Fighting vids

EagleJin

Bear Necessity
#21
Goodie vid, Nilo, og flere av comboene var goodie også
Bra du fikk med noen av Parking Areas svake (sterke om du vil) sider også, med pillarjuggle (4,3, 4,3, 4,3, 4,3, 4,3......). Som sagt, flere fete juggles der. Likte Underground best :thumbsup: . De var stil.

Noe av det verste er at jeg har sett deg bruke slike juggles i kamp også.. Farlig :D
 
#22
Kan noen fortelle meg hvorfor ingen av disse filene fungerer hos meg? Zip-filen gjenkjennes ikke, uansett om jeg bruker WinRar eller Winzip...
 
#24
Fete juggles Nilo! Kjenner igjenet par av jugglesä dine fra kamper..hehe. Men så er det jp law å bruke Marshalls sterke side og :p
 
#25
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@25.04.2004, 22.16
Goodie vid, Nilo, og flere av comboene var goodie også
Bra du fikk med noen av Parking Areas svake (sterke om du vil) sider også, med pillarjuggle (4,3, 4,3, 4,3, 4,3, 4,3......). Som sagt, flere fete juggles der. Likte Underground best  :thumbsup: . De var stil.

Noe av det verste er at jeg har sett deg bruke slike juggles i kamp også.. Farlig :D

Fete juggles Nilo! Kjenner igjenet par av jugglesä dine fra kamper..hehe. Men så er det jp law å bruke Marshalls sterke side og 
Damn Nilo, den der var skikkelig rå! Kudos til deg! 

Det var jo fint å høre, konge at dere likte filmen :thumbsup:

Eaglejin og Red Hawk, seriøst, vi må ta en tekken kamp snart
 
#26
Der ja. Good stuff Nilo, kult å se noen fortsatt spiller Tekken 4, selv etter at det ble in a bashe det ved enhver anledning.

Mer kudos til deg
 
#27
Filmen til NiloPilo var utrolig stilig laget.
 

EagleJin

Bear Necessity
#28
kaz killer

Dette er et eksempel på Kazyuas overlegne slagkraft i combosetups. Den kan ganske enkelt kommes ut av ved å blokke midt inne i 4 hits comboen. Skal prøve å få til flere etterhvert.
 
#29
Ekstremt bra Eaglejin, nice vid :thumbsup:

bra at du har slutta med det VF4 crapp'e, bra avtar :shifty:
 

EagleJin

Bear Necessity
#30
#31
haha..har sett den, men husk alle sammen, mange av de bugsene er ikke lette å gjøre...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33

EagleJin

Bear Necessity
#34
Opprinnelig skrevet av Yetipants+28.04.2004, 19.10-->
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
Yikes. De gutta der må virkelig like å spille spill de synes suger.



Forøvrig hadde den videoen der den jævligste musikken jeg har vært borti på ganske lenge - noen som vet hva låta heter?
Definitivt den verste Stupid House-låta jeg har hørt. [/b]
Vel. Ohiotekken-gruppa er kjente for å ha skillz (ja, med z), og disse kara har virkelig skillz.

Jeg er enig med deg, Yeti, at musikken er vrak, men jeg synes den passer perfekt for anledningen ;)

Det er en del i denne viden som er vanskelig, ja. f.eks å få de hersens folka i underground ut "på matta". Min mening om T4 var ikke på topp før denne kom ut, og inntrykket ble ikke bedre etter å ha sett den.

Men, still.. Spillet har underholdningsverdi, hvis dere skjønner hva jeg mener ;)
 
#35
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@25.04.2004, 20.13
Min film er endlig ferdig...etter så lang tid:)

enjoy

www.freewebs.com/nilopilo

klikk på tekken, så finner dere den:)
Eeyyy Nilo, den linken virker ikke!! fiks den da!! Jeg vil oxo se!!! :blink:
 
#36
den funker den, du trykker først på den. Så går du inn på tekken, så tar du høyre klikk, så save target as eller lagre mål som
 
#37
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@29.04.2004, 16.52
den funker den, du trykker først på den. Så går du inn på tekken, så tar du høyre klikk, så save target as eller lagre mål som
Jeg har gjort det, men det gikk ikke :blink:
 
#38

EagleJin

Bear Necessity
#39
#40
Ooo! Fikk med en throw-escape og jo :D

Hvor blir det av T4-teleportering? Tror det er en del som vil se en morsom sak som den..eller hva NiloPilo? :p