FALLOUT!

#1
Du mener vel den ene siste, Gromle?
Hvor gammel var du når du spillte 're, 'ra, Lanfear'a?
 
#2
Jo, den siste er skikkelig skeptisk til, virker som de bare prøver å melke Fallout navnet. Men F: Tactics var ikke heeelt på høyde med F1 og F2.
 
#4
Å ja..såpass ung. Sant nok, Gromle, Fallout Tactics er mer kommers enn Fallout 1 & 2, det synes at de ikke lager det av ren lage-glede lenger..manne kunne liksom se at F1 & og F2 var laget fordi de syntes det var moro...litt mindre med Fallout II, dog...men Lanfear...ikke ta deg nær av eventuell kristne som synes det er hedenskt å sprenge kirker...selv i ett spill, enn det, hur...så var jo de hedenske selv...som trodde på mutanter som guder eller hva faen...Idioter alle sammen, siden mutantene ikke engang kunne reprodusere seg selv..nok sakt..de ville funnet ut det selv en gang...
 
#5
Og hva har det med saken å gjøre? Fanatikerne i Fallout 1 er ikke kristne, men hedenske! De tror på mutanter som guder, de fjolsene. Enda verre enn satanisme, spør du meg, patetisk..ynkelig! De kan ikke engang formere seg, hahahah. Prøv å stjel CD'n da vel! Og vis de spør, si du ikke vet noe.
 
#7
Men DE fanatikerne i Fallout I, var ikke kristne, dog, selv om jeg nevnte det.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#8
Jeg visste det da. Er kanskje ikke så dum som du tror :p
Har ikke noe imot deres religion heller forsåvidt.
 
#10
Gah! Spilte Fallout(1) hos en kompis av meg for flere år siden. Det var sinnsykt fett helt til vi greidde å sette oss fast ett eller annet sted i en ørken og ikke kom videre. Dessuten var fyren vår så svak at han var np for fienden... :flau:

Kanskje jeg får sette meg ned en dag å gå igjennom Fallout spillene siden det er ganske obligatorisk nerdekost... Det får vel tiden vise. Frem til det nøyer jeg meg med Baldurs Gate spillene og Planescape: Torment... :tommelopp:
 
#13
Kan du gjøre noe annet en å klage? :rumpe:
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#14
Fallout er så bra fordi historien er den beste et rolle spill(så vidt jeg vet) er en av de beste. Det er spekket fullt av artige detaljer som kan minne om Monkey Island, bare at de er bedre skjult. En annen ting som er bra er at du kan gjøre absolutt hva du vil. Det er bare en person du ikke kan drepe i hele spillet.

Eneste jeg ikke liker med spillet er at det er så kort.
Skal få meg Fallout 2 da jeg har runnet Fallout for tredje gang. Noe som skjer nå snart. :)
 
#16
Jeg har begge spilla og har spillt gjennom de gjentatte ganger, jeg elsker de spillene....


Gleder meg til 3'rn:D
 
#18
Fallout!, hehehe, hadde ikke trodd det var mange Fallout fans her:D, Fallout 1 & 2 er simpelten mesterverk, men jeg syntes også at det mye omdiskuterte Fallout : Tactics fortjener sin del av ros også, jeg husker da det kom tidlig i 2001, det var (og er:D) et smart, gjennomtenkt og ikke minst polert spill, alle som ikke har prøvd Fallout Tactics bør anskaffe seg det snarest, det kommer dere ikke til å angre på:D
 
#19
Opprinnelig skrevet av Lanfear@16.06.2004, 13.09
Fallout er så bra fordi historien er den beste et rolle spill(så vidt jeg vet) er en av de beste.
:svette:

Skal teste eneren senere idag, har ikke prøvd noen Fallout-spill før så jeg lurer på hvordan det er.