Far Cry: Instincts Predator

#22
far cry intincts predator inneholder det nye far cry intincts: next chapter og det originale far cry instincts med bedre grafikk.
Ifølge gamespot ihverfall.
 
#23
En liten ting. Om du ikke likte FCI så godt Revan, hvorfor har du da listet det opp under favorittspill i profilen din? :rulleøyne:
[/b]
Likte spillet med en gang. Men jeg hadde store problemer med loading og saving i singleplayeren. Det ødela svært mye. Map editoren var bra, har brukte den i timesvis. Men resten av spillet var dårlig.
 
#25
Mongis, svar meg nå: Er Far Cry Instincts: Predator bare en remake av forgjengeren? Spillet ser klin likt ut! Noen forbedringer på grafikken, men det hjelper ikke! Grafikk er ikke alt. Og grafikken til FCI: P var lik grafikken i FCI, bortsett fra vannet. Det var pent.
 
#26
Mongis, svar meg nå: Er Far Cry Instincts: Predator bare en remake av forgjengeren?[/b]
Dette svarer vel på det du lurer på:

Opprinnelig skrevet av IGN
Far Cry Instincts Predator for Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft will feature both Far Cry Instincts Next Chapter and an enhanced version of the original Far Cry Instincts game. Gamers will experience advanced pathfinding and new enemy and vehicle artificial intelligence for improved chase scenes and more enemies on-screen at one time, allowing for more adrenaline-rushing fast-action sequences.
 
#27
Åja.. men har vi sett bilder fra Next Chapter? Utenom det bildet hvor hovedpersonen holder et blåserør, det så nytt ut.
 
#30
Sålangt så er det bare vannet som ville fått meg til å kjøpe dette spillet. Og noen av omgivelsene.. Men dette er jo bare den opppussede versjonen av Far Cry: Instincts. Hva er det nye?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#32
Ser decent ut. Personlig har jeg et stille håp om et nytt Red Faction-kapittel, men det ser så langt ut til å være forgjeves. Har vel egentlig aldri spillt noen variant av FarCry eller engang sjekka hva det går ut på, men blir det bra er det vel kanskje verdt en investering. Hadde kanskje vært greit å variere spillsjangre litt snart, da jeg bare har skytespill så langt til 360. Når kommer dette? Gidder ikke å sjekke, for jeg er 2cool4school.
 
#34
Det først nå jeg virkelig ønsker meg en X360, nå som Oblivion og dette spillet kommer.

Jeg elsket FarCry. Tror det har noe å gjøre med hele denne tropiske settingen og at man kunne velge spillestil selv.
 
#37
Nei, jeg har ikke troen på dette. Far Cry: Instincts var fullstendig linært, selvom du kanskje hadde en sving å velge mellom av og til. Kontrollen var elendig i kjøretøy, og banene var så trange at det ikke var vits å kjøre. Våpnene var ublanaserte, og Xbox Live lobbyen sugde. Men det kan jo hende Far Cry Instincts: Predator blir bedre. Er spent på å se åssen map editoren er.
 
#39
Jeg tror at Far Cry Insticts: Predator blir akuratt som originalen på PC og Insticts på Xbox. En tech oppvisning, som etterhvert blir helt forferdelig kjedelig og intetsigende.