Favoriserer du?

#1
Her er altså emnet hvor man skal fortelle hvorfor man er eller ikke er en fanboy. Videre kan dere ta en helt grei test og fortelle andre om resultatet og hva du føler om det (om det stemmer eller ikke).

Testen tar dere her: http://www.nerdtests.com/mq/take.php?id=1256 (ja, fant den i shizzleemnet, men trengte sitt eget emne)



Mitt resultat:
Nintendo Fanboy: 64%
Sony Fanboy: 40%
Microsoft Fanboy: 38%


This means you're: Nintendo #1

Ble nesten bittelitt overrasket, da GameCuben står og samler støv for tiden. Men kan vel ikke legge skjul på at jeg har en liten forkjærlighet for Zelda-serien. Beste first-party spill er det iallefall.
 

Kilik

Lokal moderator
#2
Nintendo Fanboy: 48%
Sony Fanboy: 45%
Microsoft Fanboy: 30%

This means you're: Not a fanboy

---------------
Jeg liker å tro at jeg ikke favoriserer noe spillselskap, så det er greit å se at det ble relativt jevnt. Jeg er muligens noget fanboyaktig angående Dreamcast, men det er vel heller i fortvilelse av å se en så bra konsoll gå dukken så tidlig som den gjorde.
Litt interessante prosenter da jeg uten tvil har spilt Xbox mest av last-gen konsollene, mens GC for det meste har vært ubrukt (særlig siste året). Det er vel heller min begeistring for Revolution og DS som gjør utslaget her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Den testen der var omtrent like troverdig som en nittilapp.
Og jeg trenger ingen test for å vite at jeg synes Nintendo er den mest spennende aktøren på konsollmarkedet i dag.
 
#4
Dette er hva jeg landet på:

Nintendo Fanboy: 20%
Sony Fanboy: 50%
Microsoft Fanboy: 45%

This means you're: Not a fanboy

Har aldri vært noen fanboy, så helt på tryne var ikke testen. Jeg mener det finnes plass nok til tre forskjellige firmaer. Mer konkurranse :D
 
#5
Den testen der var omtrent like troverdig som en nittilapp.
Og jeg trenger ingen test for å vite at jeg synes Nintendo er den mest spennende aktøren på konsollmarkedet i dag.
[/b]
Ja, det har vi fått med oss. Men her på DISKUSJONSFORUMET vil vi gjerne vite hvorfor? "Er det så vanskelig? Fordi de er de eneste som lager gode spill..."
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
<div class='quotemain'>Den testen der var omtrent like troverdig som en nittilapp.
Og jeg trenger ingen test for å vite at jeg synes Nintendo er den mest spennende aktøren på konsollmarkedet i dag.[/b]
Ja, det har vi fått med oss. Men her på DISKUSJONSFORUMET vil vi gjerne vite hvorfor? "Er det så vanskelig? Fordi de er de eneste som lager gode spill..."[/b][/quote]Spar meg, du skrev ikke akkurat en rapport du heller. Jeg kan godt si det igjen: Xbox 360 og PS3 er akkurat de samme maskinene som før (bare styggere og penere, respektivt), mens Revolution er den eneste kassa som byr på noe nytt. Og verre var det ikke.
 
#8
Jeg endte, overraskende nok, opp som en microsoft fanboy der de ba meg brenne i helvete og slikt, men de har jo rett. Jeg har alltid likt Microsoft og mesteparten av det de lager og det er ikke første gang jeg blir kalt Microsoft-fanboy. ;) Orker ikke ta testen på nytt for å få pastet resultatet, gjorde det i går og den var så lang. :flau:
 
#9
Nintendo Fanboy: 78%
Sony Fanboy: 30%
Microsoft Fanboy: 37%


This means you're: A Sony Hater


Synes det var teit at testen favoriserte Sony:

13) Which of the next gen systems do you plan to buy?

Revolution
PS3
360
All of them!
PS3 and 360, Nintendo has gone down hill
Rev and PS3, who needs a 360?


Vel, jeg hater ikke sony, men jeg spiller ikke på PS2-en min heller. Min Gamecube og 360 tar seg fint av det å klare å underholde meg.
Dessuten duger ikke PSP-en (så jeg solgte den) og jeg eier 2 GBA og 2 DS.

Nintendo FTW! Selv om jeg ikke anser meg selv som en fanboy.
 
#10
Nintendo Fanboy: 36%
Sony Fanboy: 52%
Microsoft Fanboy: 18%
This means you're: Not a fanboy

Syns det der stemmer ganske godt faktisk.
 
#11
Nintendo Fanboy: 66%
Sony Fanboy: 46%
Microsoft Fanboy: 38%

This means you're: Nintendo #1

What does it mean?

You are a gamer, since you like all the systems, but Nintendo is your weapon of choice. But you don't show disdain for any system.[/b]
Tja, er vel ganske riktig den, sånn generelt, bortsett fra at jeg bruker XBox/XBox 360 mer enn de andre nevnte konsollene nå for tiden. Likevel har jeg jo helt klart flest Nintendo-spill og Nintendo-konsoller.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#12
Nintendo Fanboy: 88%
Sony Fanboy: 2%
Microsoft Fanboy: 2%

This means you're: Nintendo FanBoy
[/b]
Nice. Jeg tok den testen igår og fikk vel 84 % på Nintendo, 6 % på Sony, og 2 % på MS.

Men jeg spiller mye mer på PS2-en for tida enn GC-en, som hadde fått støve ned hvis jeg ikke hadde hatt Gameboy Player på den.
 
#13
Nintendo Fanboy: 45%
Sony Fanboy: 38%
Microsoft Fanboy: 5%


This means you're: A Microsoft Hater

What does it mean?


You aren't a fanboy, since you love both Nintendo and Sony. But you really hate Bill Gates and everything he creates. Or at least you don't care about anything he creates.[/b]
Passer jo fint. ^_^ *hatepå Microsoft*
 
#14
Fikk følgende resultat:

Nintendo Fanboy: 24%
Sony Fanboy: 30%
Microsoft Fanboy: 46%

This means you're: Not a fanboy.

Ble i grunnen en smule overrasket. Tror det eneste jeg svarte på som favoriserte Nintendo var at jeg har(eller rettere sagt hadde) en GBA. Testen kunne gjerne vært mer spesifikk og nøyaktig mener nå jeg.
 
#15
Idiotisk, og motsigende spørsmål som ved mange alternativ motsier seg selv- og/eller ikke er utfyllende nok.

ANYWZ

Nintendo Fanboy: 49%
Sony Fanboy: 48%
Microsoft Fanboy: 13%


This means you're: Not a fanboy

eh...
110%? :rulleøyne:

Er det det man kaller en seriøs gamer?
 
#16
Nintendo Fanboy: 45%
Sony Fanboy: 38%
Microsoft Fanboy: 5%


This means you're: A Microsoft Hater

What does it mean?


You aren't a fanboy, since you love both Nintendo and Sony. But you really hate Bill Gates and everything he creates. Or at least you don't care about anything he creates.[/b]
Passer jo fint. ^_^ *hatepå Microsoft*
[/b]
Lyst til å utdype dette hatet ditt?
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Fikk bekrefta det jeg har visst hele tiden, nemlig at jeg foretrekker det Ninty leverer, men og vet å sette pris på de to andre sine produkter.
Kanskje tatt med PC i "undersøkelsen?"
 
#18
PC ble på sin egen forskrudde måte tatt med, men bare som et bedre alternativ til X-Box360...

sugen test? ja. Seriøst test? nei

:)
 
#19
Nintendo Fanboy: 48%
Sony Fanboy: 44%
Microsoft Fanboy: 59%

This means you're: You're a Gamer!

What does it mean?

You love all the systems! You'll play anything! Way to go. You should be proud of yourself! You are one of an elite few, to say the least. [/b]
Likts godt den slutningen de...

*stolt* :p

Liker/likte xbox best av last-gen, enkelt nok fordi det var den konsollen som konverterte meg om til konsollspiller, fram til da var jeg en hardbarket pc-gamer...
 
#20
Jeg tror jeg kommer til å bli Nintendofanboy på forhånd, og redigerer inn svaret så fort jeg får tatt testen.

Jeg fikk rett..

Nintendo Fanboy: 82%
Sony Fanboy: 18%
Microsoft Fanboy: 4%


This means you're: Nintendo FanBoy


--------------------------------------------------------------------------------

What does it mean?

Well you love Nintendo, no matter what. Good for you. You will blindely follow them, even if this next systems might mean make or break for the company. [/b]
Christ..