jeg det slik at karakteren din skulle forandre seg etter hva du gjorde. For eksempel hvis du brukte store våpen og spiste mye rødt kjøtt, så ville du til slutt bli biff. Nå derimot, må du investere XP i forskjellige kategorier for å oppgradere deg selv. Det jeg egentlig lurer på er om kroppen din automatisk får mer muskler, etter hvert som du bruker store våpen, eller om du må investere xp i strength for at det skal skje? Jeg lurer på om det er det siste, og det ødelegger litt av følelsen av at karakteren din utvikler seg mens du spiller...

Ellers er vel egentlig det største jeg har å utsette på spillet at områdene er veldig oppstykkede. Det ødelegger litt av følelsen som burde vært der ved å vandre rundt i en stor verden. På en annen side er vanligvis de fleste områdene ganske detaljerte, med flere ting å gjøre, så det er ikke bare negativt.

Redigerer sikkert inn mer senere.
 
#38
hehe, neida er ikke ''BARE'' pirat skjønner du :)
men er dårlig med penger for tiden. og jeg kjøper jo alle spill til Ps2 orginalt og sannsynlig vis kommer sikkert en del xbox spill opp i hyllen også (må bare få orden på økonomien :) )

Gleder meg virkelig til at det er ferdig lastet ned ^^,
 
#39
Takker for infoen om å gifte seg karer :) Hehe! Må vel nesten teste etterpå nå.

Sån ellers når det kommer inn på emnet piratkopiering av spill osv. Så er jeg av den typen som er try and buy. Ivertfall på di fleste spill jeg blir meget imponert over.

Må nok inrømme at jeg ikke har kjøpt alle jeg har spilt. Men Fable er et spill jeg synes er verdt vært øre og ikke minst for å bidra med at det kanskje kan komme en nr 2.

Synes alle som laster ned spill som dem virkelig synes var skikkelig bra, kjøper dem etterpå.

Jeg personlig hadde løpt til butikken om Fable hadde blitt lansert over hele verden likt. Men når dem er så dumme å gjøre det på den måten her så blir det at en ikke klarer å vente.

Kom på noe som kanskje kan være litt kult...hva med å ta bilde av figuren du spiller? Kult å se åssn andre ser ut...?!
 
C

Chaz

Gjest
#40
Vel, jeg begynte å spille i går kveld, og fullførte hoved-questen nå for litt siden. Fortsatt noen side-quests igjen, og masse moro å finne på iallfall.
Er fornøyd med spillet.