Fighting vids

EagleJin

Bear Necessity
Hehe... Takker for tilbakemelding! Må vel svare på det også da :p

hvilken med Wang mener du ikke er garantert? Den som ender med fc d/f+4,3 (eller noe slikt...)?

Og ja, du har rett.. Steve = w! flk 1,1,1,2, og akkurat derfor unlot vi noe slikt. Er ikke all verdens kunst å få den inn etter de vi tok med heller..

Først må jeg si: Ikke se for mye på de Lei-jugglene... De stinker og er så godt som ubrukelige i T5. han er god for så sykt mye mer at det nesten er en skam at vi i det hele tatt tok med akkurat de tre, når den siste ikke en gang er garantert :p. Skitt au. Livet går videre XD

Det er en grunn til at jeg kalte den "basic juggle ideas" og ikke "basic juggles". Her er ordet "IDEA" viktig! Vi prøvde å få fram noe variert/effektivt/stilfult stoff av hva hver enkelt karakter kan/bør satse på for å få variasjon og litt spenning inn i et juggle-game. "Basic juggle ideas" er hva dere ser. Kaz ewgf, wgf_ewgf er såpass basic etter 10 år med Tekken at det går finfint som en "basic juggle idea". Det er jo ikke akkurat slik at vi tok med 5xewgf eller ch d/f+2, ssl, ewgf, ewgf, dewgf :p

Jeg vet at med ling kan man gjøre ff+2, ff+2, ff+2,1 som juggleender i den vi gjorde i viden. Men vi prøvde å gi rom for kreativitet hos andre. Jeg ser så alt for ofte at folk bruker juggles som er direkte kopi av vids, noe som etter hvert blir mer eller mindre kjipt... Vi har med noen kopi-juggles i viden, men de er få. Stort sett har vi plundret med dem selv.

Btw, NukleuZ: Du la kanskje merke til Red Hawks King juggles. Buffringen av f,hcf+ettellerannet er en veldig interessant avslutning, som jeg veldig gjerne ser en utvikling av. Om du og resten av TL er interesserte kan vi kanskje få satt i gang hyper-viden vår. (Er det interessant etter å ha sett TO av mashter & Boskons vids ("Sons of Skill" og "it's something about impossibility") ? Jeg har veldig lyst og er i slaget for tiden for å grave litt i T5-systemet :D

Jobber også med "Kuma - the 3 b's (Big, Bad Bear)". Er omtrent halvferdig med idèer til combos... Jeg er faktisk glad for at så få spiller Kuma! Kan jeg ha de fleste idèene for meg selv, hehe.
 
Jeg var egentlig ganske tom for ord når det gjelder Hawk's King del, selv om det var fint og se abusen min av u/f+4, f+2,2 d+1+3, 1+2,1+2 bli satt i bruk... Selv om jeg avslutter litt oftere med 2,1,3,4 :p

Jeg tror jeg må sette med ned med Hawk og ta litt terapi eller hvordan det skrives angående King, siden det er så og si bare vi to, etter Wallace som bruker han...
Jeg falt pladask når det gjelder den siste jugglen til King der, hvordan dere fant ut den... Tør jeg virkelig ikke spørre om engang...

Roger Jr. var virkelig flott å se på, har ikke noe å legge til bortsett fra at det var sjokkerende hehe..


4 hit'en til marduck, uten kast that is, fascinerende egentlig, hadde tenkt på det men tenkte meg aldri i verden det ville funke!




Når det gjelder TL+KoIB sin vid, så kan jeg gjerne sende vid'ene til meg og André, jeg tar ikke sjangsen til å kjøre André til dere fullt enda, men når han kommer hjem så kan vi ta opp hjemme hos "oss", sier oss siden vi praktisk talt bor sammen etter han kommer hjem fra sykehuset og jeg må "stelle" han..
Han har kjøpt seg ny PC, og den gir oss muligheten til å ta opp..

Hvis du eller Hawk gir meg specs. så kan det nok gå temmelig fort, si meg om jeg skal gjøre om på noen bilder i PS også ;)


EDIT:
Det ser som oftest ut til at King er en genial spiller til å utnytte spillet, og hvor karakteren er, med tanke på hans d+1+3 ser ut til å funke når det minst forventes... OG jeg SLITER forresten med buffring når det gjelder f,f,F+2+4
 
NukleuZ: Den siste King juggle'n der var en ganske så fin kopi fra mashter og boskons vid.
King abuse saken med giant swing som ender er ikke like kul enda synes jeg. Giant swing har blitt brukt til for mye opp igjennom spillene. Men den er tøff den og.
En combo med King som muligens kan fungere (virker sannsynlig i mitt hode): f,d,df+1+2, UF+4, så enten 1,f+2,2, fhcf+1, eller om det ikke går d+1+3_2+4 + oppfølger. Må teste ut i morgen..
 

oma

Village Drunk
1,1,1,2 inntil vegg er da bare gøy det :p måkke rakke ned på det... hehe

fete greier *thumbs upp again*

men noe annet, viss jeg syns steve comboene ser greie ut å greie, hvor god er jeg da? (sånn ca..)
 

EagleJin

Bear Necessity
Takk for det, SilentBob og oma :)

Hvis du ikke får inn de comboene med Steve bør du vurdere å legge deg i hardtrening.. For å si det slik... De er noe av det letteste jeg klarte med Steve, og burde ikke være vanskelig å få inn for noen som har litt peil på hvor knappene sitter på en pad/sticke. Eneste som kan være vrien er ch b+1, D+2,1,2, d/f+1+2. Ikke fordi teknikke er vanskelige, men det trengs en liten dash inn før D+2,1,2. Den dashen er avgjørende for om d/f+1+2 treffer eller ikke.

(SilentBob: Bruk caps lock ;))
 

oma

Village Drunk
hva mener du med ch? på vidsen din her så greier jeg ikke å se at det er conter hit på denne comboen ch b+1, D+2,1,2, d/f+1+2. og det er jo heller ikke crouch det menes med ch så hva betyr det?
 

EagleJin

Bear Necessity
Gadd rett og slett ikke å sette på counter når ingen styrte motstanderen :svette:
Altså ren latskap. Tror faktisk ikke at ch 1,2,1,2 er garantert en gang :p. Virker ikke slik.
 

oma

Village Drunk
nei 1,2,1,2 funker svært skjeldent at alle går inn så DEN er jeg LITT skuffet over men kul forde! men b+1, er den JG uansett?
 

EagleJin

Bear Necessity
b+1 er ikke noe tess uten ch nei.. men så kan du gjøre runden til et helvete etter et godt treff også :D. bare håp på en vegg og 1,2,1,2 er så godt som sikret inn i veggen. ca 40-50 (husker ikke i farta) ekstra skade.

Har planer om å gjøre en Steve vid senere når jeg har fått forsket mer på hans utrolig skadelige spill... flk 1,1,1,2 blir nok sentral der, ja :p
 

oma

Village Drunk
hohohohoh dette kan ikke bli noe annet en bra :sikle: gleder meg allerede
 
ÅÅ, skal du mekke steve vid? Da må du ha med den ene jeg kan :p Bare synes den er festlig! Forteller den til deg senere en eller annen gang :p Må dusje
 
Altså de Steve comboene der var de absolutt simpleste comboene i hele Tekken.
Så hvis du ikke klarer de 1 milliard ganger på rad så kan du like gjerne legge Steve på hylla.
 
De som var meningen da... Tror jeg :p

Eagle nm angånde den ene jugglen :p Ser du har den skrevet div. steder
 

EagleJin

Bear Necessity
Koreanske Isu Tournament? Om du logger deg inn på ftp'en kan du laste ned mange fler.
 

oma

Village Drunk
er medlem, med gidder ikke å betale for de andre kampene, selv om det er fristende...:sikle:
 

EagleJin

Bear Necessity
Betale? Er ingenting å betale for å logge seg på ftp-serveren. Den holdes av en svenske som er dele-villig ;)

url: ftp.maxmim.mine.nu
username: tekken
pass: gaylord
 

EagleJin

Bear Necessity
Selv om mange vil si seg enige i at T4 var og er et ødelagt spill kan vi med trygghet si at noe godt kom ut av det. En av de tingene er Demon Darkness Tribute fra tekkenzaibatsu. TZ har gjort det igjen.

Demon Darkness 2

http://www.tekkenzaibatsu.com

står link på første siden i "nytt"-spalten til høyre.