Fighting vids

Great vid! Planer om å mekke vol 2 snart?
Gleder meg allerede, så få opp farta ;)

MadCow

Lokal moderator
Mye bra videoer her, både den fra JINsama og juggle-ene til EagleJin/Red Hawk.
Lurte på om dere vet om det finnes noen videoer fra NM og EM i Tekken 4?

EagleJin

Bear Necessity
Så cidt jeg vet ble ikke lagret noen fra NM, ikke EM heller. Men det skulle vært interessant å se :)

MadCow

Lokal moderator
Jeg så det var noen som filmet sluttspillskampene i NM, men de har vel kanskje ikke gjort dem så veldig tilgjengelige :(

oma

Village Drunk
Opprinnelig skrevet av SilentBob@22.04.2005, 08.17
Jeg bare lurer, hva bruker dere for å lage vids?
Har et spill her jeg vil lage en liten video i (smash bros.)
Har digitalt kamera, men å filme tv-skjermen er vell litt tamt?
209804​
det er da like greit å bruke kamera? alle tekken.net filmene jeg har sett (utenom comboexebitions) er med håndholdt kamera...

EagleJin

Bear Necessity
Noe av det mest irriterende med fightingvids er at flere combovids er filmet med kamera. Det ødelegger helhetsinntrykket, sløver detaljer i combos og er generelt sett rett og slett grusomt å se på når skjermen som ble filmet blinker i tillegg til den vanlige blinkingen når bildet bytter etter en combo.

Kamper kan godt filmes. Som regel er det ikke så mye bildeskifte som i combovids og irritasjonsfaktoren er MYE lavere. Keg har ingenting i mot tv-kort her heller :p

Håper å se noen kamper fra i går kveld ;)

MadCow

Lokal moderator

EagleJin

Bear Necessity
More, I say more!!
Ikke så mye nytt, men nyttige juggles :tommelopp:

Juggles gir ikke så stort inntrykk av skill-nivå, men stort sett foretrekker jeg combovids fremfor kamper.

MadCow

Lokal moderator
Ok, bra dere likte den. Kanskje jeg skal lage noe mer etterhvert, da.
Har endret litt på musikken.

Innså at jeg ikke hadde noe særlig med musikk jeg kunne bruke til slike videoer.
Hvor finner man sånt? Hvor fant du f.eks. den fantastiske sangen til T5-KoIB-whatyoumayneedtoknow_K-Y-big, EagleJin?

oma

Village Drunk
jeg på andre siden liker bedre macher istedenfor combovideoer men combovideoer er og veldig bra mottat :tommelopp:

angående filmen... fett, bring more on..

EDIT: noen som vet hvor det er store mengder med TEKKEN filmer? helst matcher men combovids går og greit... steder der man ikke må betale er og ett kriterie for hva jeg er ute etter...

Eagle, jeg synes litt av skillen kommer fram hos enkelte karakterer gjennom combovids..

EagleJin

Bear Necessity
Jo da, juggle-vids viser mye av skills. Alt går på sticke/pad-teknikk, og skjuler evnen til å håndtere situasjoner i kamp (som er en av grunnene til at jeg holder meg til juggles :svette: )

oma: ftp-en ;)

okey, gutter og jenter. Da er jeg ferdig med min lille combo vid. Denne har jeg laget idag, har ikke hatt så mye tid på meg, så den har blitt helt grei. Lover, etter jeg er ferdig med førstegangstjenesten så skal jeg lage en "hardcore vid med law", men enjoy denne så lenge.....

Gå inn på

ftp.maximi.mine.nu/

Upload

Norways Law aka Nilo

EagleJin

Bear Necessity
Nilo: La meg si det slik.. Nyyydelig!

Var en del som gikk igjen men med bytte av smådetaljer. Litt lang tid mellom noen ac comboene, men absolutt kuli redigering :D
Likte spesielt starten da du viser Laws ending (ws+2) og så bytter til in-game ws+2. Genialt!!

Digg musikk også! Hva heter låta? Kan du laste den opp? :D

Opprinnelig skrevet av EagleJin@15.05.2005, 10.32
Nilo: La meg si det slik.. Nyyydelig!

Var en del som gikk igjen men med bytte av smådetaljer. Litt lang tid mellom noen ac comboene, men absolutt kuli redigering :D
Likte spesielt starten da du viser Laws ending (ws+2) og så bytter til in-game ws+2. Genialt!!

Digg musikk også! Hva heter låta? Kan du laste den opp? :D
220342​

Takk takk, skal seriøst lage en mye bedre vid med alle detaljene på plass, men jo soundtrack, faen jeg glemmer alltid å skrive det på slutten :svette:

Soundtrack: CD1 - 07 - Toshiro Masuda - The Raising Fighting Spirit (Naruto)

Nilo: Ekselent! Tøff redigering også! Håper du kommer med neste om ikke så altfor lenge.. :)

oma

Village Drunk
brukernavn: tekken
passord: gaylord
??? hvorfor kommer jeg meg ikke innpå da?

Går du skriver du inn "/upload"? For meg funker det ikke uten den i hvert fall..

EagleJin

Bear Necessity