FF-trivia

Husker ikke navnet, men hun ble nok drept da Shinra angrep landsbyen Coral, der Barret og Dyne og da hans kone bodde.

Kan likevel vedde penger på at det er en savepoint mitt i.

Inneholder FFVII spoilere (Fikk ikke spoiler knappen til å funke)

Helt riktig det, Tyrion. Men vil også ha navnet.

Ja, jeg er kravstor :p

EDIT: Det var en eksplosjon i reaktoren som gjorde at Shinra skyldte på folkene i Corel. Og konen til Dyne blir beskutt av Shinra.

Gidder ikke poste ny post for dette, jeg vil bare påpeke en skjønnhetsfeil. Det heter Corel, eller North Corel. (Ja, jeg utnytter moderatorstatusen, men håper det ikke gjør noe?)

EDIT2: Hehe, ja, det heter selvfølgelig det :flau:. Vet da pokker hvorfor jeg skrev Coral. Jaja, får vel bare skylde på at jeg var trøtt.

EDIT3: Nei, det er nok dessverre feil, Soppe.

hahaha. Jeg vet det!!!

Elanor. Naboen spiller spillet nå og var i Cosmo Canyon så han husket hva hun het

Spørsmål 6.

Hva gjorde at Vincent valgte å legge seg i kisten?

Svaret på denne er litt lang.

Da Vincent jobbet i Turk var han ble han sent ned til Nibelheim for å se etter noen forskere, da forelsket han seg i en av dem, hun het Lucresia. Hun avviste Vincent å giftet seg med vitenskapsmannen Hojo i stede. Hojo ville bruke det ufødte barnet til Lucresia i et prosjekt. Lucresia nektet å da Vincent prøvdte å snakke Hojo til fornuft skøt Hojo Vincent å brukte han i et ekspriment. Han skar armen av Vincent å festet på en metall arm i stede, og han gjorde sånn at kroppen hans ikke ble eldre, og evnen til å bli et monster. Vincent ga skylden på seg selv at han ikke klarte å beskytte Lucresia, å derfor la han seg i en kiste å sov i 30 år.'

Hehe, jeg hadde skreve dette på internett sida mi for en stund siden så jeg hadde det på en måte fra før, hihi! flax!

Det er jo seff riktig :D Takk til soppe for en slik fin fremlegging.

Edit : Bare glem det jeg skrev her

Soppe stiller neste spørsmål.