Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94
Jævla møkka folk.. jeg fant det ut selv, knerta faren til hu der bitcha å tok passorde av han :)
 
Jeg tenker å skaffe meg dette spillet i nær fremtid, og lurte på et par ting. Kan godt hende dere har snakket om det allerede, men i frykt for spoilere har jeg ingen planer om å lese tidligere poster i denne tråden.

Jeg har tenkt å gjennomføre main questen, så starte spillet på nytt. Jeg hadde nå tenkt å være ond i dette spillet, imotsettning til hva jeg pleier å være i spill. Jeg lurte på om noen av dere kunne gi meg noen tips(helst uten store spoilere) til pluss og minuser ved å være god vs ond i dette spillet.

Tusen takk.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Bedre slutt og bedre belønninger underveis hvis du er god. Hvis du liker/pleier å være god, ville jeg
vært god ved første gjennomspilling, og så spilt ond for moro skyld etterpå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det å være jevnt over god når det kommer til quests og ellers en kynisk ultraegoistisk drittsekk er det som "lønner seg" mest. NPC-ene gir sterkt inntrykk av å ha alzheimers hele gjengen.
 
Hehe, stemmer. Takk for svar. Hvor lang tid tar det ca. å gjennomføre kun main questen?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vet du hva, ta deg en tur på GameFAQs. Der kan du lese om absolutt hele spillet før du kjøper det, så du på forhånd vet hva du begir deg ut på.
 
Ville ikke ha spoilere sa jeg i min første post, ellers hadde jeg vært der for lenge siden. Hva fikk deg til å tro at jeg ville vite alt om spillet før jeg kjøpte det? Det er jo meningsløst...
 

Jante

privileged CIS shitlord
Hovedoppdraget er ikke akkurat det som gjør spillet bra, i min mening. Ingenting er kulere enn å vandre rundt i ødemarka og suge inn atmosfæren. Utforske, drepe raiders eller drite i buksa når man kommer over en Behemoth eller en Deathclaw. Ahh..
 
Jeg har spilt det i sånn 7 timer og jeg har gjort lite av hovedquesten, jeg har
kommer meg til GNR
. Har bare løpt tulling, utforska og drept det som har vært i veien min. Gjort noen sidequests, men ikke så mange av dem heller.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spilt et par timer på ny saving, vært i førstebyen og plukker opp alle sidequests jeg kan. Skal nå ut å leke med de, og føler dette er bra way to go. På den andre siden fikk jeg ikke kuket meg til å få care om storyen forrige gang, og er nysgjerrig.
 

Lodin

Der Waaaah
Hovedproblemet er som før nevnt at man er cappa på level 20 (foreløpig). Når man når dit er det greit å fullføre hovedquesten for så å starte et nytt game og plukke opp resten av questene der.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Går level 20 fort? Tenkte det ville ta litt tid, hvis kun storyen tar en ti timer håpet jeg det samme for å bare levle. Eller er det veldig mange sidequests med masse exp?
Og sorry for at jeg ikke har lest alle postene om spillet ordentlig når jeg har spilt 15% av spillet.
 
Hovedoppdraget er ikke akkurat det som gjør spillet bra, i min mening. Ingenting er kulere enn å vandre rundt i ødemarka og suge inn atmosfæren. Utforske, drepe raiders eller drite i buksa når man kommer over en Behemoth eller en Deathclaw. Ahh..

Yes, og det er akkuratt derfor jeg spurte spørsmålene jeg gjorde. Det som er "problemet" slik jeg ser det er at man kjenner ikke spillet og da tar man ofte en del "feil" valg når det gjelder leveling og oppbygging av duden du løper rundt med. Hadde jeg starta f.eks oblivion på nytt er det en hel del ting jeg ville gjort anderledes. Jeg lærte leksa mi og lurte derfor på hvor langt tid det tar å Fallout 3. Når jeg har runda det(og da blitt kjent med spillet) starter jeg på nytt og da er det mye lettere å lage en karakter jeg vil trives med. Noe som er litt kjipere å gå tilbake å gjøre hvis spilltiden tikker opp mot 40 timer.
På denne måten trenger jeg ikke tenke så grundig over valgene jeg tar første gang jeg spiller, og andre gangen jeg spiller kan jeg overse main questen så mye jeg gidder og bare kose meg.:)

Jeg har forsåvidt bestemt meg for å drite i hele den ond/god greia og bare gjøre hva jeg føler for. Det er vel i høy grad det som er poenget med spillet.
 
Bare spør jeg, har ikke tittet veldig nøye igjennom postene men men;
Må jeg faktisk begynne spillet på nytt hvis jeg vil ha trophies nå?
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, du kan bare laste ned en save hvor alt er fullført så raser alle trofeene inn. :p
Du må starte på nytt. Nettopp av overnevnte grunn har ingen PS3 spill retroaktive trofeer.
 
Takk for svaret ;)
Det gidder jeg ikke altså... Hehe.
Da får jeg vente til ett eller annet skjer og jeg blir sykemeldt og gidder det:p
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
SPOILARS AHOY:

Jeg fikk endelig moroa til jul, og det var moro en god stund. Jeg klarte å få sheriffen drept da jeg trodde jeg var snill og fortalte om mannen som ville sprenge hele byen, men det gikk bra. Så kuka jeg rundt og gikk plutselig inn i armoryen fordi jeg fant nøkla på sheriffen. Så klikka roboten og hele byen var etter meg og autosaven var innafor døra med roboten. Jeg har begynt på nytt fra jeg kom ut av vaulten og det suger SKIKKELIG pikk ettersom det er gode tre-fem timer med gaming ut av vinduet, og noen bør gi meg en sabla god grunn til at jeg bør fortsette å spille.
 

Lodin

Der Waaaah
Såvidt jeg veit gjelder det bare å holde seg unna Megaton noen dager så "er alt glemt". Nå har du vel uansett lært leksa de om at du ikke bare kan kuke inn hvor du vil bare fordi du kan åpne en dør?