FF: CC (GC) - eller andre alternativer?

#21
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@21.03.2004, 12.23
Du ha Zelda: Wind Waker, Metroid Prime og MGS: Twin Snakes.
Jeg for min del mener Mario Kart: Dubble Dash også er et must for alle med GC :)
 
#22
Jeg har enda ikke runda FF: CC. Skal jeg være helt ærlig, så er det fordi jeg ikke gidder. Syns det var altfor simplistisk, ja, kall det gjerne barnslig.

Jeg mener, lvl. up systemet er helt på trynet, føler liksom så teit ut.

Det er mange mye bedre multiplayer spill til GC i så fall: Mario Kart, Super Smash, Pacman vs.
 
#23
Opprinnelig skrevet av CubePro@29.03.2004, 05.09
Jeg har enda ikke runda FF: CC. Skal jeg være helt ærlig, så er det fordi jeg ikke gidder. Syns det var altfor simplistisk, ja, kall det gjerne barnslig.

Jeg mener, lvl. up systemet er helt på trynet, føler liksom så teit ut.

Det er mange mye bedre multiplayer spill til GC i så fall: Mario Kart, Super Smash, Pacman vs.
Eeh..ja..
N[ er det jo s[nn at det ikke er leveler p[ Crystal Chronicles da.. Istedenfor [ levlle opp, smaler man heller p[ artefacts som styrker de ulike attributene dine. Og det systemet synes ihvertfall jeg funker veldig bra. Men jeg kan gpdt forst[ at noen ikke liker det, tror ikke det er noe bra i enplayer. Selv spiller jeg med en annen*to/player, alts[( og det funker veldig bra.

Jeg synes ikke spillene du nevner er nevneverdige bedre enn FFCC, tvert imot synes jeg att FF er rimelig mye bedre enn Mario Kart, som er det nest beste multiplayer spillet, selvom det ogs[ skuffer litt i lengden. Utenom det s[ m[ du kj;pe deg Metroid Prime, Eternal Darkness, Zelda, MGS og Starfox, som er de beste spillene til GC.

EDIT. Ser ut som om det er noe fusk med tastaturet. Dere faar bare leve med det..
 
#24
Opprinnelig skrevet av Ghaz@29.03.2004, 10.47
Utenom det s[ m[ du kj;pe deg Metroid Prime (...) som er de beste spillene til GC.
Nå blir CubePro sinna :D
 
#26
Jeg mener at SquareSoft muligens hadde gjrot det mye bedre hadde de lagt flere spill med slik gameplay som dette spillet og kingdomhearts.

Selve kingdomhearts sugde, men gameplayen var grei.

Er nemelig blitt lei av normal FinalFantasy gameplay, feks. FFX sitt turnbased battle mode :yawn:
 
#27
Jeg har ikke prøvd FF:CC grunnet gameplayet. Kingdom Hearts likte jeg heller ikke, på grunn av gameplayet. Jeg foretrekker gameplayet i FFI til FFX-2, og jeg tror flesteparten er enig med meg. SquareEnix ble ikke en suksess på grunn av action. Hvis de kun lager FF:CC og KH type spill, vil de gå til helvete. Da er hele rota til suksessen deres borte, og du vil ikke få noe mer enn et nytt LucasArts, som i dag kun er en stygg skygge av sine bedre dager.
 
#28
Kingdom hearts er da utrolig populært, så jeg tror ikke akkurat oppfølgere til det er et dårlig trekk av SquareEnix. Jeg likte det iallfall veldig godt, og det er jeg sikker på at det var flere her som også gjorde. Og ja, jeg mener både gameplay og de andre delene av spillet.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Rube@21.03.2004, 12.29
Det går an å kjøpe en pakke med både FF: CC og GC<->GBA kabel hvis jeg ikke tar feil. Denne vil vel ligge på rundt 650-700 kroner regner jeg med. Jeg har ikke sjekket priser, men jeg regner med at prisen for en slik kabel ligger like over hundrelappen på sider som play.com, det er vel ikke så ille? Mange som har GC har nok GBA allerede, og de har sikkert venner som også har dette. Det største problemet er egentlig kablene, men som sagt er ikke de ekstremt dyre.
det koster like mye, men er kun tilgjengelig i en kort periode.
 
#30
Etter å ha spilt i en og en halv time Multiplayer på Final Fantasy: Crystal Chronicles, så forstår jeg hvor bra det faktisk er. Multiplayer-delen er mye, mye bedre enn Single-Playeren. Spillet ble på mange måter dypere og mye mer underholdene i Multiplayer. Man må samarbeide og snakke sammen når man spiller, og det hele funker utrolig bra. Den klart beste GBA/GC-muligheten jeg har opplevd. Trenger så absolutt ingen dyp historie i et RPG når man har en slik underholdene Multiplayer-del. Jo, ja, nå har jeg kun spilt en og en halv time, men den tiden jeg spilte det var virkelig engasjerende (og håper det fortsetter å være engasjerende videre utover i spillet i Multiplayer). Har kun prøvd det i 2-Player, men skaffer meg en ekstra kabel i morra, og da blir det 3-Player.

Så har man det som trengs for Multiplayer, så er det absolutt et spill jeg vil anbefale!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#31
Opprinnelig skrevet av Rube@21.03.2004, 11.29
Det går an å kjøpe en pakke med både FF: CC og GC<->GBA kabel hvis jeg ikke tar feil. Denne vil vel ligge på rundt 650-700 kroner regner jeg med. Jeg har ikke sjekket priser, men jeg regner med at prisen for en slik kabel ligger like over hundrelappen på sider som play.com, det er vel ikke så ille? Mange som har GC har nok GBA allerede, og de har sikkert venner som også har dette. Det største problemet er egentlig kablene, men som sagt er ikke de ekstremt dyre.
Jeg fikk FF:CC og GBA-link kabel for 400,-
Opphørssalg på Akersmic ved stortinget :)