FF-trivia

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Høres greit ut det, men en egen trivia til Mystic Quest er kanskje litt drøyt.
 
Aah, nei. Jeg mente én trivia som involverer FFTA, Tactics, FFCC og kanskje Mystic Quest og/eller Adventure. Etter alt dette (tar vel en stund), kan vi diskutere hva vi gjør videre.

Redigert: Det er ganske sannsynli at vi vil holde en trivia om Kingdom Hearts etter dette igjen. Kanskje SaGa-serien, Bahamut Lagoon, Dragon Quest-serien eller liknende kan brukes også.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Akkurat. Da ble det fort bedre. Jeg er visst trøtt.
 
Opprinnelig skrevet av Rube@06.09.2004, 19.10
Aah, nei. Jeg mente én trivia som involverer FFTA, Tactics, FFCC og kanskje Mystic Quest og/eller Adventure. Etter alt dette (tar vel en stund), kan vi diskutere hva vi gjør videre.

Redigert: Det er ganske sannsynli at vi vil holde en trivia om Kingdom Hearts etter dette igjen. Kanskje SaGa-serien, Bahamut Lagoon, Dragon Quest-serien eller liknende kan brukes også.
99075​
Når du først er inne på Square-spill utenom serien, Ruben, ser jeg det riktig å ta med Chrono-spillene. Jeg har ikke spilt dem, men slik jeg ser det blir det en vitalitet å ta med dem. Jeg skal forsøke og holde meg litt mer på msn om dere ønsker å inkludere meg i samtalene (dog virker dere som knoll og tott for tiden, så jeg er kanskje uaktuell).

Og én ting til... Hvorfor i helvete må man ha trivia om X-2? Det er ikke verdig en slik ære. Spesielt med tanke på at det sikkert bare er Arild som svarer på alt uansett.

*Paying two cents*
 
*Receives two cents*

Hva er så galt med at bare jeg svarer, 'a? :flau:

@Sisamez: Uansett; vi skulle gjerne likt å se deg komme oftere på MSN, så fremt du deltar aktivt i diskusjoner og avgjørelser. Vi er kanskje Knoll og Tott, men det har sine grunner - og nei, de er ikke bare seksuelle. Jeg vil heller påstå at Tibia er en av de grunnleggende faktorene, om ikke den eneste og absolutte. Derav regner jeg med at mitt påfølgende spørsmål er temmelig underforstått.

Angående senere triviaer: Jeg er enig med Sisamez på dette punktet. Fordi spill som Kingdom Hearts og Final Fantasy Tactics (Advance) er nedskrevet på listen vår, mener jeg det er rett og rimelig at også Chrono-serien får sin inntreden. Det er tross alt noen som mener at serien overgår Final Fantasy VII.

Til folket: Vi skal få klargjort resultatet av FFX-triviaen så raskt og som best vi kan.
 
Jeg visste at jeg glemte noe da jeg ramset opp alle de forskjellige spillene. Chrono skal selvølgelig tas med.

Det du sier om at FFX-2 ikke er "verdig en slik ære" er rett og slett latterlig. Gidder ikke kommentere det ytterligere.

Og igjen: Sorry angående Chrono, det var bare en glipp.