Far Cry Instincts

Hos meg forsvant den traileren så fort jeg fikk laget en save inne i Single Player kampanjen. Vet ikke om det funker for andre, men da slipper man i hvert fall å plugge ut kontrollene hver gang man skal starte spillet.

Revan: Går ut ifra at free trial er nøyaktig det samme som Xbox Live, bare at du har en begrenset periode. Du kan gjøre alt du ellers ville ha gjort. Så du kan spille det du vil mener jeg. Men her må noen si ifra om jeg tar feil. Fikk du med en 2 måneders trial?

funker ikke hos meg, maa fortsatt se den utrolig irriterende trailern hver gang!

Mongis: Lagde du en save manuelt, eller mener du auto-save funksjonen ?

Hvorfor maa dem legge inn slikt som avslorer masse av spillet for man skal til aa sette seg ned aa spille det ? Jeg vil oppdage dette selv for svarte! Samme var hos SC-Chaos Theory, merkelig trend til Ubisoft dette, en trend jeg haaper dem slutter kjapt! VELDIG irriterende.

Opprinnelig skrevet av ShoDan@01.10.2005, 14.50
Mongis: Lagde du en save manuelt, eller mener du auto-save funksjonen ?
265182​
Auto-save. De første gangene spilte jeg bare multiplayer, så den traileren var der hver bidige gang jeg startet spillet. Men så snart jeg fikk begynt på SP kampanjen, og fikk autosavet litt, så forsvant den. Aner ikke om jeg bare var heldig...

Når du loader Map-makingen, så kommer det opp tips. Et av dem er at du kan bestemme hvor stort område du har til å bygge map på, alt etter hvor mange spillere du vil ha med og om det skal være med kjøretøyer eller ikke.

Er det noen som har fått den ruten du kan bygge inni større?

Er det noen som hvet noe om lengden på single-playern. hvordan mission systemet er.

Opprinnelig skrevet av Dante_90@01.10.2005, 19.40
Er det noen som hvet noe om lengden på single-playern. hvordan mission systemet er.
265250​
Ble ferdig med spillet i går og det er 11 levels/missions totalt.......ingen peiling på hvor mange timer jeg har spilt da.....10 kanskje.
Morro var det lell.....

Jeg har nå kommet til det punktet hvor jeg må fylle inn kontonummer, telefonnummer osv. Men det er noe jeg lurer på.

Hvis jeg nå får far til å fylle inn punktene, hva skjer da? Jeg går ut ifra at ingenting blir trukket fra kortet hans, siden det er to måneders gratis spilling. Men må jeg si opp den midlertidlige to måneders-kontoen min før det er gått to måneder, ellers trekkes det fra 500 kr på fars bankkonto? Eller går det bare ut etter to måneder?

Takk for svar, da var det slik jeg trodde. Noen som spiller FCI på Live? Skal aktivere free-trialen i morgen, så jeg skal spille i høstferien. Hadde vært morsomt om en gjeng fra SG spilte sammen.

jeg maa forsatt se den dustete traileren. Er det bare meg eller er det andre som opplever dette ?
Mister nesten lysten til aa spille spillet pga av at jeg maa se den dritten hver gang jeg skal tilbake til hovedmenyen.

Opprinnelig skrevet av ShoDan@02.10.2005, 15.22
jeg maa forsatt se den dustete traileren. Er det bare meg eller er det andre som opplever dette ?
Mister nesten lysten til aa spille spillet pga av at jeg maa se den dritten hver gang jeg skal tilbake til hovedmenyen.
265410​

Hmmm...jeg har ikke sett den traileren en eneste gang jeg. Skippet den første gang og har ikke hatt noe problem med det siden.

Opprinnelig skrevet av Sulky+02.10.2005, 15.29-->
<!--QuoteBegin-ShoDan
@02.10.2005, 15.22
265410​

Hmmm...jeg har ikke sett den traileren en eneste gang jeg. Skippet den første gang og har ikke hatt noe problem med det siden.
265413​
[/b]
samme her,kun sett den første gangen jeg starta spillet.
Noen som har sjekka map-maker?Testa den i sta og er skikkelig imponert.Bare fantasien som setter begrensninger......
Hvis noen er på xbc/xlink så er navnet mitt Grandiosa

Jeg har testet map-editoren, og er veldig fornøyd med den. Eneste som stopper deg er fantasien og det begrensede området du kan bygge map i.

nei dette gaar meg paa vettet ! Banna dritt !! naa har jeg googla meg rundt og provd alt fra date\time settingsene til aa dra ut padsene! Men egentlig saa skulle jo ingen av delene ha noen slags form for betydning.
Noen som har ubisofts email ? for dem har ingen paa websiden sin, og ringe dem blir det ikke snakk om, da faar jeg butikken jeg kjopte spillet til aa gjore det!
Samme skjer av og til paa Splinter Cell - CS til meg, skikkelig irriterende. Slipper Ubi Soft et spill til med trailer i begynnelsen saa blir det bank!

Så det funker ikke for deg å starte med kun en kontroll i og trykke start når traileren poppe opp ?

Har forhørt meg med andre og jeg tipsa dem også om å ha en kontroll i. Og det har fungert utmerket hos alle. Det samme pleide jeg å gjøre i SC:CT, funka utmerket. Men plagsom bug da, skjerpings Ubisoft!

Jeg tenkte det samme når jeg så traileren de første gangene. Ringe Ubisoft, maile dem, bombe dem.. Men traileren er der noen ganger, og noen ganger er den der ikke.

Traileren er der hver gang jeg gaar til hovedmenyen. Ingen skippe muligheter. Har provd aa ta ut alle kontrollene bortsett fra nummer 1, og har provd alle knappene paa alle kontrollerne. Ingenting funker. :(

D

Deleted member 91

Gjest
Faen ass. Spillet blir helt sikkert betydelig dårligere av dette. Faen ass...

Nei, men folk irriterer seg kraftig over dette problemet. Lange loadinger og trailere du ikke kan skippe kan føre til at en mister lysten på å spille spillet..

Opprinnelig skrevet av Nicholas@02.10.2005, 22.06
Faen ass. Spillet blir helt sikkert betydelig dårligere av dette. Faen ass...
265510​
Spillet er knallbra, men det er jaevlig kjipt aa bli tvunget til aa se en 2-3 min lang trailer som avslorer masser av spillet hver gang man gaar tilbake til hovedmenyen. Men naa virker det jo som om det er kun meg som har dette problemet saa kanskje det er et problem med save-filen ? Noe som sikkert betyr at om jeg vil fjerne denne buggen saa bor jeg slette fila og starte paa nytt. hmmm... drygt :tommelned:

er det noen maate jeg kan backe opp savefila en plass, deretter starte med en fersk savefil for aa se om det loser problemet ? for om det ikke loser problemet er det jo ekstra drygt...