Far Cry Instincts

Jeg tror det er tilfeldig. Hos meg kommer den av og til når jeg bare har en kontroll inni, og av og til kommer traileren når jeg har to kontrollere inni. Men den kan også ikke komme hvis jeg har to kontrollere inni, og hvis jeg bare har en inni. Merkelig..

hos meg kommer den absolutt hver gang. Har gatt til en singleplayer, quitta og gaatt tilbake til hovedmenyen flere ganger bare for aa teste, men hver gang kan jeg ikke skippe.

jaja, faar vel prove aa slette fila etter at jeg har runda spillet for aa se om det fikser problemet...

Takker for tipsa allikevel folkens ;)

Merkelig !!
Etter et par dager uten aa ha spilt Farcry, saa bestemte jeg meg for aa sette meg ned med det igjen. Gruet meg til den sabla introsekvensen, men gjett hva ? den er borte, og naar den kommer kan jeg skippe den med en gang ! sykt.
Jeg har ikke rort xboxen siden sist jeg hadde problemer med Farcry, hva har skjedd ?
*klor meg hardt i hodet*

jaja, glad er naa jeg for det :) Top spill.

EDIT:
sorry for dobbel post.

Opprinnelig skrevet av ShoDan@04.10.2005, 21.56
Merkelig !!
Etter et par dager uten aa ha spilt Farcry, saa bestemte jeg meg for aa sette meg ned med det igjen. Gruet meg til den sabla introsekvensen, men gjett hva ? den er borte, og naar den kommer kan jeg skippe den med en gang ! sykt.
Jeg har ikke rort xboxen siden sist jeg hadde problemer med Farcry, hva har skjedd ?
*klor meg hardt i hodet*

jaja, glad er naa jeg for det :) Top spill.

EDIT:
sorry for dobbel post.
266139​
Hmm. mener jeg hadde det noe av det samme problemet på Splinter Cell. Da måte jeg se nesten hele introen om jeg hadde hatt i andre spill på xboxen i mellomtiden. Men om jeg ikke hadde gjørt dette kunne jeg bare trykke bort introen med det samme den kom opp.

D

Deleted member 91

Gjest
Hurra! Jeg bringer visdom! Det er tydeligvis noe som heter pre-caching ellernoe slikt. Det er basically en loade-meny som laster inn en del dritt på Xboxen din. Dette må du gjøre et par ganger før det gir seg, ettersom den laster sakene inn på burken. Jeg aner egentlig ikke mer enn det. Husker at Doom III hadde akkurat samme greia gående. Ta med spillet til en venn, også må du se cut-scenen der fordi han ikke har lastet inn cache-filene før. Så vet dere det. Eller ... noe.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høres riktig ut for meg. Jeg ville tippe at istedenfor en "Loading..."-skjerm viser de en film. Jeg spilte Halo 2 her forleden og den første loadepausen varte jo i en evighet sammenlignet med de som kom etterhvert, sikkert samme dealen.

jo, det har jeg ogsaa lagt merke til, men, hvorfor kunne ikke jeg skippe intro-tingen gang paa gang, mens andre ikke hadde noen problemer. Skulle jo tro at det skulle lagt seg innpaa min XB ogsaa, som hos alle andre. Og plutselig saa funka det.
Kunne jo ha vaert en bug en eller annen plass...

Map editoren er genial ! Har gjennlaget flere av mine Farcry PC favoritt maps. Eneste som er forskjellig er noen av brushene. Mulighetene er store !
Men et sporsmaal ? Man kan ikke legge ut stasjonaere maskingevaer, eller er det jeg som er blind ?

Nei, du kan ikke legge ut stasjonære maskingevær.

Men dere.. Jeg var nettopp ferdig med et map jeg hadde laget. Jeg gikk inn på Story Mode, og gjett hva? Den jævla fittefaens horedritten begynte på første bane, uten at jeg fikk noe valg om å velge mellom de banene jeg hadde klart eller å fortsette fra savepoint. HVA FAEN?! Seks baner rett i dass.

Utvilkerne har gjort en rævva jobb. Faen.

Kanske du bare overskrev savefilen din :rulleøyne:

Faen folka her inne har mye problemer med spillet. Har ikke opplevd noe "galt" enda. Har dere en IQ under romtemperatur eller noe?

Opprinnelig skrevet av Sulky@08.10.2005, 10.19
Kanske du bare overskrev savefilen din :rulleøyne:

Faen folka her inne har mye problemer med spillet. Har ikke opplevd noe "galt" enda. Har dere en IQ under romtemperatur eller noe?
267153​
Nei, men noen av programmererne fra Crytek har tydeligvis det. Det er en god del slike bugs i dette spillet.
Kjenner en venn som hadde problemer med at han spilte seg gjennom nesten halve spillet. Han ble drept, og maatte begynne mange, mange checkpoints tidligere paa et tidligere level! Veldig irriterende.
Bra spill, men virker som det har en del merkelige bugs som skjer helt tilfeldig. Kanskje opplever du dem, kanskje ikke.

Jeg kan også bekrefte at det er bugs i spillet. Jeg har riktignok ikke opplevd så grove ting som andre her i tråden har gjort, men likevel litt irriterende saker. For eksempel så dødde jeg midt i en mission, og da trodde jeg selvsagt at jeg måtte starte på nytt, men neida. Jeg begynte faktisk på oppdraget foran det jeg dødde i. Meget merkelig, håper ikke jeg opplever det som skjedde med Revan.

Merker at det hjelper at andre og har problemer.. ^_^

Men dere, jeg har en pinlig spørsmål: Hvordan skifter jeg slik at jeg hører det de andre sier inni headsettet mitt?

Opprinnelig skrevet av Revan@08.10.2005, 22.47
Men dere, jeg har en pinlig spørsmål: Hvordan skifter jeg slik at jeg hører det de andre sier inni headsettet mitt?
267327​
Ok, her kommer oppskriften:
a) Putt communicatoren din inn i kontrollen
b) Gå inn på "options" og velg profilen din
c) Velg "multiplayer options"
d) Der skal det stå "voice to Xbox communicator". Trykk A for å velge, for med deg står det sikkert "voice to tv".