Favoriserer du?

#21
Nintendo Fanboy: 66%
Sony Fanboy: 42%
Microsoft Fanboy: 9%


This means you're: A Microsoft Hater

What does it mean?

You aren't a fanboy, since you love both Nintendo and Sony. But you really hate Bill Gates and everything he creates. Or at least you don't care about anything he creates.

Kan ikke akkurat si at jeg like X-BOX, men jeg har ingenting i mot den eller Microsoft.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#22
Nintendo Fanboy: 63%
Sony Fanboy: 47%
Microsoft Fanboy: 28%

This means you're: A Microsoft Hater

---------

Går vel hånd i hånd, siden jeg har mac ^^

Neida, Big N har, by far, den mest spennende Next-Gen going for it. Det er vel det eneste jeg gleder meg til, men så har Playstation så fantastisk mange spill (gode og innovative. X360 blir vel det eneste som uteblir, ser ingen appell i den.

Så den passer vel like bra som en kork i stumpen.
 

oma

Village Drunk
#23
Nintendo Fanboy: 10%
Sony Fanboy: 55%
Microsoft Fanboy: 2%

This means you're: Somewhat Fanboy

What does it mean?

Well, you like Sony the best, but you aren't in love with them. Guess you're really not in love with video games period... or at least you're not obsessed with them. Which may not be a bad thing.

--------------------------------------------------------------------------

hehe, så rett så rett :p
 
#24
Nintendo Fanboy: 55%
Sony Fanboy: 56%
Microsoft Fanboy: 34%


This means you're: Nintendo #1

What does it mean?

You are a gamer, since you like all the systems, but Nintendo is your weapon of choice. But you don't show disdain for any system.[/b]
Hm, jeg fikk visst Nintendo #1 selv om jeg er mer en Sony fanboy enn en Nintendo fanboy (det også ifølge testen). Men sånn ellers er det jo ikke overraskende. Nintendo har de beste førstepartispillene, Sony har et stort og godt utvalg av tredjepartispill, pluss en del gode førstepartispill. Microsoft har Halo og en del skytespill som allerede finnes på andre konsoller eller PC. Så jeg liker altså Sony og Nintendo sånn cirka like godt, men Microsoft kommer et hakk bak på grunn av de har svakest utvalg av spill. Nå skal det også nevnes at skytespill og FPS-spill ikke er min favorittsjanger og det er nok det som er hovedgrunnen til at jeg ikke liker Microsoft like godt som Sony og Nintendo. Og hvis vi skal snakke kynisme så er de sånn cirka like galne alle sammen. Nintendo med prisfiksing og utnyttelse av monopolsituasjonen på sene 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet, Sony med alle sine løgner og Microsoft med utnyttelsen av monopolsituasjonen og litt for ofte halvferdige produkter, tenker da spesielt på PC-fronten.
 
#26
Nintendo Fanboy: 38%
Sony Fanboy: 34%
Microsoft Fanboy: 39%

This means you're: Not a fanboy

What does it mean?

You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety.[/b]
Stemte ganske bra egentlig.
Har ikke noe spesielt forhold til noen av konsollene, men mener at hver og en er unik og underholdende på sin egen måte.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#27
Ai, så politisk man var i dag, men sant nok kunne du nesten ikke fått et jevnere resultat. Hadde bare ikke testen vært så innmari mongo.
 

K999

Keystone State Of Mind
#28
Nintendo Fanboy: 65%
Sony Fanboy: 10%
Microsoft Fanboy: 36%

This means you're: A Sony Hater

What does it mean?

You are an odd and rare breed. You like Microsoft and Nintendo, but yet can't stand Sony. Why is this exactly? Explain yourself if you get this answer!

Ja egentligt veldig sant :D
 
#29
Nintendo Fanboy: 57%
Sony Fanboy: 48%
Microsoft Fanboy: 47%


This means you're: You're a Gamer!


What does it mean?

You love all the systems! You'll play anything! Way to go. You should be proud of yourself! You are one of an elite few, to say the least.


Klarer ikke helt å favorisere noen av selskapene, så utfallet av testen stemmer vel. Heller litt mer mot Nintendo, rett og slett fordi jeg liker at de tar initativ til å være nyskapende.
 
#30
Nintendo Fanboy: 23%
Sony Fanboy: 42%
Microsoft Fanboy: 36%

This means you're: Not a fanboy

What does it mean?

You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety.
---------

Hmm, litt overrasket. Trodde jeg ville bli mye nærmere en Microsoft Fangirl nå for tida. :forelsket:
Nintendo fikk vel 23% kun pga. DS / GBA, eier ingen N64 og planlegger ikke å bruke penger på Revolution med det første.
Sony er OK.

Det ble spurt om Sega Genesis. Det er vel ikke noen av de tre, men Sega, Dreamcast osv?
 
#31
Nintendo Fanboy: 45%
Sony Fanboy: 50%
Microsoft Fanboy: 8%


This means you're: A Microsoft Hater


--------------------------------------------------------------------------------

What does it mean?

You aren't a fanboy, since you love both Nintendo and Sony. But you really hate Bill Gates and everything he creates. Or at least you don't care about anything he creates.
 
#32
hmm, tok den testen ja...: :usikker: :ehm...:

Nintendo Fanboy: 21%
Sony Fanboy: 22%
Microsoft Fanboy: 42%


This means you're: Not a fanboy


--------------------------------------------------------------------------------

What does it mean?

You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety.


Gikk greit den egentlig.
Fikk nå rett komentar, men man må være veldig ærlig for¨å få den rett.
 
#33
Nintendo Fanboy: 25%
Sony Fanboy: 51%
Microsoft Fanboy: 32%

This means you're: Not a fanboy
---
Synes ikke det stemmer helt, men testen hadde ikke akkurat de beste svaralternativene.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
For ingen liker å virke som en fanboy?
Selv har jeg fortsatt 'Nintendo Klubben'-kortet jeg fikk for å registrere NESen min i 88 i lommeboka så at jeg har sterke dragninger mot Ninty er som sagt ikke så merkelig. :ler:
 
#37
Nintendo Fanboy: 45%
Sony Fanboy: 56%
Microsoft Fanboy: 40%


This means you're: Nintendo #1
 
#38
I would kick the person who is offering me this in the balls and take all three systems, b/c I could not bear to choose between these three great systems[/b]
:D

Nintendo Fanboy: 24%
Sony Fanboy: 14%
Microsoft Fanboy: 60%

This means you're: Somewhat Fanboy

Well, you like Microsoft the best, but you aren't in love with them. Guess you're really not in love with video games period... or at least you're not obsessed with them. Which may not be a bad thing.[/b]
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#39
Jeg trenger ingen test for å vite at jeg har en irrasjonell forkjærlighet for Sony. Det har jeg Cybermjau for å fortelle meg.