Nilo: Kul vid, men et råd hvis du skal mekke Baek combo video. Ikke ta med de 2 du viste på slutten, fordi det er ikke combos... ihvertfall ikke guaranteed.
Btw, tror jeg så deg på TV2 for en god stund tilbake.. satt ikke du i den bussen der "Harald gjør ting han ikke kan"? Han karen fra Senkveld er det ikke?
Anyways, litt avsporing her..
Veggen: Er det SSBM vid's du har lagt ut? Greit å vite før man dl'er noe liksom.
Faen ta alle dissa King vids'a de gjør så jeg mister hele lysten til å bruke han f, f, N, 1 er faen meg vanskelig... Og atpåtil, f, f, f+2+4 er klin umulig...
Hehe..de er fine de da. Jeg går nesten i spinn bare av å se f.eks. CH f,n,d,df+1+2, f+2,2, 1, f,f,f+2+4. Ser greit nok ut, men den endingen (f,f,f..) tar livet av meg..
NukleuZ: Keep up, vi får det til en eller annen gang...
syns den var morsom, lurte på om jeg skulle poste den i shizzle emnet men jeg regnet ikke at de tok humoren i det... jeg satt da hvertfall og lo en del når jeg så den..
Takk takk!
Er alltid kult å få så positiv tilbakemelding
NukleuZ: Jau, vi bare la til b+3,1,4,1.. Ikke garantert, men fasan så bra med skade den gjør!!
Var litt stress med å få den ferdig, siden vi startet i går, og Hawk måtte ha den ferdig til i dag tidlig for skolearbeid... heh.. Ble da brukbart resultat for det
MadCow: Kan sikkert prøve å finne på noe for en av vidsa dine. Bare kult det!
Sånn, da var videoen ferdig.
La merke til at pc-en kutter opptaket litt før jeg trykker på stopp, så det er to komboer som mangler slutten. Dere får bare stole på meg at blaze stinger går inn (u/f+1), og gjør 10 ekstra dmg points.
Ellers er de tre siste comboene ment som en liten "beskjed" til de som måtte stille med Baek imorgen
I den siste comboen gjør jeg så mye skade med Nina som jeg tror er mulig. Hadde vært kult å sett hva dere fikk til med andre characters, evt om dere kan slå denne til Nina.
Tror ikke MadCow får noe trøbbel med juggles i turneringen etter hva han gjorde da han spilte hos Hawk og meg
Alltid kult med litt freshe juggles i kamp :totomleropp: