FF-triviaen.

Status
Stengt for ytterligere svar.
C

Crizpy

Gjest
Jepp. sant!

hmm * tenke*

FFVII Hva heter sverdet Sephiroth bruker?

Lenge leve redigering
 
Sverdet heter Masamune. Om jeg ikke husker feil var det også et sverd som skal ha blitt laget av en legendarisk japansk smed med det samme navnet.

Hva får du om du dreper Ultimate Weapon? (FF VII)
 
C

Crizpy

Gjest
Rike hadde rett.. Hva dere gjør med spørsmål, vet jeg ikke

Men svaret er Ultima weapon..sverd til Cloud.

Hvis det er Ok, kan noen andre stille spørsmål.. Da foreslår jeg Riku :tommelopp:
 
Jeg svarer heller på Reapers spørsmål jeg:

Man kan få Dark Flare, om man har på Enemy Materia ting. Man får også Ultima Weapon, Clouds beste sverd, og en god del EXP og AP.

Hvor mange spillbare karakterer er det i Final Fantasy VIII, og hva heter de?
 
Opprinnelig skrevet av Riku@06.06.2004, 16.40
Jeg svarer heller på Reavers spørsmål jeg:

Man kan få Dark Flare, om man har på Enemy Materia ting. Man får også Ultima Weapon, Clouds beste sverd, og en god del EXP og AP.
Helt riktig! Jada! Jeg var egentlig bare ute etter Ultima Weapon, men man får jo faktisk alt det andre også.
 
Nå blir det så mye rot her at jeg tror jeg trekker meg tilbake. Nytt spørsmål står i min forrige post.
 
Opprinnelig skrevet av Riku@06.06.2004, 16.40
Jeg svarer heller på Reavers spørsmål jeg:

Man kan få Dark Flare, om man har på Enemy Materia ting. Man får også Ultima Weapon, Clouds beste sverd, og en god del EXP og AP.

Hvor mange spillbare karakterer er det i Final Fantasy VIII, og hva heter de?
10: Cloud, Barret, Tifa, Aerith, Nanaki ( Red ettellerannet), Sephiroth, Cid, Vincent, Yuffie og Cait Sith.

Hva slags forhold har Hojo til Sephy?

(FF VII, om det faktisk finnes noen som ikke vet det)
 
Opprinnelig skrevet av Reaper@06.06.2004, 16.46
10: Cloud, Barret, Tifa, Aerith, Nanaki ( Red ettellerannet), Sephiroth, Cid, Vincent, Yuffie og Cait Sith.
Jeg spurte om Final Fantasy 8! (VIII)
 
C

Crizpy

Gjest
Squall, Zell, Irvine, Selphie, Riona, Quistis, Edea, Laguna, Ward, Kiros og Seifer.

Edit: Vi tar dete: Hva slags forhold har Hojo til Sephy?.
 
Faren er det ikke?
 
Tar en lett en siden det er så sent.

Hva må man gjøre får å få Clouds siste limitbreak i ffVII?
 
C

Crizpy

Gjest
omnislash

Hva heter materiaen du får ved å gi en høne en spessiel "greens" og klø den bak øret?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Crizpy@06.06.2004, 23.28
omnislash

Hva heter materiaen du får ved å gi en høne en spessiel "greens" og klø den bak øret?
Det der va jo ikke riktig svar da... Han spurte hvordan du får den, ikke hva den heter.
 
omnislash får man på gold soucer, i battlearenaen ved å få 32.000 poeng og veksle dette inn mot omnislash.

materian man får av den lille chocoboen i mideel når du klør han bak øret er "contain", tror jeg?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.