Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...

• Totalt antall stemmer
    94

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
GFWL-klienten følger faen meg ikke vanlig microsoft-logikk heller. Det går ikke ann å velge hvor man skal laste ned innhold, den sier ikke i fra hvor den legger filene, og det går heller ikke ann å høyreklikke/sjekke hvor filene er lagt i fra klienten.

Ikke at jeg ikke er enig med deg om at GfWL er forholdsvis skrot (eller at det der ser ut som om det hjelper når du laster ned add-ons), da. Ble heller lite imponert da jeg fant ut at den eneste måten man kan få engelsk istedenfor norsk i guiden er ved å endre standarder for valuta og tall i Windows til f.eks. Storbritannia og så tweake verdiene tilbake til norsk standard igjen. Ekstremt bra jobba.

D

Deleted member 91

Gjest
Posta det på bomba tidligere, løsningen på det er om noe enda bedre:

A similar issue recently disabled Turbine's Lord of the Rings Online. As in that situation, users have found a simple workaround for the Gears problem: setting the system clock back to a date prior to the expiration.

Lett å fikse gfwl, bare overfør filene fra my docs til data mappa, så slipper man å være online.
Btw, det finnes noen gode modder ute nå, feks en som gir alle rustningene fra OA etter du er ferdig (de feteste er ikke der by default) og en som omgjør wasteland til wasteland med gress og trevekst

Har fått meg to followers
Charon og Dogmeat
, og nå begynner det å bli mye enklere. Super Mutant Brutes går ned i løpet av sekunder, men jeg får ikke noe særlig XP av sånt. Bør jeg kvitte meg med dem og fortsette solo eller skal jeg bare la dem henge med? Er forøvrig på level 10 nå, og kuker hovedsaklig rundt med sidequests.

Edit: Pimper forøvrig rundt med
Tenpenny
sitt antrekk fordi jeg ikke har noe dugelig armor som er i brukbar forfatning. Sporter forøvrig hockeysveis og handlebarstache, ser temmelig kewl ut.

Lodin

Der Waaaah
Bortsett fra at Biskekjøtt har veldig lett for å dø bør du beholde begge to. Jo mindre XP du drar til deg framover jo lenger vil det være verdt å spille. Husk at cappen er på 20 (30 fra mars) og etter det er det egentlig liten vits å fortsette.
Er forøvrig og level 10 nå og raller omkring med kinesisk stealth suit, gaussrifle og sjokksverd. Ikke no problem å ta ut selv behemoths nå siden jeg sniper dem fra avstand, lurer dem inn i et minefelt og lusker vekk til spillet går fra danger til caution. Egentlig litt mongo hvor ødelagt spillet blir med den drakta. :p

Novastrum

Feminist-elitist
Lett å fikse gfwl, bare overfør filene fra my docs til data mappa, så slipper man å være online.
Btw, det finnes noen gode modder ute nå, feks en som gir alle rustningene fra OA etter du er ferdig (de feteste er ikke der by default) og en som omgjør wasteland til wasteland med gress og trevekst
Jeg bare reinstallerte spillet i standardmappa, leste at noen fikk føkk når de brukte metoden du nevner. OA er forresten ikke særlig gøy, men klager ikke da det er relativt interessant i forhold til bakhistorien.

Forresten, hva heter modden som legger til gress og grønt i wasteland?

Greener_world_v_1_1-2525 er dl'en, ble plutselig mye mindre deppa av å løpe igjennom alt på en gang..

Nå hvis de bare kunne lage en mod med teleportasje pods på hver side av subways.. mhm!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg vil ha den moden på 360. Det er sykt hvor nedfor det spillet gjør meg mens jeg spiller noen ganger.

Jeg setter bare på Galaxy News Radio så blir det fort triveligere, har tatt meg selv i å nynne med musikken opp til flere ganger.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Men det er den samme hele tida. Filolingnikkinga er mye mer kos, men jeg skulle gjerne hatt juken jeg har i huset på radio.

Man blir litt lei, men jeg tuner alltid inn for å høre hva slags slarv Three Dog skal fortelle om meg hver gang jeg har gått opp i level. Nå har jeg til og med gått fra å være evil til å bli nøytral. Jippi!

Lodin

Der Waaaah
Her er en ålreit mod jeg fant. Rundt omkring i verdenen finner man tilfeldige dingser man kan bolte på skytevåpen ved diverse arbeidsbenker. Bare så synd de kun funker på small guns foreløpig, men det kommer en energy variant snart.

Lasersikte og lyddemper på snipern og kikkertsikte på maskinpistolen. :)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg elsker GNR, hører på det hele tiden. Kan alle låtene utenatt, men går ikke lei, og ikke minst er jeg kul når tri-dawg snakker om meg. En gang iblant crunker jeg Agatha i anlegget for litt variasjon, men GNR har alle mine needs.

Fant bikkja, forresten, men hater den litt. Den har det med å angripe friendlies, selv hvis jeg ber den drite i det, og så fort jeg ikke følger med på den og løper litt rundt blir den borte. Når jeg tenker meg om, lurer jeg på om det var godt lenge siden jeg så den sist når jeg slo av igår... Tvinger meg selv til å gjøre sidequests nå, ettersom jeg ser enden av mainquest-tunnelen nærmer seg (kom gjennom Little Lamplight og Murder Pass igår), og nå på level 19 med kvaler om hvilket perk å velge på 20.

Også har jeg bestemt meg for å starte på nytt med en mæd thug moafakka når jeg er ferdig.

Greener world + stylish leather jacket + clean potomac + continue after ending mods gjør livet fint

Våpenet er ikke modda da, men trolig det feteste i spillet

Tundra blir gammelt, repetitivt og deprimerende etter 15+ timer, så modden er finfin den
Nå hvis jeg bare kunne funnet en måte å unngå subways på nye filer...