Da har jeg spilt et stykke videre. Har ikke hatt noen særlige problemer enda. Tok Zorn & Thorn på første med å bare angripe den som ble "charget" slik at de ikke kunne angripe. Klarte også alle Bendersnatch-ene på andre forsøk. Coral ring og reflect ring er nøkkelen til å klare disse kampene. I tillegg er det lurt å ha en del tents, så du kan kaste blind/silence/poison på motstanderene. Etter det bar det løs mot Ralvulmago. Det var også en ganske enkel kamp fordi den blir kompakt når du angriper den fysisk, så da angriper ikke den deg. Dermed var det bare å angripe, stjele/vente, angripe osv.
Da jeg omsider kom ut på verdenskartet igjen, bestemte jeg meg for å spille litt CH&C, slik at jeg fikk litt mer penger. Spilte vel i en time og skaffet meg en god del items som jeg solgte. Fikk vel da rundt 15 000 gil. Nå er min choco også på level 21. Og jeg har vel litt over 900 poeng.
Etter dette var neste boss, Lani. Hun var litt verre, men i og med at jeg hadde auto-reflect på Quina, var hun/han tilnærmet udødelig, så etter jeg hadde stjelt litt brukte jeg bare Limit Glove. I Fossil Roo var jeg litt heldig, for etter fem minutter med "treasure hunting" fikk jeg Madain's ring - en ring som absorberer is.
Nå er jeg altså på Outer Continent, hvor jeg har plukket opp en ny Chocobo treasure og holder nå på å fange litt frosker for å få litt bedre equipment. Skal også se om jeg klarer å møte noen vennlige fiender, slik at jeg får litt ekstra AP. Etter dette skal jeg inn i Black Mage Village.