Far Cry: Instincts Predator

#41
Jeg tror at Far Cry Insticts: Predator blir akuratt som originalen på PC og Insticts på Xbox. En tech oppvisning, som etterhvert blir helt forferdelig kjedelig og intetsigende.
[/b]
Helt enig. Akkurat samme spill, men med bedre grafikk. Jeg driter i Far Cry Instincts: Predator, som er en nypusset utgave av forgjengeren. Jeg vil se Next Chapter!
 
#42
kjøpte denne på EB games i dag da jeg digga gamle xbox versjonen.
Desverre så er kontrollen på denne ny versjonen så dårlig at spillet byttes inn igjen i morgen.
 
#44
<div class='quotemain'>
kjøpte denne på EB games i dag da jeg digga gamle xbox versjonen.
Desverre så er kontrollen på denne ny versjonen så dårlig at spillet byttes inn igjen i morgen.
[/b]
Hvordan var det kontrollmessig i forhold til Xbox versjonen?
[/b][/quote]

Utrolig vanskelig å sikte......frameraten er dårlig når man beveger seg til siden med feks pistol.
Mange som klager på gamefaq også.

http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc...14/m/3871053824
 
#46
Overraskende at spillet fikk såpass høy score hos IGN, siden det ser ut som at spillet lider av de samme feilene som på Xbox versjonen av Instincts. Jeg får vel prøve det selv på EB Games en dag å se selv.
 
#47
Haha. Jeg sa at det ikke kom til å bli noe. Testet map-editoren? Noe nytt der?
[/b]
Var vel ikke kontrollen du tenkte på da du mente spillet ville bli dårlig..........bortsett fra det så er spillet topp.Grafikken er lekker,multiplayer på LIVE er knallbra osv..Ikke testa map-editoren men den skal være forbedret.

Mongis: Hvis du tester spillet i butikken så må du spille så langt at du får pistolen,var da jeg merka at kontrollen ikke var bra.
Ikke alle som klager på kontrollen i dette spillet men jeg synes FCI til xbox hadde topp kontroll. :blunk:
 
#48
Grafikken er lekker, men kontrollen suger hestepikk. Da hjelper det ikke med god grafikk. Kontrollen avgjør alt for meg. Nesten.
 
#50
Ok, jeg må innrømme noe. Etter å ha sett en trailer på Gameroobie Live!, fikk jeg et annet syn på spillet. Det så faktisk kult ut, men jeg vet ikke. Grafikken ruler, men hvordan er spillet generelt? Skal låne det av en kompis for å sjekke.. Men hvilke nye kjøretøy har kommet?
 

Kilik

Lokal moderator
#51
Gamespot med 7.9
Det negative: Grafikken holder ikke Xbox 360-standard, og i det hele tatt et rimelig unødvendig spill hvis man har spilt Fra Cry Instincts fra før.