FF-trivia

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ghost, Garuda.. bleh, kommer ikke på fler

Edit: Jeg vet det er 9 tilsammen, foruten Ragtime Mouse.

Ah! Ladybug i skogen ved Conde Petie og Black Mage Village! Vi mangler én, dere!

Og den niende og siste kom jeg på heilt sjæl nå: Jabberwock!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Amdusias og Behemoth, husker ikke de to første. Den første bruker Aero og Aera. Det vet jeg.

Edit: Fanden. 666 evil!

Tihi, GG hadde ikke alle engang. :bæ:

#14 - Hva heter melodien som spilles i Dali?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
OK, what's with t3h avatars? Begynner å bli forstyrrend nå.

Mener den heter noe sånt som "Frontier Village Dali".

Jepp, enkelt og greit. Frontier Village Dali.

Avatarene våre er søte! Shadar er søt. Mn jeg må ærlig talt si at jeg blir ganske forstyrret av dem selv.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Så en av dem er Shadar? Joda, søt nok.

OK, boy got t3h skillz0rZ, så da er det bare for meg å fyre løs et nytt kvestjion.

#15 - Navngi alle Seiken angrepene til Beatrix

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Der har dere alle.

Da foreslår jeg at - grunnet mitt kommende fravær fra forumet i hele den neste uken - Valan tar det neste spørsmålet. Med andre ord: Jeg drar på ferie i natt og kan ikke besøke Spillegal på en uke.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Zidane: Nuff said
Vivi: Alexandria i begynnelsen av spillet
Steiner: Når du leter etter Garnet i Alexandria Castle
Garnet: Fra South Gate til Treno. Edit: bedre eksempel.
Quina: Når du fanger frosker
Eiko: i Desert Palace
Regent Cid: også i Desert Palace

OK, Amarant kan man ikke styre, men jeg mener bestemt å huske at man kan styre Freya en plass. Mulig det er i disc 2, etter å ha slåss mot Beatrix for tredje gang.

Mener du å styre som i rundt på kartet eller kampene? Hvis "kampene": Du mangler Beatrix, GarlandG. Du har muligheten til å styre henne under angrepet på Alexandria. Og Cinna, Marcus og Blank. Du kan styre alle under teaterstykket "I want to be your Canary" - eller "I wanna be your Crow", som det stod på billetten til Vivi.

Freya kan du styre i Cleyra, for øvrig.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg regnet med at han mente å styre, for ellers hadde jeg tatt med Beatrix, Cinna, Marcus og Blank.