FF-triviaen.

Status
Stengt for ytterligere svar.
For de som bryr seg, det er mulig å knerte Emerald Weapon på 78 sekunder... Det er rimelig fort. Og så vidt jeg skjønte av filmen, var det ingen glitch involvert engang
 
hvis noen kans lenge den opp hadde det vært flotters! Har begrenset med plass på min home.no konto. er det 5 mb det er?
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@15.04.2004, 22.22
Jenova krasja der, og skada planeten såpass at det ble et stort krater
Vel... jeg tror det er feil. se her.

Jenova is an alien from outer space, who wants to take over the FF7 Planet and drain it's energy. Jenova summons Meteor before she falls to the Planet, and it's the impact of Meteor (rather than Jenova falling) that causes the Crater to be formed. Once Meteor has been fully cast, Jenova falls to the Planet and befriends the Cetra, who are too busy cleaning up the mess to notice that Jenova is actually evil. She then spreads the virus which turns them all into monsters, although a few escape and manage to seal her away within the Planet. The Planet feels that Jenova is evil, and creates the WEAPONs to protect itself in case she escapes.

see?

Og siden forrige person ikke gav nytt spørsmål tar jeg meg friheten til å produsere et..

Q: Hvor mange templer er det i FFX?
 
«Jenova, a malevolent creature, crash-lands on the planet and causes a huge rift, the Northern Crater. Jenova infects the Cetra with a virus, turning them into monsters. Most of the remaining Cetra are slaughtered as the humans hide out in their new settlements, avoiding the terror. The Planet creates five Weapons to battle Jenova, but they are never used. A small number of surviving Cetra succeed in containing her in the Northern Crater. The Planet begins to heal itself using its life energy (although it never fully recovers).»

- Final Fantasy Compendium

Hvor fikk du kilden din fra, Kamui?

Svaret du er ute etter er for øvrig:

Besaid Temple
Kilika Temple
Djose Temple
Macalania Temple
Bevelle Temple
Baaj Temple
Remiem Temple

Syv templer, altså -- åtte hvis du i tillegg tenker på Sunken Cave/Cavern of the Stolen Fayth/Gorge (det er dog ikke et tempel).
 
nytt spørsmål også fenrir? B)
 
Det er feil Fenrir......

Her er alle templene i FFX.......

Besaid Temple
Kilika Temple
Djose Temple
Macalania Temple
Bevelle Temple
Baaj Temple
Remiem Temple
Zanarkand Temple

Da stille jg ett nytt Spm.......

Q : Hvilken boss i FFX Får man 100.000 ap av å slå....
 
Status
Stengt for ytterligere svar.