FF-trivia

C

Crizpy

Gjest
Så er det du, da -den eneste som utelukkende kan ta mine harmløse utsagn ytterst seriøst :)

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ja, det er selvfølgelig Ark. Go on!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Valia Tula eller noe sånt.

Ja. Det er obelisk-saken, Fenrir. GarlandG har nesten rett, men siden han var slem og kom før meg isted gir jeg ham ikke rett. Kan legge ut et lite hint. Hvis flere svarer på samme minutt, deriblant GG, sier jeg at han får poenget selv om han ikke svarer først. Dum regel, ja, men han var jo så nære.

Valia P...

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Valia Pila

Det må være rett.

Jeg føler meg faktisk som en dritt når jeg må gi poenget til Fenrir. Nesten igjen, GG. Valia Pira het den. :p

Faen, jeg er god.

#4 - Hva gjør Soft, og hvem bruker dette ordet i adjektivisk forstand som beskrivelse av en viss rumpe?

Soft hjelper mot statusen "Petrify", og Zidane beskriver Garnets bakende med dette ordet.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Rube@01.08.2004, 23.17
Jeg føler meg faktisk som en dritt når jeg må gi poenget til Fenrir. Nesten igjen, GG. Valia Pira het den.  :p
81822​
Bleh... men jeg leste en FAQ der det sto Pila, etter at jeg hadde postet (selvfølgelig). Er vel bare skrivefeil det da.

Du er meg en søt en.

#5 — Nettopp Soft har i FFIX den samme egenskapen som gjenstanden hadde i Final Fantasy V. Jeg snakker ikke om at den hjelper mot forstening av dine medlemmer, men om en mer offensiv egenskap. Hva?

Usj. Jeg trodde at denne var vanskeligere. Burde ha droppet det med «offensiv effekt». Jaja, din tur.

Zorn og Thorn smelter seg sammen til Meltigemini. Tror det var det riktige navnet.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Zorn og Thorn, til Meltigemini

Edit: Kjempeblæh! Jeg sender hunder min på deg, Rube!

Det er så korrekt som du kan få det.

Redigert: Siden Rube har tatt en midlertidig pause fra triviaen, kan GarlandG få stille et nytt spørsmål. :)