Fighting vids

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Den videoen var fet, må jeg si! Skillz deluxe. :)
 
#43
Skal se kampen når jeg kommer hjem i dag. Lrer på hva jeg kommer til å se... :)


Savner noe Street Fighter her jeg...
 
#44
Opprinnelig skrevet av Violet+29.04.2004, 16.22-->
<!--QuoteBegin-NiloPilo
@25.04.2004, 20.13
Min film er endlig ferdig...etter så lang tid:)

enjoy

www.freewebs.com/nilopilo

klikk på tekken, så finner dere den:)
Eeyyy Nilo, den linken virker ikke!! fiks den da!! Jeg vil oxo se!!! :blink: [/b]
Nilo.. Den fila di er ikke helt 100% habil er den det.. Jeg fixer ikke å downloade den som en zip fil... Høyreklikker og da kommer det opp et html dok download, venstreklikker og kommer inn på http://www.agreatserver.com/cgi-bin/register.cgi som bare er svada...

Er filmen dau eller er det en mulighet til å få sett den på noe vis???

Help me...
 
#45
Opprinnelig skrevet av maddon+05.05.2004, 11.59-->
Opprinnelig skrevet av Violet@29.04.2004, 16.22
<!--QuoteBegin-NiloPilo
@25.04.2004, 20.13
Min film er endlig ferdig...etter så lang tid:)

enjoy

www.freewebs.com/nilopilo

klikk på tekken, så finner dere den:)

Eeyyy Nilo, den linken virker ikke!! fiks den da!! Jeg vil oxo se!!! :blink:
Nilo.. Den fila di er ikke helt 100% habil er den det.. Jeg fixer ikke å downloade den som en zip fil... Høyreklikker og da kommer det opp et html dok download, venstreklikker og kommer inn på http://www.agreatserver.com/cgi-bin/register.cgi som bare er svada...

Er filmen dau eller er det en mulighet til å få sett den på noe vis???

Help me... [/b]
maddon, faen så treg du er!!! Den filmen har jeg ikke plasse til å legge ut, så jeg fikk lagt den ut en liten stund:( sorry mac, eaglejin, kan kanskje legge den ut, men jeg skal prøve:)
 

EagleJin

Bear Necessity
#46
AH! Kult å se de gjør det bra i gokk! Men det hindrer ikke oss i å denge dem når de kommer til Norge igjen ;)

T4 - Jin Kazama act 7823

Plugga sammen noen juggles med Jin. Er for det meste gammelt stuff for dem som har fulgt med, men er da stil over noe av det for det :)

Har ikke fått skaffa kort enda, så kvaliteten er so-so (hehe). Heldigvis er noen av jugglesene av høyere kvalitet enn bildet...
 
#47
Plugga sammen noen juggles med Jin. Er for det meste gammelt stuff for dem som har fulgt med, men er da stil over noe av det for det :)

Har ikke fått skaffa kort enda, så kvaliteten er so-so (hehe). Heldigvis er noen av jugglesene av høyere kvalitet enn bildet...
Bildekvaliteten var litt ymse ja, men nå holdt jo jugglesene en litt bedre standard som du sa.. Digga den første lille comboen på Ling helt sinnsykt; liten og ikke altfor skadelig, men ser ut som en som kan gå inn uten store problemer i en kamp - det hjelper også at den skriker stil da :tommelopp:
 
#48
Den var smuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud da Eagle. Samme om det ikke er bra bilde kvali, det er jo tekken. Men du har blitt flink nå da, eller du har jo alltid vært flink, men nå er du gern jo :totomleropp:
 

EagleJin

Bear Necessity
#49
Takk, Nilo! Gleder meg til neste gang i figh, uh, møtes :D
----------------

Match vid mellom Duke og Killer før NM i T4 (hvor har det blitt av Killer???).

Er lagt ut noen få saker her:
Torigumi

Det kommer mer etterhvert, bare jeg finner host og får lasta opp.
:radioaktiv:
 
#50
Du må nevne at det var et seriøst veddemål mellom Killer og meg, jeg slo han der, men han slo meg ut av NM, der spilte han dritbra og jeg spilte utrolig dårlig, ikke i nærheten av det jeg burde.
 
#51
Opprinnelig skrevet av Duke@14.06.2004, 01.11
Du må nevne at det var et seriøst veddemål mellom Killer og meg, jeg slo han der, men han slo meg ut av NM, der spilte han dritbra og jeg spilte utrolig dårlig, ikke i nærheten av det jeg burde.
ææh, fyren hadde bare flaks... :p
 
#52
Duke, seriøst, du eide han da. Dumt at han slo deg ut av Nm <_< Men Red HAwk slo meg ut!!! Men men, livet går videre :tommelopp:
 
#53
Opprinnelig skrevet av Cinos+14.06.2004, 09.38-->
<!--QuoteBegin-Duke
@14.06.2004, 01.11
Du må nevne at det var et seriøst veddemål mellom Killer og meg, jeg slo han der, men han slo meg ut av NM, der spilte han dritbra og jeg spilte utrolig dårlig, ikke i nærheten av det jeg burde.
ææh, fyren hadde bare flaks... :p [/b]
Og han hadde en god dose med flaks, at power upen til Bryan går inn hele tre/fire ganger i løpet av en kamp er patetisk.

Problemet er at jeg ble utrolig nervøs, det tror jeg faktisk er min største svakhet.
Og Killer har det som sin styrke, iallefall det jeg la merke til.
Ydmyk var han ikke. *lol*
Duke, seriøst, du eide han da. Dumt at han slo deg ut av Nm
Hjelper ikke å være bedre enn en person når han har nervene i sjakk.
Dessuten, han fikk jo andreplassen.

Husker at jeg og JINsama begynete å diskutere hvem av oss som skulle ha den pene drakten til Chrisi hvis vi begge to kom til finalen.
"Nei, jeg"
Nei, jeeeg!"
Saks og papir? :D
 
#54
Killer virka egentlig ikke så farlig synes jeg, var bare Bryan. I hvert fall i prefights'a. Skulle gjerne ha likt å møte han istedenfor Gutti i kvartfinalen. Der kan man snakke om solide nerver :p
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#55
Opprinnelig skrevet av Duke@04.04.2004, 09.58
Jeg åpner med en vanvittig bug med Kage TFT.

Virtua Fighter
VF Kage TFT
Bugs er gøyale! i hvert fall de som er slik som disse. Gir litt dårlig inntrykk av arbeidet de har lagt i spillet da men...
 
#56
Husker at jeg og JINsama begynete å diskutere hvem av oss som skulle ha den pene drakten til Chrisi hvis vi begge to kom til finalen.
"Nei, jeg"
Nei, jeeeg!"
Saks og papir?
Husker vi snakka om det ja. :D Men det er jo ikke noe å snakke om nå, er jeg som eier Christie, det vet du. :kul:
 
#57
Tull og tøys :D En vakker dag så forlater Christi deg til fordel for meg.

Våre finske venner har også turneringer på gang.

Traileren er noe av det sykeste jeg har sett på en lengre stund, faktisk så er det blandt det beste jeg har sett:

Se og bli imponert av traileren og skills'a som den viser.

http://oguo.campus.luth.se/vf4evo/media/film/session/

Rautanyrkki.3/Rautanyrkki.3.Trailer.[1500kbps].mpa


Edit: Linken var så lang at forumet ikke taklet det, så bare lim inn disse to linkene til en, da burde den funke.
 
#59
Man må være registrert på ap for å kunne laste ned.. :(. Får vel kanskje regge meg senere..

Ling i Tennisspill blir bra. Varmer opp til Tekkens nye mini-game... :p