FF-trivia

Jau, men det var i bunn og grunn han som hadde rett, da. Det må du være enig i! :p Mulig at jeg er pirken, men. :confused:

Hva syns dere andre?

(Cloud Fans spørsmål er nr. 18)

Squall Leonhart er hovedpersonen, sammen med følgesvennene hans. Nevneverdig av dem er kanskje Rinoa Heartilly som også er en av de viktigste karakterene i spillet.

Jeg er 1000% grisesikker på at dette svaret er riktig og stiller derfor et nytt et uten bekreftelse:

Fullfør navn på sted: "Tea..

(Kanskje litt vanskelig? Eller?)

En Remedy+ er et item som kurer all "abnormal status og magiske effekter" (magic effects).

Man får tak i Remedy+ ved å bruke Med LVL Up på 10 Remedy. Med LVL Up lærer en av Alexander.

Tror all informasjon skal være riktig her.. :confused:

Du glemte én ting. Du vil sikkert se det med en gang, så jeg får avsløre det selv: Både en Remedy og en Remedy+ gjør det du skrev. Forskjellen er at remedy+ virker på alle.

Redigert: Det er selvfølgelig godkjent.

Adamantine: 1
Star Fragment: 3
Curse Spike: 2

Spørsmål #22

Hvor får man tak i Siren card?

Man får det av en fyr i Dollet. Man finner han i andre etasjen av pubben der, og jeg mener å huske at han er eieren av pubben. (Litt usikker på denne)

Først må man spille mot han en gang og vinne. Da får man adgang til stedet hvor han har kontor eller noe. Der har man muligheten for å vinne Siren card av ham, bare man prøver et par ganger.