Fighting vids

Nilo: Kul vid, men et råd hvis du skal mekke Baek combo video. Ikke ta med de 2 du viste på slutten, fordi det er ikke combos... ihvertfall ikke guaranteed.
Btw, tror jeg så deg på TV2 for en god stund tilbake.. satt ikke du i den bussen der "Harald gjør ting han ikke kan"? Han karen fra Senkveld er det ikke?
Anyways, litt avsporing her.. :D

Veggen: Er det SSBM vid's du har lagt ut? Greit å vite før man dl'er noe liksom. :)

MadCow: Alright Nina vid!

Er nok SSBM vids ja..:p

Okey, endlig på perm igjen, TAKK til alle som har sett Law vidden..

Jinsama, jo det var meg det:) Drilltropp 2005, jeg er den eneste mørke i troppen, u cant miss me:)

Faen ta alle dissa King vids'a de gjør så jeg mister hele lysten til å bruke han f, f, N, 1 er faen meg vanskelig... Og atpåtil, f, f, f+2+4 er klin umulig... :p

Hehe..de er fine de da. Jeg går nesten i spinn bare av å se f.eks. CH f,n,d,df+1+2, f+2,2, 1, f,f,f+2+4. Ser greit nok ut, men den endingen (f,f,f..) tar livet av meg..

NukleuZ: Keep up, vi får det til en eller annen gang...

oma

Village Drunk
syns den var morsom, lurte på om jeg skulle poste den i shizzle emnet men jeg regnet ikke at de tok humoren i det... jeg satt da hvertfall og lo en del når jeg så den..

Huff..er bare så indeed skuff det der. Sorry, men dette var nok ikke riktig emne for å poste slikt crap.

Oma: Sånn crap kan du holde for deg selv.. :p
Er akuratt sånn crap gaming som vises hvis du lar spillet stå å gå uten å trykke start. :ler:

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av JINsama@07.06.2005, 23.33
Oma: Sånn crap kan du holde for deg selv..  :p
231042​
Litt enig i dette ;) Var jo ikke så dårlig at det ble gøy, men men...

Har forresten tenkt å mekke en liten combovideo med Nina iløpet av uka.
Skal prøve å få inn noen skikkelig bra comboer denne gangen :)

EagleJin

Bear Necessity
MadCow: Ser fram til viden din! Den forige er tøff :D

Ta en tur innom http://www.torigumi.net > Tekken for vår siste vid :)

Husk å les meldingen som står over :p

MadCow

Lokal moderator
Bra video. Den er jo utrolig bra lagd :)
Kunne dere hat lyst til å editere en kombovideo for meg en gang?
Dere får det liksom til å se litt mer proft ut.

Skal prøve å få lagd den videoen min i dag en gang. Har alle de jugglesene jeg vil ha med. Det blir ikke så mange. Kvalitet framfor kvantitet ;)

haha artig å se omtrent det jeg bare mass abuset i 4'ern med Kaz :p

Uansett MOJJO:D

EagleJin

Bear Necessity
Takk takk!
Er alltid kult å få så positiv tilbakemelding :D

NukleuZ: Jau, vi bare la til b+3,1,4,1.. Ikke garantert, men fasan så bra med skade den gjør!!

Var litt stress med å få den ferdig, siden vi startet i går, og Hawk måtte ha den ferdig til i dag tidlig for skolearbeid... heh.. Ble da brukbart resultat for det :D

MadCow: Kan sikkert prøve å finne på noe for en av vidsa dine. Bare kult det! :)

MadCow

Lokal moderator
Sånn, da var videoen ferdig.
La merke til at pc-en kutter opptaket litt før jeg trykker på stopp, så det er to komboer som mangler slutten. Dere får bare stole på meg at blaze stinger går inn (u/f+1), og gjør 10 ekstra dmg points.

Ellers er de tre siste comboene ment som en liten "beskjed" til de som måtte stille med Baek imorgen ;)

I den siste comboen gjør jeg så mye skade med Nina som jeg tror er mulig. Hadde vært kult å sett hva dere fikk til med andre characters, evt om dere kan slå denne til Nina.

http://blindern.mine.nu/tekken/Nina_Combo2.mpg

Enjoy

EagleJin

Bear Necessity
Tøff vid!

Tror ikke MadCow får noe trøbbel med juggles i turneringen etter hva han gjorde da han spilte hos Hawk og meg ^^
Alltid kult med litt freshe juggles i kamp :totomleropp:

EagleJin

Bear Necessity