FF-triviaen.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ark. Du slåss mot han nederst i Oeilvert.

Angående Eidolons man møter i spillet så er det Ramuh, Atomos, Bahamut, Alexander, Madeen og Ark.

Hvor kan du slåss mot monsteret Amdusias? (fremdeles FFIX)
 
Jeg tror faktisk det er et lurespørsmål, for så vidt jeg husker så kan du ikke spille med Quina der!


Er det ikke der Zidane går alene å så kommer Freya og Amrant når du skal ta Amdusias...?
 
Nå var jo spørsmålet hva Quina kunne lære av han, og Quina er jo ikke med i den kampen....så vet ikke helt om Triel tenkte på noe annet? :blunk:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Du kan spille med Quina mot Amdusias, men jeg vet ikke om man kan lære noe. Triel besvarte nemlig ikke spørsmålet mitt komplett, for det er sted til hvor man kan slåss mot dette monsteret. Derfor står dette spørsmålet fremdeles åpent.

Hvor kan man slåss mot Amdusias utenom Pandemonium?
 
Ja, det var et lurespørsmål. Jeg glemte å nevne at Amdusias er i Trenos våpenbutikk på disc 3.

Hvis dette er riktig, kan noen andre ta spørsmålet.
 
C

Crizpy

Gjest
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|_open" style="display:none;">Det er en teori på at det er han som sitter i midgar i slummen i det røret og har vondt i magen.
Det kommer sikkert av de skudda han fikk som du ser i et filmklipp hvis du går ned i shinra mansion på cd 3 eller noe.

Edit: jeg trudde du mente hvor du møter han!


[spoiler|_open','

Edit: jeg trudde du mente hvor du møter han!


[spoiler|_closed');">Trykk for spoiler.
<div id="

Edit: jeg trudde du mente hvor du møter han!


[spoiler|_open" style="display:none;">Det er han som Cloud tok personligheten til
han var i first class solider, noe cloud aldri klarte
 
Den teorien hadde jeg aldri hørt om men uansett så var det nederste svaret helt rett! Og forresten så er jo den teorien bittelitte grann troverdi......Hmmm...
 
Da må må du kjempe mot bahamut. Hvis du vinner kampen, blir han din.

Hvilken melodi er det meningen at man skal spille på pianoet i Nibelheim? Dette gjelder selvfølgelig FFVII.
 
<table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id='QUOTE'>Da må må du kjempe mot bahamut. Hvis du vinner kampen, blir han din.[/quote]

Det er ikke bahamut, men Diablo.

[spoiler|_open','
Da må må du kjempe mot bahamut. Hvis du vinner kampen, blir han din.
Det er ikke bahamut, men Diablo.

[spoiler|_closed');">Trykk for spoiler.
<div id="
Da må må du kjempe mot bahamut. Hvis du vinner kampen, blir han din.
Det er ikke bahamut, men Diablo.

[spoiler|_open" style="display:none;">Bahamut kan man sloss mot og få på en øy helt i hjørnet av verdenskartet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.