[Multi] Far Cry 4: Cry Harder.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#21
Har spilt dette i tre-fire timer nå, og det har vært lovende. Man har egentlig ganske frie tøyler fra start av, og i ekte Ubisoft-ånd er det vanvittig med mikrosystemer og informasjon. Det er med andre ord en overveldende opplevelse til å begynne med, men jeg begynner sakte men sikkert å forstå meg på det.

Jeg prøver så godt jeg kan å snike meg rundt når jeg skal ta over baser, men det ender som regel opp med noe alá dette:


Ikke at det gjør noe, da. Skytingen er gøy!
 
Sist redigert:

Nabbe

Har fin hatt.
#22
Har spilt noen timer. Dette er Far Cry 3 redux.

Jeg hater ørnene.

Hater dem.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#24
Spiller noen her på Xbox 360? Er det i så fall noe å savne fra next-gen utgavene?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Spilt dette en del den siste uka, shit owns(men så likte jeg FC3 ganske godt også da.) Har unlocket pistolen til fuckings Robocop og bruker den samt granatkaster til å drepe utrydningstruede dyrearter for fote mens jeg suser rundt i det mini-helikopteret som egentlig ødelegger hele utforskingsaspektet men er såpass moro at det ikke gjør noe.

Håper det blir noe Blood Dragon 2, selv om de sa de ikke skulle gjøre det.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#27
Det ble gitt ut i fjor en gang. På LP. Som var rosa. I bare 1000 eksemplarer. =D

Forøvrig har kisen som kom på Blood Dragon sagt at de jobber med noe tilsvarende, men i en annen setting. Får håpe det blir like sinnsykt.

Jo også fikk jeg dette dritbillig fysisk til PC så det ligger klart, men det er så mye annet for tida så jeg får heller være litt kak.
 
#28
@Lodin Kvar fant du det dritbillig til PC? Er litt smågira på dette då eg digget FC3, driter i at eg blir OP deluxe siden eg vil ha sandkassen. JC2 er digg nok, men temmelig livløst.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Var bare negerfredagssalg desverre.
Har spilla litt da og det eier om man vil ha mer FC3. Særlig det å prompe rundt i minikopteret gir awesome frihetsfølelse.
Ørnene gir meg derimot bare kreft. :ras: